Så tenkte jeg at jeg skulle titte under bilen for å se om jeg kunne spraye litt mere 5-56 fra den kanten, og ålte meg under (ja jeg er ganske tynn) og fikk se.. ja hehe det er en festebrakett med 4 bolter på undersiden av gearspaken som holder hele spaken oppe. 3 av boltene var borte og den siste var nesten ute. Alt hang og slang. Da var det bare å sette inn nye bolter og stramme til , og så vips: nytt gear! alle gearene stramme og fine, presis som en ny kasse
gearfix!
gearfix!
bare en gladmelding, og kanskje et tips til andre som sliter med gearinga. På min var andre-gearet vanskelig i flere år, værre og værre, tenker gearkassa er dårlig på en så gammal bil (92 mod) har prøvd å tømme 5-56 over hele overføringene der jeg kom til, uten at det hjalp noe, andre gearet er og blir dårlig, samt generell slakk følelse i spaken..
Så tenkte jeg at jeg skulle titte under bilen for å se om jeg kunne spraye litt mere 5-56 fra den kanten, og ålte meg under (ja jeg er ganske tynn) og fikk se.. ja hehe det er en festebrakett med 4 bolter på undersiden av gearspaken som holder hele spaken oppe. 3 av boltene var borte og den siste var nesten ute. Alt hang og slang. Da var det bare å sette inn nye bolter og stramme til , og så vips: nytt gear! alle gearene stramme og fine, presis som en ny kasse
Re: gearfix!
fikk mine første poeng tusen takk for det 
-
SVERRESBORG
- Car: T3 CLUB JOKER 87 MOD.
- Phone: 97591654
Re: gearfix!
ja kanskje, må først slanke meg slik at jeg kan komme meg under bilen 
-
Indian
- -

- Car: Multivan 2002 2,5 TDI