BLÅ -88 T3 Syncro
BLÅ -88 T3 Syncro
Var da så heldig å få tak i en T3 syncro, 1988 2,1l gått 180000km.
Lager prosjekt siden jeg ikke har mye skru erfaring og kunne trenge en del veiledning.
Første som skal gjøres er å tette et par rusthull. Er det best å sandblåse, eller er det andre alternativ? Trenger også lakk, dette har sikkert Møller?
Virker som at det irrer en del i motoren, hvordan burde jeg behandle dette?
Kommer også en "skrikelyd" fra motor når den starter, går fort over etter et par pådrag. Kan dette være reim eller noe annet?
Bilen har også stått mer eller mindre stille de siste fem årene, og selger sier at en del som slanger, pakninger og annet kan begynne å morkne/tørke ut. Er det noe spesielt jeg burde se etter, bytte ut? Ellers blir det vel etter hvert en EU kontroll som sikkert viser det viktigste.
Planen utover dette er å sette på hevetak, og lage en enkel camper av den!
Tar med takk imot alle tips og triks
Lager prosjekt siden jeg ikke har mye skru erfaring og kunne trenge en del veiledning.
Første som skal gjøres er å tette et par rusthull. Er det best å sandblåse, eller er det andre alternativ? Trenger også lakk, dette har sikkert Møller?
Virker som at det irrer en del i motoren, hvordan burde jeg behandle dette?
Kommer også en "skrikelyd" fra motor når den starter, går fort over etter et par pådrag. Kan dette være reim eller noe annet?
Bilen har også stått mer eller mindre stille de siste fem årene, og selger sier at en del som slanger, pakninger og annet kan begynne å morkne/tørke ut. Er det noe spesielt jeg burde se etter, bytte ut? Ellers blir det vel etter hvert en EU kontroll som sikkert viser det viktigste.
Planen utover dette er å sette på hevetak, og lage en enkel camper av den!
Tar med takk imot alle tips og triks
Last edited by halvard on 12 Dec 2017, 21:18, edited 2 times in total.
-
- -
- Posts: 2055
- Joined: 18 Jul 2009, 21:41
- Car: T3 -86 SYNCRO GL 1.9TDK
- Phone: 9-1-8-8-0-9-3-7
- Location: Bergen
Re: BLÅ -88 T3 Syncro
Etter fem år stille, ville jeg byttet frambremser og hvertfall gått over bremsene bak (trommel av, blasé reint, sjekke slitasje på sko og om det er lekkasje på bremsesylinder, kanskje fjerne leppe på trommelkanten hvis den er slitt for deretter å justere bremseskoene). Framme kan bremsene se tilsynelatende fine ut, men disse skivene sitter dypt over hjullagerhuset og der bak kan det være mye rust av den farlige typen. Bytter du skiver så er du sikker.
Ellers etter så er det lurt å sjekke bensinslangene. Disse kan være godt morkne og en slik lekkasje kan det fort bli brann av.
Irr på alu i motorrommet er ufarlig. Verste med dette er at du gjerne får små lekkasjer på kjøleslanger ved stussen (irrer under gummien).
Når det gjelder vannlekkasje er det greit å sjekke det store stålrøret som går ut fra vannpumpen. Ofte rustet. Kjøp nytt i rustfritt hvis du tenker å beholde denne type motor fremover.
Sjekk også gummimansjetter på drivaksler. Er det hull her så lever ikke knutene lenge.
Jordinger på motor og gir er en fordel å gå over eller bytte etter årevis med lagring.
Skrikelyd er nok reim på dynamo vil jeg tro. Bytt den mens du er igang med generell service.
Hvis du har servo så bytter du denne reimen også.
Ellers etter så er det lurt å sjekke bensinslangene. Disse kan være godt morkne og en slik lekkasje kan det fort bli brann av.
Irr på alu i motorrommet er ufarlig. Verste med dette er at du gjerne får små lekkasjer på kjøleslanger ved stussen (irrer under gummien).
Når det gjelder vannlekkasje er det greit å sjekke det store stålrøret som går ut fra vannpumpen. Ofte rustet. Kjøp nytt i rustfritt hvis du tenker å beholde denne type motor fremover.
Sjekk også gummimansjetter på drivaksler. Er det hull her så lever ikke knutene lenge.
Jordinger på motor og gir er en fordel å gå over eller bytte etter årevis med lagring.
Skrikelyd er nok reim på dynamo vil jeg tro. Bytt den mens du er igang med generell service.
Hvis du har servo så bytter du denne reimen også.
Hans Sæle
-
- Posts: 62
- Joined: 22 Jul 2015, 19:24
- Car: T3 Westy
- Phone: Nei
- Location: Oslo
Re: BLÅ -88 T3 Syncro
Takk for tips, blir litt å se over her
Boken kan nok komme godt med fremover!
Nå først blir det rustbehandling.
Ser det er litt forskjellig som anbefales, men tenkte å pusse ned til metall. Så aceton, før ovatrol og lakk.
Så også at det går å sprøyte olje inn i kanalene for å utsette rustangrep innenfra. Ser bra ut utenifra, så er dette noe å satse på?
Det meste ser greit ut, men kom over dette:
Er slik på begge sider bak, her burde en vel egentlig tatt ut hele og byttet eller gått over. Er det kritisk eller kun en slags beskyttelse for demper e.l.?
Boken kan nok komme godt med fremover!
Nå først blir det rustbehandling.
Ser det er litt forskjellig som anbefales, men tenkte å pusse ned til metall. Så aceton, før ovatrol og lakk.
Så også at det går å sprøyte olje inn i kanalene for å utsette rustangrep innenfra. Ser bra ut utenifra, så er dette noe å satse på?
Det meste ser greit ut, men kom over dette:
Er slik på begge sider bak, her burde en vel egentlig tatt ut hele og byttet eller gått over. Er det kritisk eller kun en slags beskyttelse for demper e.l.?
Last edited by halvard on 12 Dec 2017, 21:16, edited 1 time in total.
Re: BLÅ -88 T3 Syncro
Kjøp likegodt nye dempere. Når den kappen er gjennomrustet så ser nok ikke stempelstanga inni helt bra ut heller og da er det bare et tidsspørsmål før de begynner å lekke.halvard wrote:Takk for tips, blir litt å se over her
Boken kan nok komme godt med fremover!
Nå først blir det rustbehandling.
Ser det er litt forskjellig som anbefales, men tenkte å pusse ned til metall. Så aceton, før ovatrol og lakk.
Så også at det går å sprøyte olje inn i kanalene for å utsette rustangrep innenfra. Ser bra ut utenifra, så er dette noe å satse på?
Det meste ser greit ut, men kom over dette:
Er slik på begge sider bak, her burde en vel egentlig tatt ut hele og byttet eller gått over. Er det kritisk eller kun en slags beskyttelse for demper e.l.?
91 T3 Multivan Syncro TDK Tizianrot
90 T3 Coach 112i automat Flashsilber: Solgt
86 Multivan 1,6 TD Marsalarot: Hugget
88 Syncro Bluestar Taubengrau: Solgt
87 Caravelle GL Savannabeige: Solgt
88 Coach 112i automat Tizianrot: Solgt
90 T3 Coach 112i automat Flashsilber: Solgt
86 Multivan 1,6 TD Marsalarot: Hugget
88 Syncro Bluestar Taubengrau: Solgt
87 Caravelle GL Savannabeige: Solgt
88 Coach 112i automat Tizianrot: Solgt
-
- -
- Posts: 2055
- Joined: 18 Jul 2009, 21:41
- Car: T3 -86 SYNCRO GL 1.9TDK
- Phone: 9-1-8-8-0-9-3-7
- Location: Bergen
Re: BLÅ -88 T3 Syncro
Olje fra baksider er greit å gjøre, men gjør ferdig lakkjobben din utvendig først. Har hørt om folk som sliter med lakkering over skjøter etter innvendig oljebehandling.
Fluid Film er et fint product for hulromsbeskyttelse etterpå.
Fluid Film er et fint product for hulromsbeskyttelse etterpå.
Hans Sæle
Re: BLÅ -88 T3 Syncro
Da er jeg endelig i gang med bilen!
Har vært på EU kontroll, og må bytte demper bak, bremseslanger forran, og to rusthull.
Lang liste med spørsmål følger:
Lurer på om denne må sveises så det ser "ordinalt" ut, eller om det bare er å legge en kloss utenpå til forsterking.
Er det også noen tips for å få bort mest mulig rust der det er vanskelig å komme til (utenom sandblåsing), gjerne også andre tips ang. saken
Ellers er det litt overflaterust rundt om. Er det en god måte å stoppe dette midlertidig med eks. rustfjerner og ovatrol over?
Er også en svart plastlignende beskyttelse i hjulbuene. Hva er dette, og er det noe lignende å få tak i med samme effekt?
Problematisk å starte bilen når den er kald. Det virker som at batteriet ikke klarer å dra motor ordentlig rundt. Dette er kun når motor er kald. Det kommer også en skrikelyd fra motor før en drar til på turtallet. Skal skifte reimer her.
Legger med video av lyden.
https://youtu.be/P06MYzAyIMw
Hvilken type frostveske, og speisiellt merke? Justkamper har en frostveske med mer "anti-corrisive elementer" som hindrer korrosjon på motor. Stemmer dette?
Girolje som er best for bilen?
Med westfaliatak i hus blir nok å gjøre fremover
Har vært på EU kontroll, og må bytte demper bak, bremseslanger forran, og to rusthull.
Lang liste med spørsmål følger:
Lurer på om denne må sveises så det ser "ordinalt" ut, eller om det bare er å legge en kloss utenpå til forsterking.
Er det også noen tips for å få bort mest mulig rust der det er vanskelig å komme til (utenom sandblåsing), gjerne også andre tips ang. saken
Ellers er det litt overflaterust rundt om. Er det en god måte å stoppe dette midlertidig med eks. rustfjerner og ovatrol over?
Er også en svart plastlignende beskyttelse i hjulbuene. Hva er dette, og er det noe lignende å få tak i med samme effekt?
Problematisk å starte bilen når den er kald. Det virker som at batteriet ikke klarer å dra motor ordentlig rundt. Dette er kun når motor er kald. Det kommer også en skrikelyd fra motor før en drar til på turtallet. Skal skifte reimer her.
Legger med video av lyden.
https://youtu.be/P06MYzAyIMw
Hvilken type frostveske, og speisiellt merke? Justkamper har en frostveske med mer "anti-corrisive elementer" som hindrer korrosjon på motor. Stemmer dette?
Girolje som er best for bilen?
Med westfaliatak i hus blir nok å gjøre fremover
Last edited by halvard on 12 Dec 2017, 21:16, edited 2 times in total.
-
- -
- Posts: 955
- Joined: 26 Sep 2016, 12:23
- Car: T3 1986 1,9 AAZ (TDK) AAS sperrediff
- Phone: 93211119
- Location: Molde
- Contact:
Re: BLÅ -88 T3 Syncro
Høres ut som slakk viftereim for meg
Følg meg på https://www.facebook.com/norwayvanagon/
Min T3 camper prosjekt tråd: http://www.vwbus.no/forum/viewtopic.php?f=55&t=45156
Min youtube kanal: https://www.youtube.com/@Italjohn
Instagram: https://www.instagram.com/italjohn/
Min T3 camper prosjekt tråd: http://www.vwbus.no/forum/viewtopic.php?f=55&t=45156
Min youtube kanal: https://www.youtube.com/@Italjohn
Instagram: https://www.instagram.com/italjohn/
Re: BLÅ -88 T3 Syncro
Spennende med hevetakprosjekt. Hvilken fremgangsmåte planlegger du her?
91 T3 Multivan Syncro TDK Tizianrot
90 T3 Coach 112i automat Flashsilber: Solgt
86 Multivan 1,6 TD Marsalarot: Hugget
88 Syncro Bluestar Taubengrau: Solgt
87 Caravelle GL Savannabeige: Solgt
88 Coach 112i automat Tizianrot: Solgt
90 T3 Coach 112i automat Flashsilber: Solgt
86 Multivan 1,6 TD Marsalarot: Hugget
88 Syncro Bluestar Taubengrau: Solgt
87 Caravelle GL Savannabeige: Solgt
88 Coach 112i automat Tizianrot: Solgt
Re: BLÅ -88 T3 Syncro
Litt usikker enda, men har sett litt på dette prosjektet: http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=502828
Har du noen anbefalinger?
Har du noen anbefalinger?
Re: BLÅ -88 T3 Syncro
Har også studert den tråden der. Og det er absolutt en bra måte å gjøre det på. Alternativene er enten å bore ut alle punktsveisene i takrenna og så bytte takplata fullstendig (den mest originalutseende metoden) eller å montere taket som et mosaiktak med bare ett mindre hull i takplata mellom B- og C-stolpene (den desidert enkleste metoden).halvard wrote:Litt usikker enda, men har sett litt på dette prosjektet: http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=502828
Har du noen anbefalinger?
Noen har kappet i stolpene og sveist sammen, men på grunn av kompliserte profiler inni stolpene og problemer med å få dette ordentlig sveist er dette ikke å anbefale.
Jeg har brukt en metode tilnærmet den du viser til, men har lagt skjøten over knekken i takplata. Har også overlapp på de to takplatene.
91 T3 Multivan Syncro TDK Tizianrot
90 T3 Coach 112i automat Flashsilber: Solgt
86 Multivan 1,6 TD Marsalarot: Hugget
88 Syncro Bluestar Taubengrau: Solgt
87 Caravelle GL Savannabeige: Solgt
88 Coach 112i automat Tizianrot: Solgt
90 T3 Coach 112i automat Flashsilber: Solgt
86 Multivan 1,6 TD Marsalarot: Hugget
88 Syncro Bluestar Taubengrau: Solgt
87 Caravelle GL Savannabeige: Solgt
88 Coach 112i automat Tizianrot: Solgt
Re: BLÅ -88 T3 Syncro
Skjer litt etter hvert. Bilen ble EU godkjent litt etter nyttår. Kom greit igjennom etter litt fiks.
Nå er det endelig tid for hevetakprosjektet. Går for enkleste metode som et mosaiktak.
På ønskelista står det også decoupler, noen som har erfaring med dette? Synes bilen bruker noe mye bensin, kanskje litt å spare her.
Ellers må jeg nok ut med tanken, da den lekker når den fylles helt opp. Festene må nok også oppgraderes da disse er meget rustne. Når den tid kommer må vel både motor og gir ut. Er det noe som er lurt å gjøre i samme slengen da?
Nå er det endelig tid for hevetakprosjektet. Går for enkleste metode som et mosaiktak.
På ønskelista står det også decoupler, noen som har erfaring med dette? Synes bilen bruker noe mye bensin, kanskje litt å spare her.
Ellers må jeg nok ut med tanken, da den lekker når den fylles helt opp. Festene må nok også oppgraderes da disse er meget rustne. Når den tid kommer må vel både motor og gir ut. Er det noe som er lurt å gjøre i samme slengen da?
-
- -
- Posts: 515
- Joined: 01 Jul 2012, 23:01
- Car: T3SYNCRO
- Phone: 91647900
- Location: Kristiansand
Re: BLÅ -88 T3 Syncro
Decoubler - jeg har kjørt med det i fem år, ca 75000 km, og antar at jeg har spart opp mot en liter bensin. Totalt.
Men det sparer drivverk og dekk. Og den blir lettere på rattet.
Men det sparer drivverk og dekk. Og den blir lettere på rattet.
87 blå 112i Syncro halvpanel decoupler 2 diff rock n roll inr
87 blå 112i SiKaSyncro 2 diff
90 rød Coach 1,9 TDI
79 oransje Golf 1,5 automat
Kristiansand Bus-Depot.
87 blå 112i SiKaSyncro 2 diff
90 rød Coach 1,9 TDI
79 oransje Golf 1,5 automat
Kristiansand Bus-Depot.
-
- -
- Posts: 1151
- Joined: 06 Mar 2009, 13:50
- Car: 86/91 T3 JX/AAZ
- Phone: 40-62-70-60
- Location: Skaun, Sør-Trøndelag
- Contact:
Re: BLÅ -88 T3 Syncro
Du kjører rundt med luftmotstanden til en halv låve. Decoupleren hjelper ikke det spøtt mot drivstofforbruket, for framhjulene sørger for at alt drivverket blir dratt rundt uansett. Frinav hadde vært tingen, for da kunne du lagt alt som roterer av drivverk til fronten dødt. Men, bilen blir en drøm å kjøre i bytrafikk og mye smidigere når du faktisk ikke har bruk for 4WD.halvard wrote: På ønskelista står det også decoupler, noen som har erfaring med dette? Synes bilen bruker noe mye bensin, kanskje litt å spare her.
Mvh,
Alf
- 86 T3 Doka Syncro 1.6TD
- 87 T3 Varius Syncro 1.6TD
- 88 T3 Caravelle Syncro 1.6TD Trufa Halvcamper
- 90 T3 Doka Syncro 2.1 MV
- 68 Reliant Scimitar Se4c Coupe
- 88 Reliant Scimitar SS1
- 81 Yamaha Tr1
- 99 Yamaha Vmax
Alf
- 86 T3 Doka Syncro 1.6TD
- 87 T3 Varius Syncro 1.6TD
- 88 T3 Caravelle Syncro 1.6TD Trufa Halvcamper
- 90 T3 Doka Syncro 2.1 MV
- 68 Reliant Scimitar Se4c Coupe
- 88 Reliant Scimitar SS1
- 81 Yamaha Tr1
- 99 Yamaha Vmax
Re: BLÅ -88 T3 Syncro
Er også spent på hvordan bilen blir med decoupler.
Men om det totalt sett sparer så mye dekk er jeg litt usikker på, Ser igrunn for meg at det blir mer slitasje bak og mindre foran, eller?
Og hevetak blir kjekt
Men om det totalt sett sparer så mye dekk er jeg litt usikker på, Ser igrunn for meg at det blir mer slitasje bak og mindre foran, eller?
Og hevetak blir kjekt
91 T3 Multivan Syncro TDK Tizianrot
90 T3 Coach 112i automat Flashsilber: Solgt
86 Multivan 1,6 TD Marsalarot: Hugget
88 Syncro Bluestar Taubengrau: Solgt
87 Caravelle GL Savannabeige: Solgt
88 Coach 112i automat Tizianrot: Solgt
90 T3 Coach 112i automat Flashsilber: Solgt
86 Multivan 1,6 TD Marsalarot: Hugget
88 Syncro Bluestar Taubengrau: Solgt
87 Caravelle GL Savannabeige: Solgt
88 Coach 112i automat Tizianrot: Solgt
-
- -
- Posts: 4333
- Joined: 07 Jun 2005, 14:19
- Car: VW E-Golf -16, T3 Syncro -89, VW Crafter LWB -14
- Phone: 41tonull5391
- Location: Måløy
Re: BLÅ -88 T3 Syncro
Avhengig av stivheten på viscosen vil man merke at bilen blir mye bedre å kjøre i lavere hastigheter og svinging.
VW E-Golf -16
Caravelle C T3 -89 Syncro 1,9 AAZ m/to sperrer og decoupler
VW Crafter LWB -14
PM konto full, bruk mail: subcool.joa krøll gmail.com
Caravelle C T3 -89 Syncro 1,9 AAZ m/to sperrer og decoupler
VW Crafter LWB -14
PM konto full, bruk mail: subcool.joa krøll gmail.com
Re: BLÅ -88 T3 Syncro
Nye dekk gjorde seg
Et 35 og 235/75 dekk. Gikk med 2mm klaring bak.
Hevet også litt med coach fjærer foran, og skiver bak, gikk opp ca 10cm.
Ellers er det montert decoupler med hjelp fra selveste byggmester Jörg. Mye bedre å kjøre med på hardt underlag.
Har litt problemer med motoren, da den "napper" akkurat i det en starter og stopper gasspådrag. Starter som regel greit, men dersom den dør ut innen ett minutt er det veldig vanskelig å starte. Noen forslag her?
Et 35 og 235/75 dekk. Gikk med 2mm klaring bak.
Hevet også litt med coach fjærer foran, og skiver bak, gikk opp ca 10cm.
Ellers er det montert decoupler med hjelp fra selveste byggmester Jörg. Mye bedre å kjøre med på hardt underlag.
Har litt problemer med motoren, da den "napper" akkurat i det en starter og stopper gasspådrag. Starter som regel greit, men dersom den dør ut innen ett minutt er det veldig vanskelig å starte. Noen forslag her?
-
- -
- Posts: 5757
- Joined: 07 Aug 2009, 01:52
- Phone: 9-1-6-0-9-7-9-0
- Location: Rjukan / Oslo
- Contact:
Re: BLÅ -88 T3 Syncro
Hmm coach fjærer??!! De er ca.2 cm lavere enn "vanlige" fjærer men noe høyere enn syncro fjærer.
Interessant mål avstand Cc hjulnav og skjermkant
Sent fra min E6553 via Tapatalk
Interessant mål avstand Cc hjulnav og skjermkant
Sent fra min E6553 via Tapatalk
SYNCRO1,9TD,SIKASYNCRO2,1,JOKER3 2,1++
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
"I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
"I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
-
- -
- Posts: 4333
- Joined: 07 Jun 2005, 14:19
- Car: VW E-Golf -16, T3 Syncro -89, VW Crafter LWB -14
- Phone: 41tonull5391
- Location: Måløy
Re: BLÅ -88 T3 Syncro
Hva er avstanden vertikalt mellom hjulsenter og hjulbue fremme og bak nå da?
VW E-Golf -16
Caravelle C T3 -89 Syncro 1,9 AAZ m/to sperrer og decoupler
VW Crafter LWB -14
PM konto full, bruk mail: subcool.joa krøll gmail.com
Caravelle C T3 -89 Syncro 1,9 AAZ m/to sperrer og decoupler
VW Crafter LWB -14
PM konto full, bruk mail: subcool.joa krøll gmail.com
Re: BLÅ -88 T3 Syncro
Avstanden fremme er 51 cm, og bak er 49 cm. Må nok smette under en skive til bak.Needforspace wrote:Hva er avstanden vertikalt mellom hjulsenter og hjulbue fremme og bak nå da?
Re: BLÅ -88 T3 Syncro
Da er du farlig nært det drivknutene tåler av vinkel, og bør vurdere Porsche 944-knuter.halvard wrote:Avstanden fremme er 51 cm, og bak er 49 cm. Må nok smette under en skive til bak.Needforspace wrote:Hva er avstanden vertikalt mellom hjulsenter og hjulbue fremme og bak nå da?
91 T3 Multivan Syncro TDK Tizianrot
90 T3 Coach 112i automat Flashsilber: Solgt
86 Multivan 1,6 TD Marsalarot: Hugget
88 Syncro Bluestar Taubengrau: Solgt
87 Caravelle GL Savannabeige: Solgt
88 Coach 112i automat Tizianrot: Solgt
90 T3 Coach 112i automat Flashsilber: Solgt
86 Multivan 1,6 TD Marsalarot: Hugget
88 Syncro Bluestar Taubengrau: Solgt
87 Caravelle GL Savannabeige: Solgt
88 Coach 112i automat Tizianrot: Solgt
-
- -
- Posts: 4333
- Joined: 07 Jun 2005, 14:19
- Car: VW E-Golf -16, T3 Syncro -89, VW Crafter LWB -14
- Phone: 41tonull5391
- Location: Måløy
Re: BLÅ -88 T3 Syncro
Det går en annen blå rundt om der nede med originale drivknuter og 53cm senter til hjulbue. Har gjort det i noen år, litt rart egentlig. Husker ikke med sikkerhet hvilke fjærer han kjører med men tror kanskje det er GoWesty.
VW E-Golf -16
Caravelle C T3 -89 Syncro 1,9 AAZ m/to sperrer og decoupler
VW Crafter LWB -14
PM konto full, bruk mail: subcool.joa krøll gmail.com
Caravelle C T3 -89 Syncro 1,9 AAZ m/to sperrer og decoupler
VW Crafter LWB -14
PM konto full, bruk mail: subcool.joa krøll gmail.com
-
- -
- Posts: 4333
- Joined: 07 Jun 2005, 14:19
- Car: VW E-Golf -16, T3 Syncro -89, VW Crafter LWB -14
- Phone: 41tonull5391
- Location: Måløy
Re: BLÅ -88 T3 Syncro
Tøft, har alltid likt firkant bedre enn runde, men sånne kan forandre den oppfatningen.
VW E-Golf -16
Caravelle C T3 -89 Syncro 1,9 AAZ m/to sperrer og decoupler
VW Crafter LWB -14
PM konto full, bruk mail: subcool.joa krøll gmail.com
Caravelle C T3 -89 Syncro 1,9 AAZ m/to sperrer og decoupler
VW Crafter LWB -14
PM konto full, bruk mail: subcool.joa krøll gmail.com
Re: BLÅ -88 T3 Syncro
Hvem tenker du på da? Med 53cm i ro, er du over det originalknutene har godt av når du krenger deg rundt i en rundkjøring (eller ved litt aktiv terrengkjøring).Needforspace wrote:Det går en annen blå rundt om der nede med originale drivknuter og 53cm senter til hjulbue. Har gjort det i noen år, litt rart egentlig. Husker ikke med sikkerhet hvilke fjærer han kjører med men tror kanskje det er GoWesty.
Nå husker jeg ikke i farta hvor høy Winterbeateren er, men den har Porscheknuter og er på grensen til hva de tåler. (her kan sikkert Åsmund fylle inn...)
91 T3 Multivan Syncro TDK Tizianrot
90 T3 Coach 112i automat Flashsilber: Solgt
86 Multivan 1,6 TD Marsalarot: Hugget
88 Syncro Bluestar Taubengrau: Solgt
87 Caravelle GL Savannabeige: Solgt
88 Coach 112i automat Tizianrot: Solgt
90 T3 Coach 112i automat Flashsilber: Solgt
86 Multivan 1,6 TD Marsalarot: Hugget
88 Syncro Bluestar Taubengrau: Solgt
87 Caravelle GL Savannabeige: Solgt
88 Coach 112i automat Tizianrot: Solgt