Ferge Kristiansand - Nederland

Diskuter og snakk om alt omkring VW Buss 1950-2011 som ikke passer i andre kategorier.
Post Reply
Rudeboy
-
-
Car: T4b California Coach syncro
Phone: 666

Ferge Kristiansand - Nederland

Post by Rudeboy »

Heia, ja.

Ser i media at det skal igangsettes ny fergerute mellom Kongeriket og kontinentet her i Europa, https://booking.hollandnorwaylines.com/ firmaet HollandNorwaylines leaser ei skute og starter opp med relativt greie priser fra april av.

Har etpar turer både ned på kontinentet og for så vidt også av kontinentet (til dem som ikke ville være med i kontinentet mer) neste år så å skulle kunne sete seg i bilen og kjøre fra Oslo til kaia og sove over der før neste dags ferd ut virker fristende. Det samme gjelder når jeg er ferdig med mine to festivaler der ute og kommer hjem fra (Wacken først og deretter) Bloodstock og skulle slippe stampe i stau og norske bilister på kontinentet må jeg innrømme virker forlokkende.

18 timers seilas gjør at å innta fred og ro på lugar etter et bedre måltid treffer midt i blinken. Jeg forventer at kidsa får sin oppmerksomhet fra norsk toll ved ilandstigning men som en av dem som holder min sti rein er det bare å by tollerne på å la bikkja snuse ivei og rett etter kjøre hjemover igjen etter ankomst Kristiansand. Moro med noe nytt, nå er det bare båt til UK som mangler (Maggie Thatcher, can you hear me).

God tur, kanskje vi sees på bøljan blå.
troyca
-
-
Car: `86-Weekender,DJ. .
Phone: 92240310

Re: Ferge Kristiansand - Nederland

Post by troyca »

Den skal jeg bruke ja
Buss Marius
-
-
Car: 87 Karmann LT 89 T3 Syncro Camper 2000 T4 Buss nr1
Phone: 92023467

Re: Ferge Kristiansand - Nederland

Post by Buss Marius »

Denne kommer i alle fall til å bli seriøst vurdert når vi skal til Fotball EM for kvinner i England, som for norges del starter torsdag 07 juli, En vei ser ut til å koste ca 400Euro for reise, kahytt for 2 og bobil.
Post Reply