VW T3 Joker 1983
-
- -
- Posts: 686
- Joined: 24 Sep 2008, 14:11
- Car: VW T3 1.9TDI Westfalia 83
- Phone: 97071638
- Location: Bergen
VW T3 Joker 1983
Drømmen om en litt større lekebil som egner seg som både turbil og hverdagsbil har jeg hatt i flere år men bare nå i høst klarte jeg å bestemme meg og valget falt jo selvfølgelig for en VW T3.
I sluten av august kom jeg over en VW T3 jocker på finn.no. Jeg likte den men så tenkte jeg... nei, den er jo alt for gammel... 83 modell.
Men bare 24 timer senere hadde jeg en avtale med eieren at jeg skal kjøpe bilen. Og dette hadde jeg gjørt uten å se og prøvekjøre den! Ganske idiotisk..men men. Man må jo skape litt spenningen av og til.
Bilen opphold seg i Mosjøen men jeg i Bergen. Så i september tok jeg turen opp for å hente den og kjøre ned til Bergen. Jeg hadde aldri vært lengre opp en Førde så hele turen ble jo en fin opplevelse av høst Norge.
Tidligere eieren av bilen kunne fortelle veldig lite om bilens førhistoriet. Han hadde eid den bare i et år og viste veldig lite om bilen.
Motoren startet og bilen sto på alle fire hjul så jeg betalte, underskrev kontrakten og ble den nye eieren av drømmebilen
Jeg har kjørt vw t3 litt fra før og er kjent med bilens gode og dårlige egenskaper så forventningene var ikke alt for høye.
Etter de første 10 mil med min nye bilen ble jeg ganske rolig og fornøyd med kjøpet fordig bilen virket helt greit og det var ingen umidelbare tegn på at jeg hadde kjøpt et vrak. Selfølgelig så var det en del ulyder men ikke noe farlig.
Turen til Bergen gikk overaskende fint. Det var en glede å kjøre bilen. Det eneste negative som skjedde var at en dekk ble punktert og jekk var jo ikke med på kjøpe Heldigvis så var det en bonde med traktor i nærheten som kunne løfte bilen sånn at jeg klarte å skifte dekk.
Til sammen har jeg kjørt nå ca 500.mil og ikke noe dårlige overaskelser.
Litt mer konkret om bilen:
- 1983 modell importert til Norge i 1987
- 1,6 TD motor. Originalt så har det vært en 1,6D men den nye TD motoren har blitt satt inn i 1998.
- 5 girs kasse som fungerer veldig fint.
- Servostyring med litt ulyd. Mest sansynlig servo har blitt montert i ettertiden.
- Westfalia standart innredning i god stand. Trenger litt vedlikehold men det meste fungerer helt greit. Bare varmeaparat er død.
- Bilen er godkjent med 5 sitteplasser (2 foran, 3 bak)
I November ble bilen kjørt inne i garasjen for å ta en litt større servise.
Planen er å få bilen i både god teknisk stand og få den se litt fin ut. Alt er jo avhengi av tid og penger. Tiden har jeg litt men det er mye verre med penger Men..men.
Motoren er den første i rekkefølgen.
Egentlig så har motoren fungert ganske greit alle de 500 mil som jeg har kjørt. Nesten ingen oljeforbruk. Lettstartet både kaldt og varmt. Kanskje litt for mye røyking..
I utgangspunktet så tenkte jeg bare å skifte alle reim, olje, filter men så klarte vi ikke å stoppe..
Til slutt motoren ble demontert helt... Og det viste seg å være ganske lurt. Det var mye som måtte byttes. Hvis ikke nå med en gang så kanskje etter en stund når man ønsker det minst.
Så det har blitt skiftet alt som borde skiftes og kunne skiftes. Nå venter jeg bare på et nytt topp
Etter motoren var tatt ut fikk jeg et fristende tilbud om en 1,9td azz fra en vw golf som jeg kunne sette inn i stedet for 1,6td. Jeg hadde lite tid for å bestemme meg og til slutt valgte jeg å beholde min gamle 1,6td motoren.
Grunnet til et sånt valg var at det hadde blitt dyrere og mye mer vanskeligere for meg å få inn en 1,9 td enn å fikse den samme gamle 1,6td motoren som er jo ikke den verste når den er fikset og godt vedlikehold.
Etter motoren var tatt ut fikk jeg et fristende tilbud om en 1,9td azz fra en vw golf som jeg kunne sette inn i stedet for 1,6td. Jeg hadde lite tid for å bestemme meg og til slutt valgte jeg å beholde min gamle 1,6td motoren.
Grunnet til et sånt valg var at det hadde blitt dyrere og mye mer vanskeligere for meg å få inn en 1,9 td enn å fikse den samme gamle 1,6td motoren som er jo ikke den verste når den er fikset og godt vedlikehold.
I tillegg må jeg bytte kløtsjen som er bestilt.
I mellomtiden foregår det arbeid også med å bytte alle hjullagre, bremseskiver, klosser.
Ellers så tror jeg at alt annet av det tekniske er i ganske ok stand.
Rust...mmm...tja..er jo mer mann ville ønske seg men ikke det verste av det man kan ha på en nesten 30 år gammel vw t3.
Under bilen er det nesten ingen rust og absolutt ingen skremmende rusthull.Det eneste som bekymrer meg er rust i motor rommet. Dette er jo bærende karosseri deler så de kan ikke ha rust på seg.
Men spørsmålet er om hvordan få den vekk best og forhindre at den kommer tilbake om et år?
Er det noe gode rustbehandlings/forhindrings tips?
Det verste av rust er rundt vinduskantene, skjøtene, front dør og bakluke.
Dør og bakluket har jeg fått fra en annen bil som er i toppstand og trenger bare overlakering.
Delene rund hjul har jeg tenkt å kjøpe nye. http://www.justkampers.com/shop/type_25 ... right.html
Er det noe gode tips hvor?
Jeg har sett på brick-jard og der er det litt forskjellige meninger hvem er best på pris og kvalitet.
Hvis alt skal gå greit så har jeg tanken om å få lakkert hele bilen. Men hvis det blir for lite tid og penger (og dette kommer til å skje helt sikkert) så skal jeg lakkere bare de delen som trenger lakkering etter sveising/bytte.
I begynnelse så var jeg ganske skeptisk til den brune fargen på bilen men nå så begynner jeg å like den litt. Egentlig tanken var å skifte fargen hvis bilen skal hellakkeres men nå har jeg begynt å vurdere dette.
Men selv om bilen er ikke ferdig ennå så har den fått sin første innbygger allerede. Katen har blitt helt forelsket i bilen..
I sluten av august kom jeg over en VW T3 jocker på finn.no. Jeg likte den men så tenkte jeg... nei, den er jo alt for gammel... 83 modell.
Men bare 24 timer senere hadde jeg en avtale med eieren at jeg skal kjøpe bilen. Og dette hadde jeg gjørt uten å se og prøvekjøre den! Ganske idiotisk..men men. Man må jo skape litt spenningen av og til.
Bilen opphold seg i Mosjøen men jeg i Bergen. Så i september tok jeg turen opp for å hente den og kjøre ned til Bergen. Jeg hadde aldri vært lengre opp en Førde så hele turen ble jo en fin opplevelse av høst Norge.
Tidligere eieren av bilen kunne fortelle veldig lite om bilens førhistoriet. Han hadde eid den bare i et år og viste veldig lite om bilen.
Motoren startet og bilen sto på alle fire hjul så jeg betalte, underskrev kontrakten og ble den nye eieren av drømmebilen
Jeg har kjørt vw t3 litt fra før og er kjent med bilens gode og dårlige egenskaper så forventningene var ikke alt for høye.
Etter de første 10 mil med min nye bilen ble jeg ganske rolig og fornøyd med kjøpet fordig bilen virket helt greit og det var ingen umidelbare tegn på at jeg hadde kjøpt et vrak. Selfølgelig så var det en del ulyder men ikke noe farlig.
Turen til Bergen gikk overaskende fint. Det var en glede å kjøre bilen. Det eneste negative som skjedde var at en dekk ble punktert og jekk var jo ikke med på kjøpe Heldigvis så var det en bonde med traktor i nærheten som kunne løfte bilen sånn at jeg klarte å skifte dekk.
Til sammen har jeg kjørt nå ca 500.mil og ikke noe dårlige overaskelser.
Litt mer konkret om bilen:
- 1983 modell importert til Norge i 1987
- 1,6 TD motor. Originalt så har det vært en 1,6D men den nye TD motoren har blitt satt inn i 1998.
- 5 girs kasse som fungerer veldig fint.
- Servostyring med litt ulyd. Mest sansynlig servo har blitt montert i ettertiden.
- Westfalia standart innredning i god stand. Trenger litt vedlikehold men det meste fungerer helt greit. Bare varmeaparat er død.
- Bilen er godkjent med 5 sitteplasser (2 foran, 3 bak)
I November ble bilen kjørt inne i garasjen for å ta en litt større servise.
Planen er å få bilen i både god teknisk stand og få den se litt fin ut. Alt er jo avhengi av tid og penger. Tiden har jeg litt men det er mye verre med penger Men..men.
Motoren er den første i rekkefølgen.
Egentlig så har motoren fungert ganske greit alle de 500 mil som jeg har kjørt. Nesten ingen oljeforbruk. Lettstartet både kaldt og varmt. Kanskje litt for mye røyking..
I utgangspunktet så tenkte jeg bare å skifte alle reim, olje, filter men så klarte vi ikke å stoppe..
Til slutt motoren ble demontert helt... Og det viste seg å være ganske lurt. Det var mye som måtte byttes. Hvis ikke nå med en gang så kanskje etter en stund når man ønsker det minst.
Så det har blitt skiftet alt som borde skiftes og kunne skiftes. Nå venter jeg bare på et nytt topp
Etter motoren var tatt ut fikk jeg et fristende tilbud om en 1,9td azz fra en vw golf som jeg kunne sette inn i stedet for 1,6td. Jeg hadde lite tid for å bestemme meg og til slutt valgte jeg å beholde min gamle 1,6td motoren.
Grunnet til et sånt valg var at det hadde blitt dyrere og mye mer vanskeligere for meg å få inn en 1,9 td enn å fikse den samme gamle 1,6td motoren som er jo ikke den verste når den er fikset og godt vedlikehold.
Etter motoren var tatt ut fikk jeg et fristende tilbud om en 1,9td azz fra en vw golf som jeg kunne sette inn i stedet for 1,6td. Jeg hadde lite tid for å bestemme meg og til slutt valgte jeg å beholde min gamle 1,6td motoren.
Grunnet til et sånt valg var at det hadde blitt dyrere og mye mer vanskeligere for meg å få inn en 1,9 td enn å fikse den samme gamle 1,6td motoren som er jo ikke den verste når den er fikset og godt vedlikehold.
I tillegg må jeg bytte kløtsjen som er bestilt.
I mellomtiden foregår det arbeid også med å bytte alle hjullagre, bremseskiver, klosser.
Ellers så tror jeg at alt annet av det tekniske er i ganske ok stand.
Rust...mmm...tja..er jo mer mann ville ønske seg men ikke det verste av det man kan ha på en nesten 30 år gammel vw t3.
Under bilen er det nesten ingen rust og absolutt ingen skremmende rusthull.Det eneste som bekymrer meg er rust i motor rommet. Dette er jo bærende karosseri deler så de kan ikke ha rust på seg.
Men spørsmålet er om hvordan få den vekk best og forhindre at den kommer tilbake om et år?
Er det noe gode rustbehandlings/forhindrings tips?
Det verste av rust er rundt vinduskantene, skjøtene, front dør og bakluke.
Dør og bakluket har jeg fått fra en annen bil som er i toppstand og trenger bare overlakering.
Delene rund hjul har jeg tenkt å kjøpe nye. http://www.justkampers.com/shop/type_25 ... right.html
Er det noe gode tips hvor?
Jeg har sett på brick-jard og der er det litt forskjellige meninger hvem er best på pris og kvalitet.
Hvis alt skal gå greit så har jeg tanken om å få lakkert hele bilen. Men hvis det blir for lite tid og penger (og dette kommer til å skje helt sikkert) så skal jeg lakkere bare de delen som trenger lakkering etter sveising/bytte.
I begynnelse så var jeg ganske skeptisk til den brune fargen på bilen men nå så begynner jeg å like den litt. Egentlig tanken var å skifte fargen hvis bilen skal hellakkeres men nå har jeg begynt å vurdere dette.
Men selv om bilen er ikke ferdig ennå så har den fått sin første innbygger allerede. Katen har blitt helt forelsket i bilen..
Last edited by martins.macs on 08 Mar 2013, 12:25, edited 3 times in total.
-
- -
- Posts: 3207
- Joined: 17 Nov 2004, 21:20
- Car: 16"highroof syncro
- Phone: 4-8-2-7-2-2-3-2
- Location: Raufoss,Oppland
Velkommen med grom bil!Må si at du står på med reparasjoner.Den bilen får du glede av siden du er så flink til å vedlikeholde den!
91 Halvpanel Syncro 1,9tdi
90 Westfalia syncro 16"
88 Sika Syncro 1,9 tdk
87 Syncro Caravelle GL 1.9 tdi
87 Westfalia Club Joker 2,1 inj
84 Caravelle Carat 1,9 inj.wbx
79 Sika 2.0 luftkjølt
90 Westfalia syncro 16"
88 Sika Syncro 1,9 tdk
87 Syncro Caravelle GL 1.9 tdi
87 Westfalia Club Joker 2,1 inj
84 Caravelle Carat 1,9 inj.wbx
79 Sika 2.0 luftkjølt
Det der var berre fantastisk! Eg har ikkje sett nokon her inne som har beæra ein 1,6 motor med så mykje vedlikehald og dokumentert det. Somregel er det vel berre "ut med gammel inn med ny".
Gledar meg til fortsettelsen!!
Gledar meg til fortsettelsen!!
Biler: høg byttefrekvens på bil eg?
Siste år:
95 modell Vw transporter...
90 modell Subarusyncro "Krøvel Velle" Frå Velle i ValleVoll solgt
94 modell Vw Caravelle 2,4 D "Monar"
90 modell Caravelle C "Gunnar"
Siste år:
95 modell Vw transporter...
90 modell Subarusyncro "Krøvel Velle" Frå Velle i ValleVoll solgt
94 modell Vw Caravelle 2,4 D "Monar"
90 modell Caravelle C "Gunnar"
-
- -
- Posts: 2720
- Joined: 18 Dec 2003, 14:38
- Car: T3 SYNCRO
- Phone: 40492641
- Location: Hemnes - Nordland
Den bilen er det gjort endel med. Blandt annet ble den sendt til Westfalia for ombygging noen år etter at den var ny. Coach-fangerne, servostyring og en del annet er gjort av Arne Hansen i Mosjøen. Ta kontakt med Auto Mester Bilentusiasten så får du høre hele historikken til bilen.
Gratulerer med flott bil
Gratulerer med flott bil
Tage Vedal
T3-fan
T3-fan
-
- -
- Posts: 686
- Joined: 24 Sep 2008, 14:11
- Car: VW T3 1.9TDI Westfalia 83
- Phone: 97071638
- Location: Bergen
-
- -
- Posts: 143
- Joined: 01 Mar 2004, 14:49
- Car: t5
- Location: Spikkestad
-
- -
- Posts: 686
- Joined: 24 Sep 2008, 14:11
- Car: VW T3 1.9TDI Westfalia 83
- Phone: 97071638
- Location: Bergen
Jeg tviler på om jeg får tak i en sandblåser så jeg må nok bruke andre hjelpemidler.Mike Sierra wrote:Dersom det kun er overflate rust så kan du sandblåse, men ellers så er det bare en måte å få bort rust på, sveis inn ny plate. Alt annet er bare i beste fall en forsinkelse av videre utvikling.
Dørene og bakluket som har rusthull skal erstattes fra en donørbil. Så det blir enkelt.
Begge bakerste ark(Arch) skal byttes ut med nye. Akkurat nå prøver jeg å finne ut hvor er det best å kjøpe disse delene (kvalitet og pris).
Men det blir litt vanskeligere med rust rund vinduene. Der blir det nok litt sveising.
Ja, jeg begynner å bli litt glad i denne brune farge og hvis den grå delen blir borte så kunne det bli ganske ok. Men problemet er at jeg må hellakkere både dør og baklukert og kantene rund vinduene så da blir det bare noe få deler som trenger ikke ny lakk.synes bilen er kul med den fargen du har, lakker ned fra vinduer så den blir bare brun uten grått felt, veldig tøft, og passer jo bra med fargen på innredningen.
Og det er fortsatt mye av det tekniske som jeg må få på plaas og det erkanskje litt for tidlig å drømme seg bort i lakkeringen...
Takk for gode tilbakemeldninger
min personlige mening er at det vil alltid være noen steder som ikke blir lakkert og at man(jeg) ville blitt sprø når jeg nå en gang ville sett disse feltene, være seg om det er i motorrommet eller ett eller annet sted, men for all del, ikke min bil
blir nok bra ja, virker som du vet hva du driver med.
blir nok bra ja, virker som du vet hva du driver med.
Rune
Hus på hjul
1987 Westfalia
1980 Westfalia
1972 Westfalia
Hus på hjul
1987 Westfalia
1980 Westfalia
1972 Westfalia
-
- -
- Posts: 686
- Joined: 24 Sep 2008, 14:11
- Car: VW T3 1.9TDI Westfalia 83
- Phone: 97071638
- Location: Bergen
Litt oppdatering
Litt oppdatering
Det går ganske sakte og hver minste ting tar lang tid. Men det går fremover og håpentleghvis klarer jeg å bli ferdig med bilen til påske.
Fram til nå er det meste av understelle ferdig: nye hjullager, bremseklosser og div. småting.
Motoren er ikke helt ferdig ennå men alle delene har endelig kommet og det gjenstår å få toppen på plass og instalere motoren tilbake i bilen.
Hele julferien gikk til å bare "strippe" karroseriet..
Så nå er det kampen mot rust i gang. Mye av "bare overflaterust" viste seg å være stygge rusthull som må sveises.
Det går ganske sakte og hver minste ting tar lang tid. Men det går fremover og håpentleghvis klarer jeg å bli ferdig med bilen til påske.
Fram til nå er det meste av understelle ferdig: nye hjullager, bremseklosser og div. småting.
Motoren er ikke helt ferdig ennå men alle delene har endelig kommet og det gjenstår å få toppen på plass og instalere motoren tilbake i bilen.
Hele julferien gikk til å bare "strippe" karroseriet..
Så nå er det kampen mot rust i gang. Mye av "bare overflaterust" viste seg å være stygge rusthull som må sveises.
-
- -
- Posts: 686
- Joined: 24 Sep 2008, 14:11
- Car: VW T3 1.9TDI Westfalia 83
- Phone: 97071638
- Location: Bergen
Bakskjermene har jeg kjøpt fra en privatperson men jeg tror at de kommer opprinnelig fra "Klokkerhoml" i Danmark.
Her er nettadressen:
http://www.klokkerholm.com/default.asp
Jeg har ikke handlet selv hos Klokkerholm så jeg har ikke dessverre noe erfaring med de.
Her er nettadressen:
http://www.klokkerholm.com/default.asp
Jeg har ikke handlet selv hos Klokkerholm så jeg har ikke dessverre noe erfaring med de.
Dette er jo helt fantastisk morsomt for en T3-entusiast som meg. Imponerende innsats. Bilen blir vel nesten som ny - og da har du bil i VELDIG mange år.
Gleder meg til å følge med i dette framover.
Gleder meg til å følge med i dette framover.
Blogg: http://volkswagenbusser.blogspot.no/
Biler: 2002 VW Caravelle 2,5 tdi kombi, 2010 VW Golf PLUS 1,6 tdi, 2014 Weinsberg Bobil 130 hk.
Medlem avVWBUS Mjøsa
Norges største VW Buss treff: http://buscamp.blogspot.no
Biler: 2002 VW Caravelle 2,5 tdi kombi, 2010 VW Golf PLUS 1,6 tdi, 2014 Weinsberg Bobil 130 hk.
Medlem avVWBUS Mjøsa
Norges største VW Buss treff: http://buscamp.blogspot.no
-
- -
- Posts: 2720
- Joined: 18 Dec 2003, 14:38
- Car: T3 SYNCRO
- Phone: 40492641
- Location: Hemnes - Nordland
-
- -
- Posts: 686
- Joined: 24 Sep 2008, 14:11
- Car: VW T3 1.9TDI Westfalia 83
- Phone: 97071638
- Location: Bergen
Krigen mot rusthull er snart vunnet og nå er det sparkel som gjelder.
Når det gjelder "efektivitet" så jeg må si at jeg jobber ikke alene. Jeg får veldig god hjelp av min lillebror og far som har endel erfaring med VW T3.
Uten deres hjelp hadde det gått mye saktere.
På slutten legger jeg ut et bildet av min fars VW som ble reddet fra huggeriet for 3 år siden og har fått et nytt liv nå.
For 3 år siden kom jeg over en annonnse på finn.no der det stå at denne COACHen skal vrakes hvis ingen kommer og henter den "før lørdag". Min far trengte en billig arbeidsbil akkurat da så jeg kjøpte den for par kroner uten noen store forventninger.
Nå har min far blitt så glad i denne COACHem at Audien som er 15 år nyere står bare parkert i garasjen...
Bilen ble hellakert i august og har fått ny topp men ellers så har den fungert nesten feilfritt.
Takk for tips!Bare husk at "lakken" som er på delene, kun er transportbeskyttelse, ikke grunning. Du burde slipe lett og legge rustgrunning over dette.
Når det gjelder "efektivitet" så jeg må si at jeg jobber ikke alene. Jeg får veldig god hjelp av min lillebror og far som har endel erfaring med VW T3.
Uten deres hjelp hadde det gått mye saktere.
På slutten legger jeg ut et bildet av min fars VW som ble reddet fra huggeriet for 3 år siden og har fått et nytt liv nå.
For 3 år siden kom jeg over en annonnse på finn.no der det stå at denne COACHen skal vrakes hvis ingen kommer og henter den "før lørdag". Min far trengte en billig arbeidsbil akkurat da så jeg kjøpte den for par kroner uten noen store forventninger.
Nå har min far blitt så glad i denne COACHem at Audien som er 15 år nyere står bare parkert i garasjen...
Bilen ble hellakert i august og har fått ny topp men ellers så har den fungert nesten feilfritt.
-
- -
- Posts: 2720
- Joined: 18 Dec 2003, 14:38
- Car: T3 SYNCRO
- Phone: 40492641
- Location: Hemnes - Nordland
-
- -
- Posts: 686
- Joined: 24 Sep 2008, 14:11
- Car: VW T3 1.9TDI Westfalia 83
- Phone: 97071638
- Location: Bergen
Når drev jeg å demontere skapene og interiøret så fant jeg en liten utskjæring fra avisen med salgsannonsen.
Og her står det at bilen/motoren har gått 190000km. På kilometertelleren sto det 195000km når jeg kjøpte den i høst.
Men på en klistrelapp fra bilservice står det: "siste oljeskift" - 280000km
Hm..det hadde interesant å finne ut hvor mye har bilen gått egentlig.
Og her står det at bilen/motoren har gått 190000km. På kilometertelleren sto det 195000km når jeg kjøpte den i høst.
Men på en klistrelapp fra bilservice står det: "siste oljeskift" - 280000km
Hm..det hadde interesant å finne ut hvor mye har bilen gått egentlig.
-
- -
- Posts: 1734
- Joined: 01 Nov 2003, 17:55
- Location: Tynset
-
- -
- Posts: 686
- Joined: 24 Sep 2008, 14:11
- Car: VW T3 1.9TDI Westfalia 83
- Phone: 97071638
- Location: Bergen
Ja, "safen" var der når jeg kjøpte bilen men nå har jeg demontert den og jeg tviler på om jeg skal ha den i bilen igjen. Egentlig så var det bare en metallboks (ca 25x15cm) med en vanlig løs. Den var montert (festet med to skruer) under pasasjersette på frontdelen. Jeg tipper at det kunne ta ca. 45sek. for å "åpne" en sånn "safe".Er den lille safen i bilen fremdeles?
Hvordan fungerer den?
Litt offtopic...
Nå har jeg fått min egen privatsjøfår som prøvekørte bilen i går og han syntes at bilen virker fint
-
- -
- Posts: 1734
- Joined: 01 Nov 2003, 17:55
- Location: Tynset
Pass deg så den ikke gnager på ledningene. Vi hadde en som tok knekken på noen telefoner. -Det var før alt ble trådløst.martins.macs wrote:Litt offtopic...
Nå har jeg fått min egen privatsjøfår som prøvekørte bilen i går og han syntes at bilen virker fint
2013 Ford Kuga 2,0 TDCi Powershift - Til salgs!
1999 T4 Caravelle 2,5 tdi
1990 T3 Caravelle Coach 1,6D
1975 VW 1200 Jeans
1974 VW 1200 Jeans (konebil)
Coach-Kameraden og Eksil-Rundlyktgeriljaen.
1999 T4 Caravelle 2,5 tdi
1990 T3 Caravelle Coach 1,6D
1975 VW 1200 Jeans
1974 VW 1200 Jeans (konebil)
Coach-Kameraden og Eksil-Rundlyktgeriljaen.