deler i usa til T3 og bay

Postinger som ikke faller under andre spesifikte modeler.
Post Reply
patrick
-
-
Posts: 835
Joined: 16 Aug 2005, 23:15
Car: T2-74, T3-Syncro Halvpanel, T3 Atlantic
Location: Oslo

deler i usa til T3 og bay

Post by patrick »

Jeg skal til usa i november og lurer på om det er noe som er lurt å kjøpe der borte ? toppakningsett til 2.1 ? eller om det er noen stilige US spec. ting til T3 og bay? blinklys ? evt hvor skal man kjøpe ting?

jeg kommer til å reise med vanlig koffert og evt komme tilbake med 2... så det må altså være små ting som tåler flyreise i koffert...

kom gjerne med tips!!!
-74 panel bay Til salgs
-86 syncro halvpanel 112i
-90 Atlantic automat calypso green.

Medlem av Rundlyktgeriljaen, Syncronautene, Westfalia Campers, Veterangjengen, Kristiansand og Årvoll Bus-Depot, Agder VW-Klubb

Patrick W.
Der Postmeister
-
-
Posts: 12746
Joined: 31 Oct 2003, 17:22
Phone: 99454090
Location: Nesbyen, Hallingdal
Contact:

Post by Der Postmeister »

Sidemarkeringslys bak med alt av hardware. Kommer på over 2000,- der borte, men her er det ikke å oppdrive.
De orange blinklysa foran er og helt anderledes enn de europeiske, og jeg vet iallefall om to som kunne tenkt seg slike blinkers!
(Jeg har to sett, så jeg skal ikke ha) :wink:
Rune Andersen

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

Image
patrick
-
-
Posts: 835
Joined: 16 Aug 2005, 23:15
Car: T2-74, T3-Syncro Halvpanel, T3 Atlantic
Location: Oslo

Post by patrick »

kan du forklare mer om de sidemarkeringslysa bak? og vet du hvor jeg får kjøpt blinkers?
-74 panel bay Til salgs
-86 syncro halvpanel 112i
-90 Atlantic automat calypso green.

Medlem av Rundlyktgeriljaen, Syncronautene, Westfalia Campers, Veterangjengen, Kristiansand og Årvoll Bus-Depot, Agder VW-Klubb

Patrick W.
Der Postmeister
-
-
Posts: 12746
Joined: 31 Oct 2003, 17:22
Phone: 99454090
Location: Nesbyen, Hallingdal
Contact:

Post by Der Postmeister »

På hvilken som helst VW dealer der borte, får du dette.
De har akkurat samme ETKA som oss.
Eller du kan gjøre det jeg gjorde; skrev ut det aktuelle bildet ifra delekatalogen og sendte med en av fruens venninner som skulle over der en tur. Hun bare viste dette til forhandleren og han bestillte de aktuell deler. Måtte bare betale på forhånd for delene, men det gikk greit.
Se prosjekttråden min for sidemarkeringene, blinklysa ser like ut, men har en refleks i siden og dobbeltrådsokkel for markeringslyset.
Rune Andersen

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

Image
Speedster
-
-
Posts: 253
Joined: 08 Sep 2004, 00:08
Location: Oslo
Contact:

Post by Speedster »

...................
Last edited by Speedster on 22 Nov 2014, 22:20, edited 1 time in total.
-91(M) T3 Syncro
patrick
-
-
Posts: 835
Joined: 16 Aug 2005, 23:15
Car: T2-74, T3-Syncro Halvpanel, T3 Atlantic
Location: Oslo

Post by patrick »

Der Postmeister wrote:På hvilken som helst VW dealer der borte, får du dette.
De har akkurat samme ETKA som oss.
Eller du kan gjøre det jeg gjorde; skrev ut det aktuelle bildet ifra delekatalogen og sendte med en av fruens venninner som skulle over der en tur. Hun bare viste dette til forhandleren og han bestillte de aktuell deler. Måtte bare betale på forhånd for delene, men det gikk greit.
Se prosjekttråden min for sidemarkeringene, blinklysa ser like ut, men har en refleks i siden og dobbeltrådsokkel for markeringslyset.
har du noen gang vært i kontakt med en forhandler der borte? Jeg tenker bare at hvis de ikke har deler på lager så har ikke jeg allverdens tid til å vente på dem. er på turnè med bergen filharmoniske og er stort sett ikke på ett sted mer enn 2 dager. prøvde vw.com men jeg finner ikke lokal forhandler fordi jeg ikke har zip code til dit vi skal.
-74 panel bay Til salgs
-86 syncro halvpanel 112i
-90 Atlantic automat calypso green.

Medlem av Rundlyktgeriljaen, Syncronautene, Westfalia Campers, Veterangjengen, Kristiansand og Årvoll Bus-Depot, Agder VW-Klubb

Patrick W.
Der Postmeister
-
-
Posts: 12746
Joined: 31 Oct 2003, 17:22
Phone: 99454090
Location: Nesbyen, Hallingdal
Contact:

Post by Der Postmeister »

Kun som nevnt oven.
Rune Andersen

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

Image
Post Reply