Trailer fra årets flotte Bus Camp ....

Opplysninger/infor ang Treff og Møter som er relevant for Type 2

Moderators: vwcoach, Andrew, Vissvass

hunter
-
-
Posts: 1483
Joined: 14 Feb 2007, 13:11

Re: Trailer fra årets flotte Bus Camp ....

Post by hunter »

Flott film - delt på fjasebokå :)
Satser på å dukke opp i 2015... hussalg/kjøp forklundret planene i år...
Rudeboy
-
-
Posts: 7775
Joined: 15 Mar 2005, 12:29
Car: T4b California Coach syncro
Phone: 666
Location: 59°55′58″N 10°44′03″Ø

Re: Trailer fra årets flotte Bus Camp ....

Post by Rudeboy »

-Jeg har nok spredt og delt denne etpar ganger siden jeg fant den igår 8)
Petra som la den ut på Facebook.

Og jeg tillater meg gjøre det til eier, dvs deg Boge sier anderledes :wink:
Rudeboy
-
-
Posts: 7775
Joined: 15 Mar 2005, 12:29
Car: T4b California Coach syncro
Phone: 666
Location: 59°55′58″N 10°44′03″Ø

Re: Trailer fra årets flotte Bus Camp ....

Post by Rudeboy »

Copy, skal legge ut på nytt der jeg var (fire steder).

EDIT - når sensuren tillater :wink:
erjo
-
-
Posts: 2963
Joined: 02 Nov 2003, 21:48
Phone: 95134175

Re: Trailer fra årets flotte Bus Camp ....

Post by erjo »

Fin film om 2014-treffet.

Men det er litt tidlig å ønske velkommen til nytt treff. Vi vet ikke hvordan vi skal organisere oss i detaljer foreløpig. Derfor burde du ha ventet med å ønske velkommen til treffet i 2015 inntil organisasjonskomiteen (som du kaller det, navnet er ukjent for meg) vet flere detaljer. Nordisla Typ2 klubben vil ikke ha noe med dette arrangementet å gjøre heller slik det kan se ut i filmsnutten. Tinntreffet står på selvstendig grunn som det alltid har gjort siden jeg var på første treffet.

Det kommer info når info er klar fra oss ildsjeler som drar dette videre. Det kommer i egen tråd her på forumet.

Resten tar vi når vi er klare for det.
Blogg: http://volkswagenbusser.blogspot.no/
Biler: 2002 VW Caravelle 2,5 tdi kombi, 2010 VW Golf PLUS 1,6 tdi, 2014 Weinsberg Bobil 130 hk.
Medlem avVWBUS Mjøsa
Norges største VW Buss treff: http://buscamp.blogspot.no
Andrew
-
-
Posts: 2100
Joined: 07 Feb 2005, 00:37
Location: Kristiansand

Re: Trailer fra årets flotte Bus Camp ....

Post by Andrew »

Helt riktig som erjo sier, det er utpekt folk som skal stå for den videre opplysning om neste års treff. Da ber jeg dere være både forsiktige og høflige m.h.t. til å legge ut info som foregriper det som faktisk skal skje. Entusiasmen er notert! Jeg legger opp til ny tråd meget snart hvor info finnes, og infoen blir stadig redigert/oppdatert ettersom ting skrider frem og detaljer er klare. På forhånd takk, og takk for årets flotte treff! mvh, Andrew
Andrew Wilder 90198654
'Ottar', 1992 syncro ambulanse, 2.1 MV
'Xavier', 1992, 2.1, 2 diffsp. + decoupler.
'Kaleb', 1989, 2.1, 2 diffsp. ex-bårebil + decoupler.
Rudeboy
-
-
Posts: 7775
Joined: 15 Mar 2005, 12:29
Car: T4b California Coach syncro
Phone: 666
Location: 59°55′58″N 10°44′03″Ø

Re: Trailer fra årets flotte Bus Camp ....

Post by Rudeboy »

-Pøh, vinteren er ikke lang, den er altfor kort og plutselig er det seinsommarn igjen og man driver og forbereder avreise til detta treffet jeg de to siste år ikke har fått deltatt på :D

Hva annonsering angår så er det fremdeles slik at folk i den store verden må få informasjonen så tidlig som mulig om de skal få anledning til å se an sitt eget feriebudsjett. Da snakker jeg ikke nødvendigvis om ren kapital men snarere om perioder på året de kan ønske ta ut sin ferie, og reise t.d langt mot nord (evt "sør").
Det er italienere, tyrkere (sic), franskmenn og spanjoler som spør om treffet - jeg kan bare trekke på skuldrene fordi jeg ikke veit når informasjonen slippes. Da jeg pusla med Terminlista så var det mange som lurte på om ikke vi hadde noe her Nord, samme når man deltar på treff nedover Europa.

Og vi har et perfekt treff som kan ta imot en del biler mer sånn for engangstilfellets skyld, uten at det byr verken arrangør eller Halvor på grå hår av den grunn 8)
(men kommer det dusin på dusin med framandfolk fra andre sia av kontinentet så begynner det å nærmes ei grense for antall folk på tomta, det blir noe annet (og jeg har etpar nødløsninger i området as is, så ikke mist pusten ved tanken på flere til treffet nå, da)).

Jeg så grusveikjøring i snutten, hvor var dette ? Det går bomvei til Kalhovdhytta til DNT og noe anleggsvei langt pokker til fjells den veien, så vidt meg bekjent. Noen som har kjørt der enda ?
EDIT - går an å lage "grusveisafari" i området Austbygde, er etpar fine veier tilgjengelig mot en femtilapp her og der (private veier med bom).
Last edited by Rudeboy on 29 Sep 2014, 08:56, edited 1 time in total.
bifuel
Posts: 59
Joined: 01 Aug 2011, 11:26
Car: T3 Dehler 2+2
Location: Lüneburg, Tyskland

Re: Trailer fra årets flotte Bus Camp ....

Post by bifuel »

Rudeboy wrote:...som spør om treffet - jeg kan bare trekke på skuldrene fordi jeg ikke veit når informasjonen slippes. Da jeg pusla med Terminlista så var det mange som lurte på om ikke vi hadde noe her Nord, samme når man deltar på treff nedover Europa.
Så det er! :wink:


@JIT
Super video, takk!

Cheron har knyttet det til Bulli styret.

@all
Foreløpig vår tur til Norsk Bus Camp 2015 er fullbooket med 10 Camper Vans :)
2016: Midsummer Bulli Festival, Fehrmarn/D; Busfest, Malvern/GB

90er T3 Dehler 2+2, 04er T5 Multivan and 99er Eriba Eribelle 430 HK
Rudeboy
-
-
Posts: 7775
Joined: 15 Mar 2005, 12:29
Car: T4b California Coach syncro
Phone: 666
Location: 59°55′58″N 10°44′03″Ø

Re: Trailer fra årets flotte Bus Camp ....

Post by Rudeboy »

'Shuldignung, Christian - selvsagt er det også tyskere som spør etter norsk treff også :wink:
bifuel
Posts: 59
Joined: 01 Aug 2011, 11:26
Car: T3 Dehler 2+2
Location: Lüneburg, Tyskland

Re: Trailer fra årets flotte Bus Camp ....

Post by bifuel »

All good!

Jeg ville bare være enig med deg :)
2016: Midsummer Bulli Festival, Fehrmarn/D; Busfest, Malvern/GB

90er T3 Dehler 2+2, 04er T5 Multivan and 99er Eriba Eribelle 430 HK
Der Postmeister
-
-
Posts: 12746
Joined: 31 Oct 2003, 17:22
Phone: 99454090
Location: Nesbyen, Hallingdal
Contact:

Re: Trailer fra årets flotte Bus Camp ....

Post by Der Postmeister »

Har du fått ordre av NT2K og lage denne filmen, for jeg forstår ikke hvorfor de er nevnt i det hele tatt. Koblingene kan LETT misforståes og alle vet hvor glad jeg er for slike koblinger. Filmen er helt ok frem til dit. Sjøl om timinga di som oven nevnt og er gal.
Rune Andersen

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

Image
erjo
-
-
Posts: 2963
Joined: 02 Nov 2003, 21:48
Phone: 95134175

Re: Trailer fra årets flotte Bus Camp ....

Post by erjo »

JIT wrote:Det er en ting som er sikkert......det blir Bus Camp neste år :wink: :wink: ....siste uka i september. Det er en kjempefin og flott fortsettelse... Ble skikkelig glad når også dama i resepsjonen opplyste at reservasjoner var på plass.... :D

I mellomtiden tar vi vare på helgens alle gode minner og sprer det glade budskap om nettopp det etter beste evne.

Vinteren er lang, våt og kald, så det er bare å sutte på go'tommeln så lenge det går :P

For min del så reiser jeg på nytt treff neste helg og gleder meg allerede....



(Edit; humor er en vanskelig kunst. Og erjo...i "rulleteksten" står forumets adresse nevnt også :twisted: og vw buss Drammen.....)
Det er fint om du kan ta ut det som står i filmen helt til slutt der du har lagt inn "Nordiska Typ2-klubben". Det kan se ut som om NT2K har noe med dette å gjøre, men det er feil. Men selvsagt er alle velkommen på treff. Mvh. erjo
Blogg: http://volkswagenbusser.blogspot.no/
Biler: 2002 VW Caravelle 2,5 tdi kombi, 2010 VW Golf PLUS 1,6 tdi, 2014 Weinsberg Bobil 130 hk.
Medlem avVWBUS Mjøsa
Norges største VW Buss treff: http://buscamp.blogspot.no
vwcoach
-
-
Posts: 2350
Joined: 17 Jun 2006, 02:01
Car: 3 stk. T3'er
Phone: 958 30 024
Location: Like ved Skiflyvningsbakken i Vikersund

Re: Trailer fra årets flotte Bus Camp ....

Post by vwcoach »

erjo wrote:
JIT wrote:Det er en ting som er sikkert......det blir Bus Camp neste år :wink: :wink: ....siste uka i september. Det er en kjempefin og flott fortsettelse... Ble skikkelig glad når også dama i resepsjonen opplyste at reservasjoner var på plass.... :D

I mellomtiden tar vi vare på helgens alle gode minner og sprer det glade budskap om nettopp det etter beste evne.

Vinteren er lang, våt og kald, så det er bare å sutte på go'tommeln så lenge det går :P

For min del så reiser jeg på nytt treff neste helg og gleder meg allerede....



(Edit; humor er en vanskelig kunst. Og erjo...i "rulleteksten" står forumets adresse nevnt også :twisted: og vw buss Drammen.....)
Det er fint om du kan ta ut det som står i filmen helt til slutt der du har lagt inn "Nordiska Typ2-klubben". Det kan se ut som om NT2K har noe med dette å gjøre, men det er feil. Men selvsagt er alle velkommen på treff. Mvh. erjo
(VW Buss Drammen er feil, vi heter VWbus Drammen) bare for å presisere det... :wink:
Når du skal promotere navn fra andre på denne måten så er det på plass med en tillatelse først.
Dette virker veldig forvirrende også.
Lage en filmsnutt av dette treffet som har vært, er en superfin idè for å vise frem hvor fint og flott dette var, men dette en din greie og derfor burde du også promotere deg selv for å vise at det er du som har opphavet for denne fine filmsnutten.
Ikke negativt ment, men litt "ryddighet" er viktig :wink:
Roar Indsetviken
VWbus Drammen

1990. 1.6 td T3 Caravelle Coach (Slugga no.5)
1989. 1.9 tdk T3 Doka Syncro (Kong Vinter)
1989. 1.9 tdk T3 Doka 2wd (Den Røde)

mail:
roar.indsetviken@gmail.com
roars.t3.verksted@gmail.com
vwbus.drammen@gmail.com
Rudeboy
-
-
Posts: 7775
Joined: 15 Mar 2005, 12:29
Car: T4b California Coach syncro
Phone: 666
Location: 59°55′58″N 10°44′03″Ø

Re: Trailer fra årets flotte Bus Camp ....

Post by Rudeboy »

Enig med de to siste talerne, detta er VWBus' treff :wink:

Ut over det var den beintøff !
Der Postmeister
-
-
Posts: 12746
Joined: 31 Oct 2003, 17:22
Phone: 99454090
Location: Nesbyen, Hallingdal
Contact:

Re: Trailer fra årets flotte Bus Camp ....

Post by Der Postmeister »

Du tar altså ikke til deg noen kritikk når du bla misbruker VWBus Drammens tilknytning? Du har fått all konstruktiv kritikk her helt åpent på forumet, og jeg BER deg om å forandre på sakene.
Rune Andersen

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

Image
Rudeboy
-
-
Posts: 7775
Joined: 15 Mar 2005, 12:29
Car: T4b California Coach syncro
Phone: 666
Location: 59°55′58″N 10°44′03″Ø

Re: Trailer fra årets flotte Bus Camp ....

Post by Rudeboy »

-Så, så gutta.

Det er korrekt å gå via PM om det er "ting" man lurer på og det er korrekt å ta milde ting i det fri. Pust gjennom nesa, vi er alle venner.
zapperx
-
-
Posts: 763
Joined: 05 Jan 2008, 15:21
Location: Kråkerøy, Fredrikstad

Re: Trailer fra årets flotte Bus Camp ....

Post by zapperx »

Rudeboy wrote:-Så, så gutta.

Det er korrekt å gå via PM om det er "ting" man lurer på og det er korrekt å ta milde ting i det fri. Pust gjennom nesa, vi er alle venner.
Samme som Yngve..... :lol:
Glenn Andersen
- 2002 T4 California Coach
vwcoach
-
-
Posts: 2350
Joined: 17 Jun 2006, 02:01
Car: 3 stk. T3'er
Phone: 958 30 024
Location: Like ved Skiflyvningsbakken i Vikersund

Re: Trailer fra årets flotte Bus Camp ....

Post by vwcoach »

zapperx wrote:
Rudeboy wrote:-Så, så gutta.

Det er korrekt å gå via PM om det er "ting" man lurer på og det er korrekt å ta milde ting i det fri. Pust gjennom nesa, vi er alle venner.
Samme som Yngve..... :lol:
Jepp :lol: :lol: :mrgreen:
Roar Indsetviken
VWbus Drammen

1990. 1.6 td T3 Caravelle Coach (Slugga no.5)
1989. 1.9 tdk T3 Doka Syncro (Kong Vinter)
1989. 1.9 tdk T3 Doka 2wd (Den Røde)

mail:
roar.indsetviken@gmail.com
roars.t3.verksted@gmail.com
vwbus.drammen@gmail.com
Cheron
-
-
Posts: 1392
Joined: 11 Feb 2010, 20:00
Phone: 90046823 sms
Location: Andebu

Re: Trailer fra årets flotte Bus Camp ....

Post by Cheron »

For meg er dette en hyllest av Bus Camp med innslag av litt humor i rulleteksten. Men, skjønner dog at involverte reagerer.

Håper på en løsning alle kan leve med og at vi alle fortsatt kan være venner som Yngve sier..

You'll never walk alone
erjo
-
-
Posts: 2963
Joined: 02 Nov 2003, 21:48
Phone: 95134175

Re: Trailer fra årets flotte Bus Camp ....

Post by erjo »

Cheron wrote:For meg er dette en hyllest av Bus Camp med innslag av litt humor i rulleteksten. Men, skjønner dog at involverte reagerer.

Håper på en løsning alle kan leve med og at vi alle fortsatt kan være venner som Yngve sier..

You'll never walk alone
Selvsagt er vi jo venner! Dette dreier seg jo ikke om det. Men det dreier seg om å ha respekt for de som tross alt drar dette treffet fra år til år, og viljen til å lytte til de som gjør jobben. Så enkelt er dette.

Så jeg håper JIT ordner opp i dette. JIT har jo valgt å legge ut filmsnutten sin for egen regning i åpent forum, så da får han også tåle at han får noen forsiktige tilbameldinger i åpent forum.

Like blid for det, jeg!!!! :D
Last edited by erjo on 30 Sep 2014, 15:29, edited 1 time in total.
Blogg: http://volkswagenbusser.blogspot.no/
Biler: 2002 VW Caravelle 2,5 tdi kombi, 2010 VW Golf PLUS 1,6 tdi, 2014 Weinsberg Bobil 130 hk.
Medlem avVWBUS Mjøsa
Norges største VW Buss treff: http://buscamp.blogspot.no
Rudeboy
-
-
Posts: 7775
Joined: 15 Mar 2005, 12:29
Car: T4b California Coach syncro
Phone: 666
Location: 59°55′58″N 10°44′03″Ø

Re: Trailer fra årets flotte Bus Camp ....

Post by Rudeboy »

...han har valgt å fjerne den, heter det :wink:
Der Postmeister
-
-
Posts: 12746
Joined: 31 Oct 2003, 17:22
Phone: 99454090
Location: Nesbyen, Hallingdal
Contact:

Re: Trailer fra årets flotte Bus Camp ....

Post by Der Postmeister »

Neida, bare det på slutten. Det vi nå prøver å få han til å forstå at ikke bør eller skal være med der.
Han bør og legge merke til at jeg ikke har benyttet meg av mine muligheter til å både slette link og innlegg, samt stenge han ute av forumet. Begge deler har jeg full anledning til å gjøre. Det finnes fortsatt ytringsfrihet her i landet, men når ting er helt feil bør han ordne opp. Det har jeg sjøl gjort flere ganger, og så ydmyk bør og han være.
Rune Andersen

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

Image
jakob
-
-
Posts: 2148
Joined: 22 Apr 2008, 15:48
Phone: 46809101
Location: Rena.
Contact:

Re: Trailer fra årets flotte Bus Camp ....

Post by jakob »

Det er ikke på bestilling fra nordiske nei Rune. Dette er et norsk treff. Det vet du.

Takk for et flott treff. Regner med Boge rydder opp.
Jakobsen
Vwbus Mjøsa!
NT2K

T3 1.9 TDI, 1990 Coach. (trenaren)
T3 1,6TD Westfalia Joker 1982. Tante Grønn
T3 2,1 Wbx Tristar syncro
T4 2002 Syncro
Rapidspeed
-
-
Posts: 5167
Joined: 06 Feb 2005, 23:30
Car: -87 GL Syncro,-88 2wd aut GL
Phone: 95095170
Location: porsgrunn

Re: Trailer fra årets flotte Bus Camp ....

Post by Rapidspeed »

her kan jeg virkelig ikke se problemet.... det er null og niks som står i slutteksten om at det er hverken nt2k eller vwbus drammen som har arrangert noe buscamp? jeg leser det som at det er en litt humoristisk sluttekst hvor han har fått med de fleste elementene innen vwbus... eller har jeg fått akutt dysleksi?

eneste jeg har å klage på er at ikke MIN bil er med så mye som ett nanosekund.. så her må det skjerpings... ;)
-19 Tesla model 3 LR
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro

Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
vwcoach
-
-
Posts: 2350
Joined: 17 Jun 2006, 02:01
Car: 3 stk. T3'er
Phone: 958 30 024
Location: Like ved Skiflyvningsbakken i Vikersund

Re: Trailer fra årets flotte Bus Camp ....

Post by vwcoach »

Dette er diskusjonen:
Image

Produkskjons designer: Nordiske Type 2 klubben. (Tviler på at disse har noe med dette å gjøre)

Rolle besetning: vwbus.no (Joa.... vi forumister var jo med)

Skrevet av: VWbus Drammen (Nope.... hakke skrevet en note her)

Ergo dette er misvisende og forvirrende som kan komme uheldig ut med at NT2K og VWbus Drammen har noe med Bus Camp å gjøre, noe vi altså ikke har.

Boge har trodd og gjort dette i beste mening og da som har kommet litt feil ut. Han skal ha all ære :) for å ha filmet og beviget minnene fra Bus Camp 2014, men å "ta skjea i sin egen hule hånd" må han da være litt mer forsiktig med, slik at sånne misforståelser og diskusjoner ikke oppstår.
Roar Indsetviken
VWbus Drammen

1990. 1.6 td T3 Caravelle Coach (Slugga no.5)
1989. 1.9 tdk T3 Doka Syncro (Kong Vinter)
1989. 1.9 tdk T3 Doka 2wd (Den Røde)

mail:
roar.indsetviken@gmail.com
roars.t3.verksted@gmail.com
vwbus.drammen@gmail.com
Rapidspeed
-
-
Posts: 5167
Joined: 06 Feb 2005, 23:30
Car: -87 GL Syncro,-88 2wd aut GL
Phone: 95095170
Location: porsgrunn

Re: Trailer fra årets flotte Bus Camp ....

Post by Rapidspeed »

syns fortsatt dette er storm i vannglass... men men... kos dere heller med hva som er filmet og ikke heng dere opp i bagateller da gutta... se lyst på livet... osv osv... ;)
-19 Tesla model 3 LR
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro

Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
Post Reply