her kommer litt bilder fra den "nye" bilen, T3 camping 1986.

Kjerra virket treg på starteren, selv om batteriet var nyladet. Treg, alltid, ikke tregere og tregere som om batteriet ble tappet for krutt. Jeg la opp en ektra jordledning fra minuspolen som jeg fester til batterifestebraketten, brakettskruen virker kanskje bedre (mer strømførende) enn den gamle rustne skruen til hovedjordledingen..

Vel, det ble litt bedre med bedre med ekstra batteri-jording, men ikke nok. Sjekket motorrommet og her dukket det opp en hovedjordleding til motoren som hang i løse lufta, denne var erstattet med en fishy jordkabel, ikke rart starteren sleit med åndenød

Her måtte det lages nye kabler, loddet på kabelsko for sikkerhets skyld, og ikke bare èn kabel men to for å fordele strømmen til to chassis punkter (hvis ett punkt ikke er godt så har man det andre som sikkerhet).

Nye jordpunkter for motoren, brukte rus(t)frie bolter.
Og nå jobber startmotoren uanstrengt, jippy, case closed

Potta var en historie for seg, både rør til lyddemper og lydemper var utenfor reparasjon.

Reiste til Biltema og kjøpte universaldeler, lyddemperen passet ikke så jeg dro tilbake å byttet den inn i en annen som virket passende.

Venstre ventildeksel er relativt rustent, litt oljelekkasje hadde gjort seg for å forhindre slik styggedom..

Det høyre ventildeksel hadde heldigvis en liten lekkasje, slik at rusta har ikke fått herje fritt