Dato/klokkeslett: 15 Nov 2019, 16:20

Tidssone UTC + 1 time

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 4 innlegg ] 
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 22 Aug 2019, 06:29 
Avlogget
Brukerens avatar

Bil: T4b California Coach syncro
Telefon: 666
-Ny tur blir for såvidt en ren forlengelse av egen deltakelse av Buscamp (ikke den flaue; den fine Buscamp).

Kjent strekning pr august blir Oslo til Sandviken camping fredag 270919 så snart pikebarnet er ferdig på skola. Antatt installert på campingen til 1830.

Avreise nordover lørdag 280919 med kurs for Røros langs mye bakevjer fram til Elverum'ish, deretter Rv-3 og slikt før overnatting i UNESCO-landsbyen.
Søndag 290919 videre via Selbu, Værnes og diverse riks-, fylkes- og kommunale veier til Snåsa for ny overnatting alt avhengig av hvor lenge vi har vært på veien.
Mandag 300919 ankomst Ny-Sulitjelma i Sulis, Fauske etter å ha kjørt Snåsa (eller hvor vi ender opp for natta) og opp. Da er vi på Fauske onsdag.
Torsdag 031019 avreise retning Bodø for å se på ørnereir, og deretter avmarsj fra Fauske på tidlig eftan fredag 041019 og sørover. Overnatting rundt Berkåk til lørdag, Østerdalen ned lørdag 041009.

Pr dato kjører jeg alle strekk uten henger, ved endring oppdaterer jeg i tråd. Kan som alltid ha med tørre og polstra ting som får plass i campern.

Topp

InnleggSkrevet: 03 Sep 2019, 17:14 
Avlogget
Brukerens avatar

Har mindre plass opp men si i fra så finner jeg ut av hva jeg kan ha med. Skal losse ved Mo, så derfra og opp har jeg tom bil siste biten opp.

Skal innom Kongsvinger opp, forresten.

Topp

InnleggSkrevet: 10 Sep 2019, 17:21 
Avlogget
Brukerens avatar

Hengerfestet opptatt mellom Oslo - Kongsvinger og til Trondheim. Mulig jeg har 1 kajakk med på vei oppover såhar du en til med eget feste til takstativ får den vel bli med, den også - blir bra på photo shoots.

Bilen er så godt som full begge veier men det er sikkert plass til litt til enda og så kan jeg uten problem laste for Buscamp og tilbake til Oslo.

Topp

InnleggSkrevet: 07 Okt 2019, 09:29 
Avlogget
Brukerens avatar

At folk ikke gidder måle opp sine kolli kunne medført at jeg med min Nimberkjøring hadde måtte la ting stå igjen i helga..

11 yogamatter ? Hm, yogamatter er sånne små av plastskjit som rulles sammen og snøres så de holder seg som sammenrullete strandmatter - trodde jeg. De var hjemmelaga, 12 i tallet og omtrent som to feltsenger når de var sammenrulla :lol:

Når jeg da hadde fått lastet dem opp i Trondheim satt jeg i hele timen til Fannrem på returen (snudde på hjemveisruta iht hvor det var kolli å hente) og da vi kom til Orkanger sto jeg og lempa og lessa baki bilen i 20 minutter før disse "yogamattene" omsider tok litt mindre plass. Kjøkkenbord og fire stoler tok i taket så ene soveposen ble lagt oppå som skydd der.

Lengde ganger bredde ganger høyde og evt også antall kilo fra nå av :roll:

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 4 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet

Søk etter: