.

T2-Prosjekter (Transporter 1968-1979)
fredriksen
-
-
Posts: 185
Joined: 04 Oct 2013, 22:48
Car: Vw T4 caravelle, passat 3bg
Location: Modum

Re: .

Post by fredriksen »

Cheron wrote:Absolutt ikke. Dette er gjort pga elendig og utidig formulering fra Martin sin side til medlemsmassen.

Så jeg tok ett valg og pakket snippsekken.
Ikke sånn jeg oppfattet det, men men.. din beslutning
Neergård
-
-
Posts: 5000
Joined: 17 Jul 2010, 01:46
Car: VW Caravelle 2000 comfortline 2.5tdi
Phone: 917 97 848
Location: Røra, Inderøy, Nord-Trøndelag

Re: .

Post by Neergård »

Jeg føler dette er å ta ting langt ut av proporsjoner. Forhåpentlig er det du som taper på det og ikke vi, om du nå ikke velger å skifte mening igjen da.
Frode Neergård

2000 VW Caravelle Comfortline2.5tdi - viewtopic.php?f=56&t=31428
NÅ TIL SALGS: viewtopic.php?f=9&t=39657
1994 Audi 100 2.5tdi ABT edt. (selges for rett sum!)
Renax
-
-
Posts: 2838
Joined: 21 May 2013, 08:05
Car: T3 coach 1,6td
Phone: 48355105
Location: Sola

Re: .

Post by Renax »

Siste melding i denne tråden var vel at bilen er til salgs, så er vel inget stort tap for Cheron her.
Ny eier ville muligens synes det hadde vert morsomt å se gjennom hva som er gjort med bilen de siste 4 årene, men det finnes kansje en annen tråd på et annet forum med mye samme informasjonen?

Sent from my Lenovo P780 using Tapatalk
Cheron
-
-
Posts: 1392
Joined: 11 Feb 2010, 20:00
Phone: 90046823 sms
Location: Andebu

Re: .

Post by Cheron »

God morgen! For det første vil jeg gjerne få si det at jeg ikke er en av de 4 som har sendt sjikane på mail til Administrator.

Før det andre; hadde ikke tenkt å forklare meg hvorfor jeg har gjort som jeg har gjort. Men etter å ha sovet på det tror jeg det er gunstig.

VWbus er for meg et T3 forum ispedd litt T4 med tekniske problemer. T5 også i grunn. Det er veldig lite aktivitet på luftkjølt delen som jeg henger i. Med all respekt, det finnes bedre forum for meg, som VWNorge, som jeg også henger på. Der er jeg aktiv med poster i det vide og det lende. Noen ville kanskje kalle meg ei forumhore. Vel, akkurat det må jeg vel være enig i. Skrive og bilde diare over lav lest.

Jeg har tidligere bedt Moderator om å slette alle mine innlegg da vi medlemmer ikke har den funksjonen om noen har skrevet svar i tråden. Jeg ble overtalt til å ikke slette. Men likevel har jeg ikke klart å være så deltakende på dette forumet som tidligere.

Det som for meg var siste sparket bak som gjorde at jeg tok valget helt ut er Administrators meldinger til medlemsmassen; "skjerp dere, unyttig info, slutt med prat" og nå i det siste klare hint om at forumet ikke skal bestå. Dette til rabalder hos medlemmene. Og attpå i det siste der funksjoner som har vært til nytte for mange blir tatt bort.

Da tok jeg ett valg og det valget står jeg for. Har i tillegg bedt om at min brukerprofil skal slettes, noe det ikke er skjedd enda.

Denne tråden er ihvertfall nå, moden for å slettes da det ikke er noe nyttig info i den lenger.

Takk til alle dere jeg har møtt. Særlig en stor takk til Paul som støtt og stadig har måtte bistå med mine T3 som jeg ikke har skjønt bæret av. Mannen er ett levende leksikon når det gjelder T3. Takk Paul.

Er også mange andre jeg vil takke, mennesker jeg har blitt kjent med på Tinn og Merkedammen treffet som jeg satte stor pris på.

Rune, takk for din jobb her på forumet! Takk for måten du formulerer deg på, saklig, klar med ispedd humor når det trengs.

Renax; tråden min er på vwnorge , mye mer oppdatert og detaljert en her på VWBus :)
Post Reply