Mine to første T3'er var automatbiler og jeg husker godt hvor behagelige de var å kjøre. Spesielt Coachen med sin lavere høyde og med 112i motor. Dessverre ble den i et svakt øyeblikk, og på grunn av en smule plassmangel solgt videre, og er nå så vidt jeg vet blitt spiker

Så da sitter jeg her og leter, har allerede lagt inn en "bil ønskes kjøpt" annonse her på forumet, og har fått et par tips som dessverre ikke har ført til noe konkret.
Så om noen har, eller vet av, eller har kjørt forbi noe som kan se aktuelt ut, tar jeg gjerne imot tips. Og for å holde forumet ryddig, tar jeg gjerne tipsene i ønskes kjøpt tråden. Dette er imidlertid starten på prosjekttråden, selv om rette bilen ikke er funnet enda.
Det jeg ser for meg er i allefall en Coach, i tillegg til at de er gode å kjøre, liker jeg utseendet med senk, spoiler og planker. Alt dette kan selvsagt ettermonteres på en hvilken som helst Caravelle, så jeg skal ikke være for bastant. Kan gjerne være litt ekstra senket. H&R 45mm hadde jeg på Multivanen og det fungerte også godt, og gjør bilen enkel å gå ut og inn av med krykker.
Når det gjelder fargevalg, har jeg ikke noen absolutt preferanse, Tizianrød er jo en favoritt, men med et såpass begrenset utvalg som det er av fine Coacher, er både Taubengrau, Savannabeige og Flashsilber ok. Og den Bronzebeige Turbodieselen som Tage hadde så jo flott ut den og. For øvrig den eneste Coachen jeg har sett med den fargen.
Og interiør har jeg jo lang erfaring i å modifisere, så her er jeg mottakelig for det meste. Det bør være bakseter, men om disse er av typen kombinertbenk, eller noe annet, er ikke nøye. Jeg er til og med åpen for å låne setene ifra syncroen i en periode.
Ser for meg at jeg kanskje må drive litt oppsøkende virksomhet, så jeg leter aktivt etter kandidater.