Nødmodus og masse feilkoder Caravelle 2,5 TDI

Caravelle/Multivan/Transporter 1991-2003
Post Reply
Aksdal
Posts: 31
Joined: 08 Apr 2012, 23:59
Car: T4 tdi
Location: Haugesund

Nødmodus og masse feilkoder Caravelle 2,5 TDI

Post by Aksdal »

Hei. Har ein 99 Caravelle 2,5 TDI med AUF motor og automatgear.
EGR ventilen har eg blokkert, med ei plate
Eg var ute å kjørte da den plutseleg ikkje ville dra lenger, det er vel nødmodus.
Eg ser først at ein ubrukt kontakt har komt ned på dynamoreima og gnagd av isolasjonen slik at den har kortslutta. Utbetrar dette men har masse feilkodar.

Control Module Part Number: 074 906 018 C
Component and/or Version: 2,5l R5 EDC G000AG 2520
Software Coding: 00001
Work Shop Code: WSC 02743
5 Faults Found:
18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster
P1654 - 35-00 - -
17849 - EGR Valve (N18): Open Circuit or Short to Ground
P1441 - 35-10 - - - Intermittent
17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground
P1549 - 35-10 - - - Intermittent
17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground
P1144 - 35-00 - -
17660 - Cold Start Injector (N108) Open or Short to Ground
P1252 - 35-10 - - - Intermittent

Når eg slettar feilkodane kjem desse opp igjen ute å starta motoren
18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster
P1654 - 35-00 - -
17849 - EGR Valve (N18): Open Circuit or Short to Ground
P1441 - 35-10 - - - Intermittent
17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground
P1549 - 35-10 - - - Intermittent

Eg har bytta luftmengdemålaren med ein brukt, ingen forskjell og tilstand ukjent brukte LMM.
Det er heller ingen forskjell når koblar av LMM.
Eg har også bytta N75 ventilen med ein brukt, ingen forskjell og tilstand ukjent brukte N75.

Spørsmålet er da: kan det ha oppstått ein kortslutning i styringsenheten for motoren, ECUen, slik at denne må byttast?
Kan eg bruka ein ECU fra andre motorar enn ein AUF motor?
Er det noken som har koblingsskjemaet fra dei aktuelle følarane og fram til ECUen?
Drittsekken
-
-
Posts: 767
Joined: 02 Jan 2010, 16:07
Car: 2003 Multivan Westfalia 2,5TDI 102HK
Phone: 930treåtte720
Location: Nedstrand, Tysvær, Rogaland
Contact:

Re: Nødmodus og masse feilkoder Caravelle 2,5 TDI

Post by Drittsekken »

Når det gjelder koblingsskjema så skal alt ligge her: http://www.fludiel.no/vw/
Det er litt knotete å søke seg frem, men med litt tålmodighet tror jeg du skal finne ut av det.

Edit: Søk f.eks. på "exhaust auf" for å finne egr ventilen til en AUF motor.
Det enkleste er å bruker søkefeltet til høyre i bildet.
Leidulf
http://www.nettet.be/vw/vw.php

-2003 Multivan Westfalia TDI 102HK
-2014 Nissan Leaf
-1995 Caravelle GL Syncro 2,4D 9 seter (vraket)
-1998/99 Audi A4 1,8 (solgt)
-1983 Ford Fiesta Jubileum 1,1 (solgt)
Aksdal
Posts: 31
Joined: 08 Apr 2012, 23:59
Car: T4 tdi
Location: Haugesund

Re: Nødmodus og masse feilkoder Caravelle 2,5 TDI

Post by Aksdal »

Takk, for tipset Leidulf :)
http://www.fludiel.no/vw
Aksdal
Posts: 31
Joined: 08 Apr 2012, 23:59
Car: T4 tdi
Location: Haugesund

Re: Nødmodus og masse feilkoder Caravelle 2,5 TDI

Post by Aksdal »

Problemet løyst.

Første eg gjorde var å sjekka sikringane. "Alle" var i orden.
Sidan eg hadde så mange "Open or Short to Ground" tok eg føre meg dei aktuelle kontaktane og målte kablane fram til ECU. Alt var i orden.
Sjekka så spenninga inn på ECU, her fekk eg ikkje utslag.
Ny runde på sikringane, alle under relèboksane var OK.
Så ser eg 2 stk 15A som står over alle relèa, den eine var defekt. Desse står ikkje noko om som eg har sett.
Ny sikring, og motoren går som før. :D
Indian
-
-
Posts: 3431
Joined: 24 Dec 2006, 13:38
Car: Multivan 2002 2,5 TDI
Phone: 46426546
Location: Skjeberg

Re: Nødmodus og masse feilkoder Caravelle 2,5 TDI

Post by Indian »

Inne i ECU finner du 3 sikringer. Ta ut og gjør rent og prøve igjen.
Post Reply