Trekkvogne

T3-Prosjekter (Caravelle/Transporter 1980-1991/Syncro -92)
Post Reply
Tistlo
-
-
Car: plenty
Phone: 97419035

Trekkvogne

Post by Tistlo »

Jau då var da vel på tide å frambringa ein meir oppegåande prosjektråd framfor øk.kjøpt tråden som har vorte brukt eindel i da sista..

får ta da frå børjan; Eg driv med luftkjølt vw. handlar bilar i alle krokar av landet og styrer på med restaureringar og oppussing etc. henting av bil med tralla sett jo litt krav til trekkbilen pga vekter lover å reglar.. så når me har henta bilar so er det passaten til fattern som har vorte brukt.. fattern e ikkje so begeistra fø all den bilhentinga og vill igrunn ikkje låna vekk bilen.. no fekk eg då lappen i februar å har ragga bobla sidan.. eg har jo lenge hatt plana om å laga te ein grom trekkbil for henting og transport av deler men det viste jo seg da att den beste luftkjølte bayen ikkje klarar å dra meir enn aller max 1500kg med T4 motor og ein solskinnsdag.. ein kjapt reknestykke seier att tyssetralla = 650kg + baybuss(tyngste bilen som er aktuell å henta) = 1350kg =2tonn trekkkraft/hengarvekt.. mao baybuss kunne ikkje brukast desverre

sooo ettersom luftkjølt ikkje var brukande nok so måtte eg sjå over bekken etter vatn:) Andre merker er uaktuelt med mindre det er snakk om 20-50tals amrikansk lastebil..og sidan det er vanskelig so vart det då i all hovedsak T3 som gjaldt, pga att noko nyare e uaktuelt..

da eg prøver å komma til poenget i, er att eg har kjøpt meg ein T3 syncro 87modell. Etter sigande er den EKSTRA terrengbygd frå fabrikk. Har leitt ei go stund etter den rette bilen og endeleg dukka da opp noko som samsvarte med mine ønsker OG mi serdeles svekka setlabok...

Turen gjekk til Lavik i ytre høyanger i sogn. Veret var fint heilt til me kom til lavik hehe
Vel framme fant me ein kjekk bil i grøftekanten og ein hyggeleg selgar og sonen hans som eg har kommunisert med. Bilen er altso ingen bil, men ein buss. minibuss faktisk. registrert for 10 personar med sine 8 sitteplassar(!??!) Todelt med gul/kvit. Kurant utstyrt som da eg vil kalla ein meir lukseriøs t3 buss. kjem med M kodar og utstyr etterkvart.

Litt historikk;
Bilen vart kjøpt ny i 87 av ein kar ifrå Hyllestad i sogn. faktisk den fyrste millioneren i distriktet! Han brukte bilen fram til 93, etter det eg har funnet ut. Og på dei 6 åra kjøyrde han bilen ca 135 000km Deretter so vart bilen kjøpt av ein kar frå Hellebø ikkje langt frå Hyllestad. og han brukte den fram til 2009/2010 ca. Han var ganske glad i bilen og dermed vart det tilbakelagt ca 245 000km på dei ca 16årene. Sidan den av ein eller an grunn er registrert som minibuss so er det eu kontroll kvart år. Forrige eigar har vert ganske påpasseleg med dette og det var derfor ein stor overaskelse å finna samtlige kontrollseddlar frå 94 og fram til siste kontroll :) Stort sett gått rett gjennom har den og. kun mindre og enkle feil på bremser og sånt. bortsett frå ein kontroll der det var for høgt CO nivå. Då trur eg motoren vart skifta. for orginalmotoren var utsleten og følgte med i deler. Så eg skal finna ut nøyaktig kor langt motorane har gått.
Bilen vart levert ny frå Berge & Co i Førde. Eg er 3. eigar og bilen har gått rundt 380 000

Grunnen til att bilen vart avskilta i 2009/10 var den at når han skulle fulla luft i dekka so hadde bilen stått på tomgang og so hadde plutseleg ein vannslange hoppa av. dette førte til eit voldsomt oppkok av damp under bilen og opp i motorrommet(reknar med vatnet traff eksosen) Bilen vart akutt sløkkt. Eit par dagar seinare var lekkasjen tetta men då ville ikkje bilen starta. det var forsøkt mykje å få liv i den men nada respons..då vart bilen satt vekk og ny bil(T4) dukka opp og.

Mine planar er som følger;

-Få liv i den
-gje den ein god service og vedlikehold det som treng det, inkl motoren
-Fiksa diverse småfeil og manglar
-Få orden på den verste rusta(alvorleg lite, i mine auger)
-og so få den godkjent, registrert som personbil og montera dei flotte TV skilta
-Hiva ut innredning baki og reisa avgårde å henta deler og anna

Framtidige planar på sikt;
-Setta på 2 tonns hengarfeste og ta BE lappen
-Gjera den 100% rustfri
-overhala org motor med litt ekstra oppfrisking(reservemotor)
-gjennomføra den i ein slags trekkvogn stil... takgrind i fullengde, truck-speglar, litt meir ekstralys, muligens stege bak og feste til ekstrahjul utvendig, større dekk ETC ETC

Sånn, då var mykje av skriveriet i boks. bilder får me ta imorgo vist dataen fortsatt er oppegåande då :D

mvh
Tistlo
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Buss Marius
-
-
Car: 87 Karmann LT 89 T3 Syncro Camper 2000 T4 Buss nr1
Phone: 92023467

Re: Trekkvogne

Post by Buss Marius »

Savner bilde ja...
fra ca 85 til 01.04.88 ble T3 godkjent med 4 i bredden på baksetene, derfor er dette 10 seter minibuss med 8 seter.
Kunne egentlig tenkt meg en slik selv, som minibuss, er jo veldig få T3 som fremdeles er godkjent som buss og ikke nedregistrert til personbil.
Er denne Syncro 16 siden den er ekstra terrengbygd? (sees lettest på skjermene til bakhjulene)

Har du fått den hjem og bor du langt fra E16? jeg kjører igjennom Voss rundt 20 i kveld, kunne vært artig å ta en titt på den

Gratulere og velkommen blandt vannhodene :D
TaigAGreEn
-
-
Car: T3 SYNCRO
Phone: 40492641

Post by TaigAGreEn »

Grattis :D

Artig me historikk. Ser ut som ei stilig vogn.

Bytte ut originale el.speil? Hmm.

Med wbx-syncro som er tiltenkt rollen som trekkvogn ville eg ikkje ha satt på veldig mye større hjul. Det kan fort bli høge drivstoffutgifter, laber kjøreglede og eekstra hardt for drivverket. Sommerstid ville eg definitivt ha fjerna mellomaksling eller montert decoupler.

Vi vil gjerne se flere bilder :D

Hjultips: finn noe fra førstegenerasjons Audi allroad, 16 og 17 var org der og ET ligger mellom 15 og 25. 225/60-16 blir passe til ditt formål vil eg tru. Da kan du bruke dekkene også, ligger som regel ute noe slikt på finn.
Tage Vedal

T3-fan
Bugman
-
-
Car: DJ, JX 2wd og Syncro
Phone: 911 to-seks 8-ni-5

Post by Bugman »

Gratulerer med å endelig ha funnet en passelig syncro, Christer!

Enig med Tage, vedr. speilene...
Du ser godt det som befinner seg bak.. :mrgreen:

Og om du nå tar ut setene, så ta nå endelig vare på dem. :)
Midtsetene står vel aldri montert på en skinne på tvers?
Da er det en smal sak å ta inn og ut seteraden ved behov for plass til deler og diverse.

Og siden denne bilen har rundlykter, så kan jeg fortelle at mange mener at disse gir bedre lys enn firkantlyktene.

Som en annen her inne sa:
Biler som HAR rundlykter originalt, bør fortsatt ha det..

Og firkantlykter passer best på biler som har hatt det fra starten av.

Fin farge er det også!

Er enig med Tage om at Decoupler er sabla kjekt, siden det sparer drivverket for unødvendig slitasje.
MEN det koster ikke bare litt...Allikavel en god idé fremfor fetere hjul etc.

Og så ser vi frem til (masse) bilder av ny-ervervelsen!

Er det ikke bilder, skjer det ikke! :mrgreen: (Kjent bussmiljø-ordtak!)
Roar Nyrud
Mail: @gmail.com
'59 Transporter
'79 Transporter 2,0 vare
'89 Transporter Halvpanel 112i Syncro
'89 Caravelle 112i GL Syncro
'90 Transp. 1,6 TD Syncro 16"
'91 Caravelle C 1,6 TD Syncro
'91 (sen!) 112i Doka 4wd.
++
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

Takk for hygglege tebakemeldingar!

Den kunne godt ha vert minibuss hadde det ikkje vert for att eg ikkje har planar om å ta noko busslapp med da fyrsta :) Vert jo mindre eu kontrollar som personbil og..

Eg veit ikkje ka ein syncro 16 er? bakskjermane er heilt vanlige, ikkje noko plastikk vist du tenkte på da? men da e go klaring frå hjul til skjerm. selgaren sa att dei hadde vert på møller og skulle skifta demparane og då hadde dei funnet ut att den var ekstra terengbygd med stivare/lengre demparar eller noko i den duren

Men Marius, eg bur ca 4km frå e16 og eg e heima ikveld so da hadde vå morro da å fått besøk av nokon meir invidde vasseksperta :) kan senda deg ein melding eller inkat om du ikkje les dette no

Det er el spegl på førarsido, kan henda det er på andre sio og men får ikkje justert den.. er jo tøffare med bøylespegl vel? :D
Kjem nok til å skaffa med noko større hjul uansett, kan henda den ikkje berre vert brukt på landevegen med tilhengar bak ;)

setar ska sjølvsagt takast vare på ja!!! må berre finna ut korleis eg får dei ut.. Sidan det er sånn fansy kupevarmar under bakerste setebenken so må eg nok laga meg ei kassa eller noko å ha rundt den, sånn att den ikkje vert skada..
Rundlyktene skal IKKJE bytast ut på nokon måte. firkanta lykter er AALT for moderne fø meg..

men decoupler hadde vert morro å hatt ja!! Kva koster noko sånt då? reknar med det må kjøpast brukt frå delebil?? Ja ang. delebil, kva er verdien på ein syncro 87 CL som manglar passasjersete, lyktegrill og anna småjafs + eitt litt oppete ledningsnett til motoren ??? ellers komplett. og fin blå metalic.

bilder kjem øyestraks
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Tur-Bo
-
-
Car: 2000 t4 syncro
Phone: 46925366

Post by Tur-Bo »

Hvis du skal dra mye med bilen så har store hjul tre ulemper, mindre motorkraft, dårligere bremser og høyere henger kule. Det fantes faktisk egne hengerfester for syncro.
Hemmelig agent for Trollsikkerhetstjenesten.
2000 t4 syncro .89 MB 300 tdt 4matic., 96 Norsjø carrier. 1991 Mazda mx 5. 2000 Harley Davidson Road King classic. 1983 Susuki GR 650.1966 Tempo corvette 300.
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

Okå då vert da orginalhjul når den skal dra hengar ivertfall

Det er krok på bilen, ser ut som den er nedbygd ja.
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

So får eg prøva å få ut litt bilder

Fyrste jobben var å få tak i hengaren...nedsnøa?? :evil:
Image

Image

Og etterkvart var me plutsli framme! Her stod den i grøftakanten
Image

Snakk om glis!! :D
Image

Etter MYKJE om å men fekk me snudd bil/hengar og komt oss på ferjo att. denna gongen med lass! (Andre gongen eg har kjøyrd Buss på hengar med denne båten)
Image

pissepause på arna..og syncroen vart berre tøffare og tøffare
Image

Vel heima utan serleg problem og utan å verta stoppa i kontroll,heldivis....
Image

Fargen er flott synst eg
Image

demparane er litt slappe.. dersom nokon har nye, eller fungerande brukte, ta kontakt:)
Image
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

Meir

Her e motoren som eg vil ha liv i.
Image

Er den nermaste tanken ein ekspansjonstank? for den var tomm og den andre der er nesten full??
Image

Eg fant ganske fort ut grunnen til att den hadde trekkt dårleg i bakkande den siste perioden den var i bruk... Lurvne vakumslangar overalt. så vakumoptrekket på fordelaren fungerte bla. ikkje.. det fiksa eg kjapt
Image

Fant eit rusthol innerst i motorromshylla her
Image

Masse fansy elektronikk... Kven av desse toler minst fukt? (ref, oppkok av kjøleveske som tok livet av motoren) dei vart nok steama ganske friskt alle saman.. men er det nokon som er meir potensiellt dårleg fuktbeskytta enn andre?
Image

Bensinfilteret er grønnt.. ser ikkje reint ut og skal bytast. MEN den dingsen som henger der. kva er poenget med den?? står POWERPLUS på den. vistnok ettermontert og har noko med oktantalet på bensinen å gjera? bås eller nødvendig?
Image

Luftslangen som er dårli
Image

Kva er dei to lause ledningane til? ser ut som dei er orginalt sånn innkapsla.. litt jallaopplegg på dynamoen der og. 2inn og ein ut
Image

Platerust!
Image

Grom bil 8)
Image

Inni
Image

Walktrhouhrug *sett inn glosetest her*
Image

Dønn strøkent taktrekk! meget uvanlig(for meg) inntrøret er i generelt jysla bra stand
Image

Dette går nok ikkje gjennom eukontrollen.. Finst det brukbare sveisedeler å få tak i HER i landet til desse?? eller må eg te tyskland?
Image

Litt lurven under her og
Image

Skulle hatt ny kanal under skyvedør skinna. legg merke til stigtrinnet. det vart montert pga att da va ei gammal kjering som var so dårleg til beins som skulle vera med på tur
Image

frammi kabinen
Image

Litt kjeks rundt stigtrinnet
Image
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

Meirmeir

All orginale brosjyrer, instruksjonsbok vognkort, eu kontroll seddlar, garantibevis etc etc er med. Inkl ein neve med nykklar..trur eg har 4 eller 5 sett med nøkklar til bilen + spesial nyklar til ymse
Image

Skjøyterust går igjen
Image

Bak kanalen. ikkje so aller gale
Image

Litt sveising vert da jo
Image

Bilde av plato på kroken. godkjent for 1800kg som er for lite.... Nokon som har eit feste godkjent for 2 tonn ??? :)
Image

Solid ramma under bilen, e detta orginalt?
Image

Passlig klaring opp til skjermen! Og dette er etter att eg har stroppa opp hjulet litt
Image

skjøyterust over allt.... må få vekk den grusomme svarte kanten og!
Image

Trudde puch holdt seg til mopedar eg?? nokon som har info?
Image

Stor beskyttelseplata under framme
Image

stigtrinn førarsio. er rusta hol så må nok sveisast snart
Image

Hmm..
Image

dashn
Image

inkl nesten fungerande radio/kasett spelar..
Image

sånn da va alt fø denne gong. håpar å få skrudd litt meir på an idag og so kjem da vel meir bilde ettekvart :D
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
OddN
-
-

Post by OddN »

Tistlo wrote:
Trudde puch holdt seg til mopedar eg?? nokon som har info?
Image
Alle Syncroer er produsert hos det som da het Steyr Daimler Puch... Som også laget Geländewagen, Pinzgauer, Fiat Panda 4x4 og ikke minst VW Golf Coutry.

Flott bil forresten, klassisk fargekombinasjon, standard på Caravelle CL, ekstra på Caravelle C...
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

Takk for infoen då lerte eg noko nytt igjen :)
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Bugman
-
-

Post by Bugman »

Tistlo wrote:Meir

Her e motoren som eg vil ha liv i.
Image

Er den nermaste tanken ein ekspansjonstank? for den var tomm og den andre der er nesten full??
Image

Den tanken bak "peile-luka", er påfyllingstanken (også kalt ekspansjonstank),fylles til streken. Den litt mer runde er den egentlige ekspansjonstanken. (Også kalt trykktanken), og denne skal være full.
Når du bytter kjølevæske, så bytter du til en rød. Og lufter etter prosedyre som du finner her inne

Eg fant ganske fort ut grunnen til att den hadde trekkt dårleg i bakkande den siste perioden den var i bruk... Lurvne vakumslangar overalt. så vakumoptrekket på fordelaren fungerte bla. ikkje.. det fiksa eg kjapt
Image

Fant eit rusthol innerst i motorromshylla her
Image

Gjør rent, og gjør det du kan (rustsveis) :mrgreen:

Masse fansy elektronikk... Kven av desse toler minst fukt? (ref, oppkok av kjøleveske som tok livet av motoren) dei vart nok steama ganske friskt alle saman.. men er det nokon som er meir potensiellt dårleg fuktbeskytta enn andre?
Image

Til venstre, bak lykta har du ECU'en, altså motorstyringa. Pluggen her kan du jo sjekke. Så har du jo Coil og tenningsmodul. Så står vel pumpe-reléet og reléet til motorstyringens strømtilførsel i den sorte boksen på fremre vegg. De to hvite koplingene ved tennings-uniten, er til jevnere tomgang, og skal koples sammen ved tenningsjustering. Hvis ikke "justerer" Systemet imot når du vrir fordeleren. Står et tomgangsjusteringsrelé foran h-baklykt (bak dynamo) Så har du koplingen på dysene, ved fuel-rail. Og så har du luftmengdemåler'n på filterboksen. Den runde dingsen ved oljeluftinga, er tomgangs-motor (stabilisator) I tillegg er det noen micro-switch'er ved gass-spjeldet.

Bensinfilteret er grønnt.. ser ikkje reint ut og skal bytast. MEN den dingsen som henger der. kva er poenget med den?? står POWERPLUS på den. vistnok ettermontert og har noko med oktantalet på bensinen å gjera? bås eller nødvendig?
Image

Det bensifilteret der, er IKKE originalt, og ikke til Injection-motor! Det originale er stripset fast BAK fjærfestet på venstresiden bak.
Power-plus er noe vidundergreier for renere gange og mindre forbruk. :mrgreen:

Luftslangen som er dårli
Image

Syncro-spesifikk del mellom filterhus og Syklon-stykket. Vipp ned klips, og ta av den gjennomsiktige delen. Forfilter, rett og slett.

Platerust!
Image

Platene er satt sammen, slik mener jeg å huske: Skjermbuens flens oppå dørken bak, og så selve siden bak oppå der igjen. Punktet gjennom.

Inni
Image

Ser ut som at den benken kan dras ut av skinner ved å løsne noen skruer... :roll:

Dette går nok ikkje gjennom eukontrollen.. Finst det brukbare sveisedeler å få tak i HER i landet til desse?? eller må eg te tyskland?
Image

Skjære fra delebil, er nok bedre kvalitet på stålet enn VENG/Klokkerholm...Som har mener jeg å huske..

Litt lurven under her og
Image

Skulle hatt ny kanal under skyvedør skinna. legg merke til stigtrinnet. det vart montert pga att da va ei gammal kjering som var so dårleg til beins som skulle vera med på tur
Image

frammi kabinen
Image

Litt kjeks rundt stigtrinnet
Image
Skjær fra delebil dette også, Christer :) :wink:
Last edited by Bugman on 06 Apr 2011, 20:05, edited 1 time in total.
Roar Nyrud
'59 Transporter
'79 Transporter 2,0 vare
++
Bugman
-
-

Post by Bugman »

[quote="Tistlo"]Meirmeir

Skjøyterust går igjen
Image

Kommer innenfra! Bakerst og øverst i forskjermen. Gjør du god rent, så er dette noe du lettere enn mange andre ordner.

Solid ramma under bilen, e detta orginalt?
Image

ORIGINAL-beskyttelse av drivverk og mellomaksel.

Stor beskyttelseplata under framme
Image

I Norge var det mest vanlig med reservehjulet der.
(I England vanlig).
Last edited by Bugman on 06 Apr 2011, 20:03, edited 1 time in total.
Roar Nyrud
'59 Transporter
'79 Transporter 2,0 vare
++
OddN
-
-

Post by OddN »

Tistlo wrote:
Kva er dei to lause ledningane til? ser ut som dei er orginalt sånn innkapsla.. litt jallaopplegg på dynamoen der og. 2inn og ein ut
Image

Ser ut som de som går til servopumpa på biler med servostyring. Gir signal til innsprøytningen.
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

Takk for mykje god info!

Det ser ut som det er umulig å framskaffa ny kanal til skyvedøra so då får eg laga noko sjøl..

Eg har gjort framskritt på feilsøkinga på motoren og... ser ut som dei meir erfarne hadde rett :roll: Den får lite eller ingen bensin :lol:

Nappa av slangen som går inn på den vakumstyrde regulatoren/dingsen mitt oppå motoren, satt ei flaska på slangen og kjidna i ca 5sek. då var da komt omtrent 10dropar bensin i flasko, attpåtil gul-grøn bensin med ymse partiklar i(muligens frå slangen)

Såå lar da seg gjera å friska opp igjen bensinpumpa eller må eg ha ny(kor får eg tak i ?) Må nok og tappa ut av tanken og få på noko ny bensin ja..

Er det sant som det står i instruksjonsboka att den ikkje kan/bør kjøyrast på 95bensin?
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Der Postmeister
-
-
Phone: 99454090

Post by Der Postmeister »

Kan kjøre 95, men den går som den skal på 98.
Rune Andersen

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

Image
Bugman
-
-

Post by Bugman »

Du kan kjøre på 95 oktan ved å stille ned tenninga, men vinninga går oppp i spinninga pga noe økt forbruk.

Har du testa bensintrykkregulatoren (den med vakumslange) foran fordeler?
Har du en slik en fra ex en 411 E e.l. så får du en justerbar en...Og muligens ett j..a forbruk.. :mrgreen:

Spøk til sides.. Sjekk at denne virker slik at motoren får bensin.
Roar Nyrud
'59 Transporter
'79 Transporter 2,0 vare
++
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

okå 98 it is..

Testa litt meir no. det virkar som pumpa kun leverar bensin når eg sett tenninga på. då kjem det er sprut opp i filteret, men pumpa går berre i sirka 3 sek frå eg slår på tenninga. ikkje noko ved turning/kjidning av motoren ? er det rett??

Korleis testar eg den vakumstyrde bensintrykkregulatoren på best muli måte? :)

Det kjem jo tydlivis ørlittegranne bensin inn, men ingen antydning til antenning, luktar ikkje eingong bensin eller eksos frå eksospotto.. noko seier meg att det er tenninga som spelar meg eit puss..

Skulle ha fått målt dei tenningsdingsane på ein rett måte. coil har ivertfall 12v.
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Rapidspeed
-
-
Car: -87 GL Syncro,-88 2wd aut GL
Phone: 95095170

Post by Rapidspeed »

du kan ringe meg christer.. så kan vi ta en syncro prat også skal du få noen råd..;) nittifem null nittifem ett hundre og sytti er nr.. er våken utover.. :D
-19 Tesla model 3 LR
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro

Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

Da e ikkje nødvendigt fø,,,,, ITS ALIVE :D :D :D

var jo enkelt tilogmed!

Før ikveld dukka buss-marius opp i ein buss og naturlegvis vart da busspreik i ein buss ilag med fleire andre bussar om bussar:) Eg fekk mykje matnyttigt info for nybegynnarar som meg å meir til. Hyggeleg med besøk av andre likesinna på ein sånn våt onsdagskveld ivertfall!

når han kom hadde eg alt begynt å pirka i jordingspunkta på venstre sida for motoren.. IRR øvealt!
Da viste seg att mellom tenningsmodulen og den alu plata var da ein klomp på ca 3mm med IRR. altso NULL jording på tenningsmodulen.. det vart fjerna, pussa og olja. + alle dei andre punkta på coil, brakett, reledingsar og boksar og dei to andre fellespunkta lenger nede. eine av dei hadde 5 ledningar inn på eitt punkt som var bra med irr imellom.. når alt var pussa og olja var da berre å vri om nykkelen.. VROMM!! Starta tvert 8) gjekk fint jor den åg! rauk litt til å begynna med men da kom seg fort. einaste er att det er ein del tikking på venstre del av motoren. veit ikkje om det kjem av toppen eller ka da gjer. tikkar vannpumpo?? Eller er det dei fantastiske hydrauliske løftarane som ikkje er heilt med endå?

Ivertfall veldig morro! So no gjenstår kun å hiva den av hengaren å ragga rundt etcetc
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Livar
-
-
Car: T3 Caravelle C 1990 DJ

Post by Livar »

Gratla!
Tikking er vanlig på WBX som har stått en stund, luft i hydrauliske ventilløftere. Ordner seg som regel om du får kjørt motoren varm, og helst dratt på med litt turtall.
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

Det var godt å høyra! Men det var jo kun på venstre sida?! uansett so satsar eg på att da går seg til ja. Men motoren har nok godt av ein service etter gammalt trur eg. må byta olja blandt anna. og filter. Kva filter skal eg kjøpa? nokon som veit delenr/type? :)
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
OddN
-
-

Post by OddN »

Når motoren står er det bare et par ventiler som står åpne og det er som regel bare løfterne til disse som tømmes for olje. Derfor helt naturlig at tikkingen kommer bare fra ene siden...
Bugman
-
-

Post by Bugman »

Ang. oljefilter, så har vel Møller enda. Men de koster ca 180 kroner stykket.

Når det kommer til lure ting å ha med seg i bilen til enhver tid..
Tenningsmodul, Hjerne (ECU), og nevnte reléer.
I tillegg bør du ha brytere til hovedlysa, bakstykket til tenningslås og X-relé (om jeg nå husker rett).

Når du kommer over en (lettere forlatt?) bil med vannboxer nå fremover, så er det slike biter du skal "prøve" å få med deg i lomma.

Innsprøytningsdeler generelt også, slik som dyser, luftmengdemåler, tomgangs-motor/ventil, spjeldhus etc..osv.
Tjafs (som Yngve (Rudeboy) bruker å si..)
Roar Nyrud
'59 Transporter
'79 Transporter 2,0 vare
++
Post Reply