‘91 T4.
Rattet er tungt og vibrerer mye når jeg snur stillestående.
Hva er typisk feil her?
Gåen servo
-
- Posts: 72
- Joined: 23 Oct 2009, 20:37
- Car: 3 stk. T3 aut.
- Phone: 92611311
- Location: Kristiansand
Re: Gåen servo
Typisk feil kan være veldig slakk servoreim
eller lekkasje i ett av disse to tynne rørene
på tannstangen som ofte ruster i stykker.
Mvh.Stig T.
eller lekkasje i ett av disse to tynne rørene
på tannstangen som ofte ruster i stykker.
Mvh.Stig T.
Re: Gåen servo
Takk for tips:) Lønner det seg å bytte hele styresnekka her eller ?
-
- Posts: 72
- Joined: 23 Oct 2009, 20:37
- Car: 3 stk. T3 aut.
- Phone: 92611311
- Location: Kristiansand
Re: Gåen servo
Først må det sjekkes servo-olje nivå i beholder.
Mulig tidligere svar kan misforstås det er kun rørene
på selve tannstang som ruster.Disse får man kjøpt orginalt.Mvh.Stig T.
Mulig tidligere svar kan misforstås det er kun rørene
på selve tannstang som ruster.Disse får man kjøpt orginalt.Mvh.Stig T.
-
- -
- Posts: 12746
- Joined: 31 Oct 2003, 17:22
- Phone: 99454090
- Location: Nesbyen, Hallingdal
- Contact:
Re: Gåen servo
Feil olje kan ødelegge og. De gamle her, er og kjent for å lugge litt. Jevnere og sterkere servo på de senere med profilkilereim og airbag.
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter