Dato/klokkeslett: 21 Nov 2019, 04:19

Tidssone UTC + 1 time

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 151 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 15 Sep 2019, 14:17 
Avlogget

Bil: 87 Karmann LT 89 T3 Syncro Camper 2000 T4 Buss nr1
Telefon: 92023467
Jeg har fått sveiset bunnpanne og olje-pickup, men begynnelsen på motorfeste brakettene ble ganske feil, så der må jeg muligens begynne på nytt. Nå er motoren i bilen og koblet til LT girkassa, og jeg håper jeg får laget ferdig motorbrakettene i morgen, så får jeg se rekefølgen videre, om jeg tar LT kassa ut og setter inn volvo kassa, for å begynne på girkasse feste og giroverføring. Da kan jeg få levert mellomakselen til GKN, så de får laget nye mellomaksel, men da må altså girkassa være i, så jeg får målt skikkelig. Men det gar i alle fall fremover. Jeg må også få byttet tannreimer og alle Oljer, samt laget tilførsler av olje til og fra turbo. Trenger også noen deler til volvo girkassa, ATF type F olje, filter til girkassa, noen pakninger og sensor for at 4 gir er. Men jeg har kjøpt 240mm sinter lamell med fjærer.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 151 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Tidssone UTC + 1 time

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support