Dato/klokkeslett: 19 Jul 2019, 21:35

Tidssone UTC + 1 time




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 71 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: LT 4x4
InnleggSkrevet: 18 Jun 2017, 00:21 
Avlogget
Brukerens avatar

Registrert: 17 Jan 2009, 22:27
Innlegg: 5040
Bosted: Treungen Telemark
Bil: T3 1986 Doka Syncro
Telefon: 46925366
pigland skrev:
Høythengene luftfilterinntak er jo kjekt når elva/bekken skal forseres. Står det i noen instruksjonsboka eller andre steder hvor dypt den kan gå?
Hva blir nyttelast hvis du får den under 3.500 kg?

ca 900 kg...lovlig :)

_________________
Hemmelig agent for Trollsikkerhetstjenesten.
92 Sika syncro 2,1. 86 doka syncro 2,1. 82 MB 380 sec .89 MB 300 tdt 4matic. 88 LT 4x4, 96 Norsjø carrier. 82 yamaha eleven special. . 82 Range Rover.74. Mb SL 4,5.


Topp
 Profil  
 
 Innleggets emne: Re: LT 4x4
InnleggSkrevet: 18 Jun 2017, 10:00 
Avlogget
Brukerens avatar

Registrert: 17 Jan 2009, 22:27
Innlegg: 5040
Bosted: Treungen Telemark
Bil: T3 1986 Doka Syncro
Telefon: 46925366
Needforspace skrev:
Blir ikke mye av hagerusket som når destinasjon.
Stimulere bil med fantastiske muligheter. Om du setter en passelig camper oppå der får du større enn han andre....

Hvis den ikke er helt tortur å kjøre, med litt større hjul og bedre lydisolering er det ikke umulig at det blir ei camperkasse bakpå der etterhvert, var et skap til salgs for litt siden på finn som hadde passa perfekt til en sånn ombygging, men tid og plass stoppa meg.

_________________
Hemmelig agent for Trollsikkerhetstjenesten.
92 Sika syncro 2,1. 86 doka syncro 2,1. 82 MB 380 sec .89 MB 300 tdt 4matic. 88 LT 4x4, 96 Norsjø carrier. 82 yamaha eleven special. . 82 Range Rover.74. Mb SL 4,5.


Topp
 Profil  
 
 Innleggets emne: Re: LT 4x4
InnleggSkrevet: 18 Jun 2017, 11:49 
Avlogget
Brukerens avatar

Registrert: 27 Aug 2004, 16:57
Innlegg: 8473
Bosted: Skjønhaug, Indre Østfold
Det ligger mange fine ekspedisjonscampere på nettet som baserer seg på MAN 8.136... Samme hytta som du har, og selv om alt under er mye grovere er det mye fin inspirasjon å hente:


Bilde


Bilde

_________________
91 T3 Multivan Syncro TDK Tizianrot
90 T3 Coach 112i automat Flashsilber: Solgt
86 Multivan 1,6 TD Marsalarot: Hugget
88 Syncro Bluestar Taubengrau: Solgt
87 Caravelle GL Savannabeige: Solgt
88 Coach 112i automat Tizianrot: Solgt


Topp
 Profil  
 
 Innleggets emne: Re: LT 4x4
InnleggSkrevet: 18 Jun 2017, 20:06 
Avlogget
Brukerens avatar

Registrert: 17 Jan 2009, 22:27
Innlegg: 5040
Bosted: Treungen Telemark
Bil: T3 1986 Doka Syncro
Telefon: 46925366
Mektig den der :-)

_________________
Hemmelig agent for Trollsikkerhetstjenesten.
92 Sika syncro 2,1. 86 doka syncro 2,1. 82 MB 380 sec .89 MB 300 tdt 4matic. 88 LT 4x4, 96 Norsjø carrier. 82 yamaha eleven special. . 82 Range Rover.74. Mb SL 4,5.


Topp
 Profil  
 
 Innleggets emne: Re: LT 4x4
InnleggSkrevet: 18 Jun 2017, 20:24 
Avlogget
Brukerens avatar

Registrert: 07 Jun 2005, 13:19
Innlegg: 4676
Bosted: Måløy
Bil: Vw Passat B6 2,0 TDI, T4b 2,5 Tdi T3 Syncro -89
Telefon: 41tonull5391
Rått. Go for it!

_________________
Caravelle T4b -02
Caravelle C T3 -89 Syncro 1,9 AAZ m/to sperrer og decoupler
Passat Highline -07 TDI 2.0 140hp

PM konto full, bruk mail: subcool.joa krøll gmail.com


Topp
 Profil  
 
 Innleggets emne: Re: LT 4x4
InnleggSkrevet: 10 Jul 2017, 00:08 
Avlogget
Brukerens avatar

Registrert: 17 Jan 2009, 22:27
Innlegg: 5040
Bosted: Treungen Telemark
Bil: T3 1986 Doka Syncro
Telefon: 46925366
Da har vi kjørt litt, bare en kilometer eller to, var opp på biltilsynet for å klasse ned, papirarbeidet ble gjort, men før jeg kan klasse ned må den først eu-godkjennes som tung , 1850,- kr pluss moms koster en sånn kontroll :cry:
Ellers er status:
Suger litt luft inn i inntaket på dieselpumpa, nye skiver må til.
Turbo vil ikke spinne ordentlig, har spraya inn litt supersmøring og håper den løsner etter oljeskift med litt tilsettninsgsstoffer i.
Rattet lever sitt eget liv over 60 km/t, finner ikke noe slakk så satser på at det retter seg med nye dekk ( større dekk)
I første gear og med lavserien inne, kan jeg spasere forbi den når den har 2000 rpm :lol:
Har endelig fått sortert ut rele plassering og fått de rette bryterene på plass,
bremsene henger, i alle fall foran, håper det er en oppsmøring som skal til, har ikke tid til å begynne å lete etter deler, det er ikke en imponerende liste som kommer opp når bilextra søker på reg nr etter deler.
Den har "litt" stiv fjæring :shock: , håper det også retter seg når det kommer på nye dekk.

_________________
Hemmelig agent for Trollsikkerhetstjenesten.
92 Sika syncro 2,1. 86 doka syncro 2,1. 82 MB 380 sec .89 MB 300 tdt 4matic. 88 LT 4x4, 96 Norsjø carrier. 82 yamaha eleven special. . 82 Range Rover.74. Mb SL 4,5.


Topp
 Profil  
 
 Innleggets emne: Re: LT 4x4
InnleggSkrevet: 10 Jul 2017, 12:52 
Avlogget
Brukerens avatar

Registrert: 27 Aug 2004, 16:57
Innlegg: 8473
Bosted: Skjønhaug, Indre Østfold
Du får vurdere ctis ala Hummer. Hadde ikke Arctic Trucks også noe sånnt?

_________________
91 T3 Multivan Syncro TDK Tizianrot
90 T3 Coach 112i automat Flashsilber: Solgt
86 Multivan 1,6 TD Marsalarot: Hugget
88 Syncro Bluestar Taubengrau: Solgt
87 Caravelle GL Savannabeige: Solgt
88 Coach 112i automat Tizianrot: Solgt


Topp
 Profil  
 
 Innleggets emne: Re: LT 4x4
InnleggSkrevet: 14 Jul 2017, 22:50 
Avlogget
Brukerens avatar

Registrert: 17 Jan 2009, 22:27
Innlegg: 5040
Bosted: Treungen Telemark
Bil: T3 1986 Doka Syncro
Telefon: 46925366
Dekktrøbbel.
Leverte hjul og Toyo open country dekka til Vianor for omlegging i dag. Før dette hadde jeg selv klart å spa opp 4 slanger i 9.00x16 med vinklet lang ventil, det klarte nemlig ikke vianor. polakken som åpnet bakdørene på bilen kom med noen polske fraser som jeg er glad for at jeg ikke forstod da han så orginalhjula med eldgamle dekk og klemringer. Han ristet på hodet, sukket og stønnet. Jeg kjørte og etter en stund ringer dem og sier at det ikke går, jeg stikker opp igjen og han forklarer at det er fordi kanten på dekkene som er slangeløse ikke er dyp nok til felgene. Jeg var litt skeptisk da jeg har sett bilder av andre biler med off road dekk på klemringfelgene. lastet dekk og hjul inn igjen og kjørte til Dekkmann, der møtte jeg en helt annen holdning, positive kastet en mann seg over oppgaven, men også han måtte gi opp, felgkantbeskyttelsen på dekkene går ned under kanten på felgene.

Dekkmann mannen fikk så i oppgave av meg å prøve å skaffe 5 stk felger fra Mefro for slangeløse dekk, jeg har funnet disse felgene hos polske, Tyske, Danske forhandlere, men ikke hos noen Norske, så får vi se, men det spøker for EU på onsdagen :(

Ellers har kvelden i dag gått med til å lage ett nytt bremserør, kødda med bremserørmuttere som ikke ville løsne og en luftenippel som også var vrang, Det sitter 4 stempla Perrot calipere med ikke mindre enn 3 luftenippler pr caliper. jeg fikk løsnet alle stempler på høyre side, på venstre brakk bremserøret før jeg kom i gang med det.

_________________
Hemmelig agent for Trollsikkerhetstjenesten.
92 Sika syncro 2,1. 86 doka syncro 2,1. 82 MB 380 sec .89 MB 300 tdt 4matic. 88 LT 4x4, 96 Norsjø carrier. 82 yamaha eleven special. . 82 Range Rover.74. Mb SL 4,5.


Topp
 Profil  
 
 Innleggets emne: Re: LT 4x4
InnleggSkrevet: 15 Jul 2017, 22:18 
Avlogget
Brukerens avatar

Registrert: 17 Jan 2009, 22:27
Innlegg: 5040
Bosted: Treungen Telemark
Bil: T3 1986 Doka Syncro
Telefon: 46925366
Så klarte jeg å komme inn på forumet igjen med tapa. Venstre bakhjul var ikke veldig samarbeidsvillig, måtte stort verktøy til :-)

BildeBildeBilde

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

_________________
Hemmelig agent for Trollsikkerhetstjenesten.
92 Sika syncro 2,1. 86 doka syncro 2,1. 82 MB 380 sec .89 MB 300 tdt 4matic. 88 LT 4x4, 96 Norsjø carrier. 82 yamaha eleven special. . 82 Range Rover.74. Mb SL 4,5.


Topp
 Profil  
 
 Innleggets emne: Re: LT 4x4
InnleggSkrevet: 15 Jul 2017, 22:23 
Avlogget
Brukerens avatar

Registrert: 17 Jan 2009, 22:27
Innlegg: 5040
Bosted: Treungen Telemark
Bil: T3 1986 Doka Syncro
Telefon: 46925366
Bremsegjenomgang.

BildeBildeBildeBilde

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

_________________
Hemmelig agent for Trollsikkerhetstjenesten.
92 Sika syncro 2,1. 86 doka syncro 2,1. 82 MB 380 sec .89 MB 300 tdt 4matic. 88 LT 4x4, 96 Norsjø carrier. 82 yamaha eleven special. . 82 Range Rover.74. Mb SL 4,5.


Topp
 Profil  
 
 Innleggets emne: Re: LT 4x4
InnleggSkrevet: 16 Jul 2017, 17:01 
Avlogget
Brukerens avatar

Registrert: 17 Jan 2009, 22:27
Innlegg: 5040
Bosted: Treungen Telemark
Bil: T3 1986 Doka Syncro
Telefon: 46925366
Kvick fix tanklufting.

Bilde

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

_________________
Hemmelig agent for Trollsikkerhetstjenesten.
92 Sika syncro 2,1. 86 doka syncro 2,1. 82 MB 380 sec .89 MB 300 tdt 4matic. 88 LT 4x4, 96 Norsjø carrier. 82 yamaha eleven special. . 82 Range Rover.74. Mb SL 4,5.


Topp
 Profil  
 
 Innleggets emne: Re: LT 4x4
InnleggSkrevet: 16 Jul 2017, 19:31 
Avlogget
Brukerens avatar

Registrert: 17 Jan 2009, 22:27
Innlegg: 5040
Bosted: Treungen Telemark
Bil: T3 1986 Doka Syncro
Telefon: 46925366
Doblet antall "bærebjelker"
Og så 15mm forskalingsplater.BildeBilde

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

_________________
Hemmelig agent for Trollsikkerhetstjenesten.
92 Sika syncro 2,1. 86 doka syncro 2,1. 82 MB 380 sec .89 MB 300 tdt 4matic. 88 LT 4x4, 96 Norsjø carrier. 82 yamaha eleven special. . 82 Range Rover.74. Mb SL 4,5.


Topp
 Profil  
 
 Innleggets emne: Re: LT 4x4
InnleggSkrevet: 17 Jul 2017, 21:45 
Avlogget
Brukerens avatar

Registrert: 17 Jan 2009, 22:27
Innlegg: 5040
Bosted: Treungen Telemark
Bil: T3 1986 Doka Syncro
Telefon: 46925366
I kveld fikk den 10 liter med ny olje på aksler og gearkasse, 2,5 liter på fordelingskassa og flushing av motor samt ny olje og filter der også.
Stakk opp på dekkmann igjen i dag for å hente dekk og felger. Der hadde det gått en faen i mannen på verkstedet og han hadde klart å montere på dekkene, de hadde holdt på i tre timer med rustpussing osv. Happy slang jeg hjula inn i bilen og kjørte ned til verkstedet. Fikk ut to hjul før det ene av de to som lå igjen bestemte seg for å slippe ut 40 bar med luft veldig fort. Holdt pinadø på å gjøre i buksa. Opp igjen og leverte hjulet, da så ikke mannen på verkstedet veldig fornøyd ut :lol: . Jeg kommer uanstt til å forsøke å få tak i mefrofelger. Det ser ikke ut til at dekket sitter godt nok nedi felgen, men kanskje det holder fram til andre felger er på plass.

_________________
Hemmelig agent for Trollsikkerhetstjenesten.
92 Sika syncro 2,1. 86 doka syncro 2,1. 82 MB 380 sec .89 MB 300 tdt 4matic. 88 LT 4x4, 96 Norsjø carrier. 82 yamaha eleven special. . 82 Range Rover.74. Mb SL 4,5.


Topp
 Profil  
 
 Innleggets emne: Re: LT 4x4
InnleggSkrevet: 17 Jul 2017, 22:44 
Avlogget
Brukerens avatar

Registrert: 07 Jun 2005, 13:19
Innlegg: 4676
Bosted: Måløy
Bil: Vw Passat B6 2,0 TDI, T4b 2,5 Tdi T3 Syncro -89
Telefon: 41tonull5391
Du har å styre med, det får en si.
Men 40 bar blir vel litt hardt å kjøre på? :shock: :shock:

_________________
Caravelle T4b -02
Caravelle C T3 -89 Syncro 1,9 AAZ m/to sperrer og decoupler
Passat Highline -07 TDI 2.0 140hp

PM konto full, bruk mail: subcool.joa krøll gmail.com


Topp
 Profil  
 
 Innleggets emne: Re: LT 4x4
InnleggSkrevet: 18 Jul 2017, 10:48 
Avlogget

Registrert: 04 Jan 2011, 14:49
Innlegg: 1917
Bosted: Lommedalen i Bærum
Bil: 87 Karmann LT 89 T3 Syncro Camper 2000 T4 Buss nr1
Telefon: 92023467
Jeg har nå lest litt på LT-freunde forumet. Det ser ut til at siste samlebestilling derfra var i 2012. Men en eller annen hadde visst fått kjøpt dem hos: http://www.kiefergmbh.de/

Har du ellers vurdert å syredyppe, eller sandblåse disse felgene og så pulver lakkere dem? Itno er som originalt vet du...

Hva er egentlig mål og dimensjoner på disse felgene som som satt på da den var ny?
Ellers leser jeg at enn del etterlyser originalfelger for å få H på skiltet, noe som sparer avgift og lar dem kjøre i miljøsoner, men om det gjelder alle byer eller bare noen få, der man kan kjøre med H, er jeg ikke sikker på. I Køln fant jeg at alle biler, fra alle europeiske land, godkjente som veteranbil fikk kjøre i miljøsonen. Nå har jo ikke vi tilsvarende veteranbil godkjennelse, så jeg bare tok sjansen. selv om min LT er registrert første gang i 89. I Bonn klarte jeg ikke finne noe om utenlandske biler og etter det har jeg ikke vært i en slik by, annet en i Utrecht i Nederland og her har jeg ikke fått sjeket opp noe.


Topp
 Profil  
 
 Innleggets emne: LT 4x4
InnleggSkrevet: 18 Jul 2017, 11:41 
Avlogget
Brukerens avatar

Registrert: 12 Jan 2009, 19:26
Innlegg: 3689
Bosted: Sandefjord
Telefon: 9entre3989en
Godkjent som veteranbil kan tolkes som at den må ha påskriften "bevaringsverdig kjøretøy" i vognkortet, men for oss resto-moddere er det uaktuelt. Men det de ikke vet kan jo ikke skade dem...

Med en bil på paragraf 1-9 skal ting være originalt, selv om tidsriktig modifikasjon og trim oftest sklir gjennom.

_________________
Joachim
- Fia, '14 Fiesta Titanium
- Frk Jensen, '74 Jensen-Healey
- Kengu, '90 Caravelle C Syncro

Diesel er fint å vaske deler i...


Topp
 Profil  
 
 Innleggets emne: Re: LT 4x4
InnleggSkrevet: 18 Jul 2017, 12:27 
Avlogget
Brukerens avatar

Registrert: 27 Aug 2004, 16:57
Innlegg: 8473
Bosted: Skjønhaug, Indre Østfold
Vår klassifisering "Bevaringsverdig kjøretøy" er vel tilnærmet det samme som tyskernes H-zulassung, uten at jeg har satt meg veldig godt inn i det tyske regelverket. Men det er strenge krav til originalitet og tilstand. Vet dog ikke om de har samme bruksbegrensning som vi har.

_________________
91 T3 Multivan Syncro TDK Tizianrot
90 T3 Coach 112i automat Flashsilber: Solgt
86 Multivan 1,6 TD Marsalarot: Hugget
88 Syncro Bluestar Taubengrau: Solgt
87 Caravelle GL Savannabeige: Solgt
88 Coach 112i automat Tizianrot: Solgt


Sist endret av OddN den 18 Jul 2017, 13:54, endret 1 gang

Topp
 Profil  
 
 Innleggets emne: Re: LT 4x4
InnleggSkrevet: 18 Jul 2017, 12:50 
Avlogget
Brukerens avatar

Registrert: 12 Jan 2009, 19:26
Innlegg: 3689
Bosted: Sandefjord
Telefon: 9entre3989en
Men vi har ikke krav til tilstand utover EU-kontroll.

_________________
Joachim
- Fia, '14 Fiesta Titanium
- Frk Jensen, '74 Jensen-Healey
- Kengu, '90 Caravelle C Syncro

Diesel er fint å vaske deler i...


Topp
 Profil  
 
 Innleggets emne: Re: LT 4x4
InnleggSkrevet: 19 Jul 2017, 07:01 
Avlogget
Brukerens avatar

Registrert: 17 Jan 2009, 22:27
Innlegg: 5040
Bosted: Treungen Telemark
Bil: T3 1986 Doka Syncro
Telefon: 46925366
Buss Marius skrev:
Jeg har nå lest litt på LT-freunde forumet. Det ser ut til at siste samlebestilling derfra var i 2012. Men en eller annen hadde visst fått kjøpt dem hos: http://www.kiefergmbh.de/

Har du ellers vurdert å syredyppe, eller sandblåse disse felgene og så pulver lakkere dem? Itno er som originalt vet du...

Hva er egentlig mål og dimensjoner på disse felgene som som satt på da den var ny?
Ellers leser jeg at enn del etterlyser originalfelger for å få H på skiltet, noe som sparer avgift og lar dem kjøre i miljøsoner, men om det gjelder alle byer eller bare noen få, der man kan kjøre med H, er jeg ikke sikker på. I Køln fant jeg at alle biler, fra alle europeiske land, godkjente som veteranbil fikk kjøre i miljøsonen. Nå har jo ikke vi tilsvarende veteranbil godkjennelse, så jeg bare tok sjansen. selv om min LT er registrert første gang i 89. I Bonn klarte jeg ikke finne noe om utenlandske biler og etter det har jeg ikke vært i en slik by, annet en i Utrecht i Nederland og her har jeg ikke fått sjeket opp noe.

Klemringfelgene skal vekk hvis jeg skal beholde bilen, det er kun millitærdekk å oppdrive som egentlig passer og den er pinadø stiv nok som den er. Felgene er 16x6 med boltsirkel på 205x6 med 161 senterhull, noen få sprintere og unimog som har samme. Skal egentlig på Eu i dag og fikk prøvekjørt litt i natt, ser ut til at hjulet som ble fikset sist lekker luft :-(

_________________
Hemmelig agent for Trollsikkerhetstjenesten.
92 Sika syncro 2,1. 86 doka syncro 2,1. 82 MB 380 sec .89 MB 300 tdt 4matic. 88 LT 4x4, 96 Norsjø carrier. 82 yamaha eleven special. . 82 Range Rover.74. Mb SL 4,5.


Topp
 Profil  
 
 Innleggets emne: Re: LT 4x4
InnleggSkrevet: 19 Jul 2017, 22:12 
Avlogget
Brukerens avatar

Registrert: 17 Jan 2009, 22:27
Innlegg: 5040
Bosted: Treungen Telemark
Bil: T3 1986 Doka Syncro
Telefon: 46925366
EU-kontroll på Scania i Drammen, jeg harket meg opp på verkstedet, bremsene var ikke akkurat bastante og den ryker godt ved pådrag, feit svart dieselrøyk. Jeg håpet på en eldre erfaren mekaniker som synes det var tøfft med en Lt fra 80 tallet, ut kom det ei søt snelle som nok ikke var mye over 25 år, Lt en og dama forsvant inn i hallen og ble borte i en og en halv time. Dommen var: dårlige bremser bak, et stag til å holde håndbrekkwire på plass var løst, bare spyling i ei dyse på frontruta, manglende skiltlys, og en 2 er fordi førerdøra ikke kan låses med nøkkel ???
Jeg må innrømme at jeg er en smule i sjokk, hadde sett for meg en myyye lenger liste.
Hjulet som lekker luft gjør det fra ventilen, så den er grei. Jeg har et diesel tilførsels problem. Dieselen renner tilbake fra pumpa og jeg må kinne lenge hver gang for å få dieselen fram igjen, av og til mister jeg motorkraft når jeg slipper den ned på turtall og da må jeg sitte og jobbe litt med gasspedalen før jeg klarer å få turtall igjen, var ikke gøy å kjøre i gjennom Drammen i rushen med det fenomenet. Det som er litt merkelig er at når jeg stopper motoren får jeg øyeblikkelig skumming og luft i plastrøret mellom pumpe og siste dieselfilter, det tyder på at jeg har et kraftig undertrykk i dieselsystemet når motoren forsøker å suge til seg diesel. Får prøve å rense systemet, det er bare noe dritt at det ikke er drenering på tranken og den dieselen har vært der siden i allefall 2009. Filterene er nye.

_________________
Hemmelig agent for Trollsikkerhetstjenesten.
92 Sika syncro 2,1. 86 doka syncro 2,1. 82 MB 380 sec .89 MB 300 tdt 4matic. 88 LT 4x4, 96 Norsjø carrier. 82 yamaha eleven special. . 82 Range Rover.74. Mb SL 4,5.


Topp
 Profil  
 
 Innleggets emne: Re: LT 4x4
InnleggSkrevet: 23 Jul 2017, 09:48 
Avlogget
Brukerens avatar

Registrert: 17 Jan 2009, 22:27
Innlegg: 5040
Bosted: Treungen Telemark
Bil: T3 1986 Doka Syncro
Telefon: 46925366
Dieselproblem: Fant ut at banjonippel inn til primærfilter var nesten tett av noe som lignet malingflak, hvis det kommer fra innsiden av tanken er det nok ikke første gang dette skjer, tenker jeg bytter ut den plastikkledningen med en gummislange og setter inn et engangsfilter på et lett synlig sted.

Bakre bremser: begge bremsesylinderene hadde lekasje Håper jeg får tak i nye kjapt.

_________________
Hemmelig agent for Trollsikkerhetstjenesten.
92 Sika syncro 2,1. 86 doka syncro 2,1. 82 MB 380 sec .89 MB 300 tdt 4matic. 88 LT 4x4, 96 Norsjø carrier. 82 yamaha eleven special. . 82 Range Rover.74. Mb SL 4,5.


Topp
 Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 71 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3

Tidssone UTC + 1 time


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support