Dato/klokkeslett: 27 Sep 2020, 11:12

Tidssone UTC + 1 time




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 548 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 23 Okt 2016, 14:28 
Avlogget

Registrert: 26 Sep 2016, 11:23
Innlegg: 956
Bosted: Molde
Bil: T3 1986 1,9 AAZ (TDK) AAS sperrediff
Telefon: 93211119
Heisann.

Som noen har fått med seg, så har jeg kjøpt meg en T3 camper som er så og si strøken.
Jeg finner ingen rust på den, men den har en liten skade ved støtfanger på høyre side bak.

Bilde

Foreløpige planer for den er:
1. Elektrisk vindusheis. (Kjøpt på ebay.)
2. Alarm/sentrallås med "klappnøkkel" fjernkontroll. (Montert)
3, Ombygging av dashboard med kraftig oppgradert lydanlegg. (Pioneer DAB og dashboard monterte høyttalere + sub)
4. Bytte motor til 1,9 TDK. (Golf)
5. Bytte blinklys foran og oppgradere til switchback LED. (Montert)
6. Elektrisk servo?

Ting som må gjøres før EU er:
1. Bytte lekk bunnpanne. (Utført)
2. Få start på motor. (Måtte bytte startmotor, motor startet med en gang)
3. Få reparert kjørelys. (Forrige eier hadde satt inn feiltype relè, samt funnet brente kontakter på sikring nr.12. reparert og teste over lang tid=ok)
4. Fikse ryggelys. (Feilen var defekt sikring pga. korsluttning i sigaret-lighter)
5. Fikse bremselys. (Kun en defekt sikring)

Spørsmål:
Noen som har erfaring med vindusheis fra Kina?
http://www.ebay.co.uk/itm/Universal-2-D ... 2200941614
Bilde

Sentrallås med alarm. (Kjøpt og montert. Fungere utmerket)
http://www.ebay.co.uk/itm/380334524140? ... EBIDX%3AIT

Bilde

Hjulbolter: http://ultimate-engineering.co.uk/wheelstuds.html (Kjøpt fra brickwers, montert=ok)
Servo: https://www.ebay.co.uk/itm/ELECTRIC-POW ... SwSzdXB5yb
Skyvevindu venstre side: https://www.serial-kombi.com/en-GB/tran ... cm-n313206

_________________
Følg meg på https://www.facebook.com/norwayvanagon/
Min T3 camper prosjekt tråd: viewtopic.php?f=55&t=45156
Min youtube kanal: https://www.youtube.com/user/italjohn13
Instagram: https://www.instagram.com/italjohn/


Sist endret av Italjohn den 10 Mai 2019, 12:01, endret 18 ganger.

Topp
 Profil  
 
InnleggSkrevet: 27 Okt 2016, 14:19 
Avlogget

Registrert: 26 Sep 2016, 11:23
Innlegg: 956
Bosted: Molde
Bil: T3 1986 1,9 AAZ (TDK) AAS sperrediff
Telefon: 93211119
Da har jeg endelig fått bilen hjem :D
Link til første tråd:http://www.vwbus.no/forum/viewtopic.php?f=4&t=45028

Da er det bare å begynne jobben med å bytte bunnpanne.

Bilde
Bilde
Bilde

Vanntank.

Bilde

Gasstank

Bilde

_________________
Følg meg på https://www.facebook.com/norwayvanagon/
Min T3 camper prosjekt tråd: viewtopic.php?f=55&t=45156
Min youtube kanal: https://www.youtube.com/user/italjohn13
Instagram: https://www.instagram.com/italjohn/


Sist endret av Italjohn den 23 Jan 2017, 10:18, endret 2 ganger.

Topp
 Profil  
 
InnleggSkrevet: 28 Okt 2016, 21:54 
Avlogget

Registrert: 26 Sep 2016, 11:23
Innlegg: 956
Bosted: Molde
Bil: T3 1986 1,9 AAZ (TDK) AAS sperrediff
Telefon: 93211119
Noen som vet hvordan jeg får ut batteriet som ligger under føresete?
Stolen har en svivelplate montert, og det kan se ut som denne blokkerer hullet litt for mye.
Er det noen triks som får stolen lengere frem?
Eller må jeg demontere hele stolplaten?

_________________
Følg meg på https://www.facebook.com/norwayvanagon/
Min T3 camper prosjekt tråd: viewtopic.php?f=55&t=45156
Min youtube kanal: https://www.youtube.com/user/italjohn13
Instagram: https://www.instagram.com/italjohn/


Sist endret av Italjohn den 02 Nov 2016, 22:00, endret 1 gang

Topp
 Profil  
 
InnleggSkrevet: 28 Okt 2016, 22:29 
Avlogget
Brukerens avatar

Registrert: 07 Aug 2009, 00:52
Innlegg: 6439
Bosted: Rjukan / Oslo
Telefon: 9-1-6-0-9-7-9-0
Du må skru av plata som setet sitter på.
1 ta av setet fra skinnene
2 snu plata ca 45 grader så ser du skruene som holder plata.

_________________
SYNCRO1,9TD,SIKASYNCRO2,1,JOKER3 2,1++
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
"I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G


Topp
 Profil  
 
InnleggSkrevet: 31 Okt 2016, 21:34 
Avlogget

Registrert: 26 Sep 2016, 11:23
Innlegg: 956
Bosted: Molde
Bil: T3 1986 1,9 AAZ (TDK) AAS sperrediff
Telefon: 93211119
Takker for tips, ducces.

Har en funnet en Golf GTD som jeg tror har en AAZ motor.
Kan noen eksperter verifisere dette ved hjelp av de dårlige bilden jeg fikk sendt på mobilen?

Bilde

Bilde

Bilde

Trenger jeg denne turbo-spaceren når jeg bytter fra 1,6TD til 1,9TD AAZ?
Eller for å si det på en annen måte: Hva trenger jeg av deler for å bygge om til AAZ?
Pakninger, stag/braketter, sensorer etc...
Skal legge inn en ordre hos https://www.brickwerks.co.uk/

Bilde

_________________
Følg meg på https://www.facebook.com/norwayvanagon/
Min T3 camper prosjekt tråd: viewtopic.php?f=55&t=45156
Min youtube kanal: https://www.youtube.com/user/italjohn13
Instagram: https://www.instagram.com/italjohn/


Topp
 Profil  
 
InnleggSkrevet: 01 Nov 2016, 07:28 
Avlogget
Brukerens avatar

Registrert: 17 Nov 2004, 21:20
Innlegg: 4281
Bosted: Raufoss,Oppland
Bil: 16"highroof syncro
Telefon: 4-8-2-7-2-2-3-2
Det er 1,9tdk på bildet der.

_________________
91 Halvpanel Syncro 1,9tdi
90 Westfalia syncro 16"
88 Sika Syncro 1,9 tdk
87 Syncro Caravelle GL 1.9 tdi
87 Westfalia Club Joker 2,1 inj
84 Caravelle Carat 1,9 inj.wbx
79 Sika 2.0 luftkjølt


Topp
 Profil  
 
InnleggSkrevet: 01 Nov 2016, 07:30 
Avlogget
Brukerens avatar

Registrert: 07 Jun 2005, 13:19
Innlegg: 4752
Bosted: Måløy
Bil: VW E-Golf -16, T3 Syncro -89, VW Crafter LWB -14
Telefon: 41tonull5391
Det er anbefalt å flytte over alt utvendig fra JX til AAZ så da trenger du ikke noen adaptere og eksos anlegg trenger ikke omarbeides.

_________________
VW E-Golf -16
Caravelle C T3 -89 Syncro 1,9 AAZ m/to sperrer og decoupler
VW Crafter LWB -14

PM konto full, bruk mail: subcool.joa krøll gmail.com


Topp
 Profil  
 
InnleggSkrevet: 01 Nov 2016, 08:20 
Avlogget
Brukerens avatar

Registrert: 18 Jul 2009, 20:41
Innlegg: 2323
Bosted: Bergen
Bil: T3 -86 SYNCRO GL 1.9TDK
Telefon: 9-1-8-8-0-9-3-7
Fra JX:
- Bunnpanne
- Inntaksmanifold
- Eksosmanifold
- Turbo (alternativt kan du vri AAZ Turboen til å passe, viktig å få oljeretur på rett plass)
- Motorfester til blokk
- Slanger og kjølevannsflenser på blokken kan brukes om igjen
- JX svinghjul hvis du skal slippe å tilpasse startermotor (husk nytt lager for giraksling som sitter I svinghjulet)
- Termostathus
- Eksosanlegg

Behold gjerne AAZ dynamo og multireim-oppsett, men da får du ikke bruke JX peilepinne tror jeg. Jeg liker AAZ dynamo, HVIS du har den med frihjulsnav på drevet. Har du en uten frihjulsnav, er det mulig at låsesporet på kamdrevet på veiven er skadet. Dette er ikke bra og drevet må da byttes. Sjekk derfor alltid dette ved bruk av "ny" AAZ. Det som skjer er at låsesporet slites av når dynamoen prøver å motvirke turtallsfall når du slipper gassen på en diesel.

Needforspace skrev:
Det er anbefalt å flytte over alt utvendig fra JX til AAZ så da trenger du ikke noen adaptere og eksos anlegg trenger ikke omarbeides.


Turboadapterener vel for å få turboen I rett høyde ift oljereturslangen. AAZ blokken er noe høyere enn JX. Bruker du JX oljeretur er den strengt tatt litt kort og det er vel der adapteren kommer inn. BW selger også en forlenget oljeretur nå. Jeg ser på denne som et bedre alternativ enn turboadapter. Da får du byttet den gamle returen som potensielt har fått seg en kink i braidingen uansett. Samtidig vil turboen henge litt høyere med mer fall mot bunnpanne. Ser for meg at dette drenerer bedre og at man minker sjansen for mottrykk/surge på returen i krappe og lange høyresvinger.

_________________
Hans Sæle


Topp
 Profil  
 
InnleggSkrevet: 01 Nov 2016, 09:13 
Avlogget

Registrert: 26 Sep 2016, 11:23
Innlegg: 956
Bosted: Molde
Bil: T3 1986 1,9 AAZ (TDK) AAS sperrediff
Telefon: 93211119
Fantastisk Hans (og dere andre) meget nyttig info her.

Er dette riktig returslange?
https://www.brickwerks.co.uk/turbo-oil- ... 3-aaz.html

Bilde

Jeg trenger vel også noen nye pakninger.
Har kjøpt bunnpanne pakning til JX allerede, men ser at bunnpakning til AAZ er helt anderledes?
Hvilken pakning skal jeg bruke ved motorbyttet?

Bilde
Bilde

Slenger med en ny bunnpanne med det samme. (Siden min er sveiset)

Bilde

_________________
Følg meg på https://www.facebook.com/norwayvanagon/
Min T3 camper prosjekt tråd: viewtopic.php?f=55&t=45156
Min youtube kanal: https://www.youtube.com/user/italjohn13
Instagram: https://www.instagram.com/italjohn/


Sist endret av Italjohn den 01 Nov 2016, 10:39, endret 2 ganger.

Topp
 Profil  
 
InnleggSkrevet: 01 Nov 2016, 09:32 
Avlogget
Brukerens avatar

Registrert: 07 Jun 2005, 13:19
Innlegg: 4752
Bosted: Måløy
Bil: VW E-Golf -16, T3 Syncro -89, VW Crafter LWB -14
Telefon: 41tonull5391
På AAZen går oljereturen til blokka, på JX til bunnpanne. Her er det greit å vite at du bør legge den til bunnpanne uansett for å sikre retur med minst mulig motatand og som Hans sier vil nok lengden på blokka virke positivt for fallet.
Jeg har en AAZ med AAZ manifolder og turbo med retur til blokk. Dette sies å være en dårlig løsning som på sikt vil føre til turbohavari. Derfor blir min forandret til bunnpanne retur etterhvert, i alle fall når jeg må skifte/overhale turboen. :roll:

_________________
VW E-Golf -16
Caravelle C T3 -89 Syncro 1,9 AAZ m/to sperrer og decoupler
VW Crafter LWB -14

PM konto full, bruk mail: subcool.joa krøll gmail.com


Topp
 Profil  
 
InnleggSkrevet: 01 Nov 2016, 19:35 
Avlogget
Brukerens avatar

Registrert: 18 Jul 2009, 20:41
Innlegg: 2323
Bosted: Bergen
Bil: T3 -86 SYNCRO GL 1.9TDK
Telefon: 9-1-8-8-0-9-3-7
Italjohn skrev:
Fantastisk Hans (og dere andre) meget nyttig info her.

Er dette riktig returslange?
https://www.brickwerks.co.uk/turbo-oil- ... 3-aaz.html

Bilde

Jeg trenger vel også noen nye pakninger.
Har kjøpt bunnpanne pakning til JX allerede, men ser at bunnpakning til AAZ er helt anderledes?
Hvilken pakning skal jeg bruke ved motorbyttet?

Bilde
Bilde

Slenger med en ny bunnpanne med det samme. (Siden min er sveiset)

Bilde


Dette ser rett ut. Du kan gjerne ta den pakningen med baffle plate på. Jeg har alltid kjørt uten, men det viktigste er at du har en pakning med gummi og ikke slik papirpakning som følger med i pakningskit til diesler rundtom.

_________________
Hans Sæle


Topp
 Profil  
 
InnleggSkrevet: 02 Nov 2016, 13:02 
Avlogget

Registrert: 26 Sep 2016, 11:23
Innlegg: 956
Bosted: Molde
Bil: T3 1986 1,9 AAZ (TDK) AAS sperrediff
Telefon: 93211119
hansstef skrev:
Fra JX:

- JX svinghjul hvis du skal slippe å tilpasse startermotor (husk nytt lager for giraksling som sitter I svinghjulet)




Kan du sende meg en link til dette lageret?
Jeg vet ikke hvordan det ser ut eller heter hos https://www.brickwerks.co.uk/t3-parts/drivetrain.html

_________________
Følg meg på https://www.facebook.com/norwayvanagon/
Min T3 camper prosjekt tråd: viewtopic.php?f=55&t=45156
Min youtube kanal: https://www.youtube.com/user/italjohn13
Instagram: https://www.instagram.com/italjohn/


Topp
 Profil  
 
InnleggSkrevet: 02 Nov 2016, 16:30 
Avlogget
Brukerens avatar

Registrert: 07 Jun 2005, 13:19
Innlegg: 4752
Bosted: Måløy
Bil: VW E-Golf -16, T3 Syncro -89, VW Crafter LWB -14
Telefon: 41tonull5391
https://www.brickwerks.co.uk/spigot-sha ... nline.html

Spigot bearing = pilot lager

Tenker dette passer, i alle fall det jeg har brukt.

_________________
VW E-Golf -16
Caravelle C T3 -89 Syncro 1,9 AAZ m/to sperrer og decoupler
VW Crafter LWB -14

PM konto full, bruk mail: subcool.joa krøll gmail.com


Topp
 Profil  
 
InnleggSkrevet: 02 Nov 2016, 22:08 
Avlogget

Registrert: 26 Sep 2016, 11:23
Innlegg: 956
Bosted: Molde
Bil: T3 1986 1,9 AAZ (TDK) AAS sperrediff
Telefon: 93211119
Takk, Needforspace.

Bilde

_________________
Følg meg på https://www.facebook.com/norwayvanagon/
Min T3 camper prosjekt tråd: viewtopic.php?f=55&t=45156
Min youtube kanal: https://www.youtube.com/user/italjohn13
Instagram: https://www.instagram.com/italjohn/


Sist endret av Italjohn den 09 Mai 2017, 13:07, endret 1 gang

Topp
 Profil  
 
InnleggSkrevet: 03 Nov 2016, 15:44 
Avlogget

Registrert: 26 Sep 2016, 11:23
Innlegg: 956
Bosted: Molde
Bil: T3 1986 1,9 AAZ (TDK) AAS sperrediff
Telefon: 93211119
Er Biltemas måler noe å satse på?
Er billige ihvertfall :D
199,- + 159,- med føler/giver står det.

Bilde
http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bil-t ... 000028455/

Bilde
http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bil-t ... 000028456/

_________________
Følg meg på https://www.facebook.com/norwayvanagon/
Min T3 camper prosjekt tråd: viewtopic.php?f=55&t=45156
Min youtube kanal: https://www.youtube.com/user/italjohn13
Instagram: https://www.instagram.com/italjohn/


Topp
 Profil  
 
InnleggSkrevet: 03 Nov 2016, 16:23 
Avlogget
Brukerens avatar

Registrert: 07 Jun 2005, 13:19
Innlegg: 4752
Bosted: Måløy
Bil: VW E-Golf -16, T3 Syncro -89, VW Crafter LWB -14
Telefon: 41tonull5391
De er nok på den nedre del av rangstigen, men jeg har de og klarer meg så langt. Riktignok måtte jeg bruke et potmeter i forbindelse med trykk måleren for den viste alt for lavt. Satte inn et potmeter som jeg justerte til 0 bar med tenning på, men uten at motoren gikk. Regner med at det er sånn noenlunde riktig nå, men om jeg syns trykket blir litt lavt kan jeg jo justere op litt til.... :roll:

_________________
VW E-Golf -16
Caravelle C T3 -89 Syncro 1,9 AAZ m/to sperrer og decoupler
VW Crafter LWB -14

PM konto full, bruk mail: subcool.joa krøll gmail.com


Topp
 Profil  
 
InnleggSkrevet: 03 Nov 2016, 22:13 
Avlogget

Registrert: 26 Sep 2016, 11:23
Innlegg: 956
Bosted: Molde
Bil: T3 1986 1,9 AAZ (TDK) AAS sperrediff
Telefon: 93211119
Hvordan koblet du potmeteret?
I parallel med jord som på tegningen under, eller i serie med signalet?
Bilde

_________________
Følg meg på https://www.facebook.com/norwayvanagon/
Min T3 camper prosjekt tråd: viewtopic.php?f=55&t=45156
Min youtube kanal: https://www.youtube.com/user/italjohn13
Instagram: https://www.instagram.com/italjohn/


Topp
 Profil  
 
InnleggSkrevet: 03 Nov 2016, 23:02 
Avlogget
Brukerens avatar

Registrert: 07 Jun 2005, 13:19
Innlegg: 4752
Bosted: Måløy
Bil: VW E-Golf -16, T3 Syncro -89, VW Crafter LWB -14
Telefon: 41tonull5391
Neimen om jeg husker, tror det må ha vert i serie med signalet.

_________________
VW E-Golf -16
Caravelle C T3 -89 Syncro 1,9 AAZ m/to sperrer og decoupler
VW Crafter LWB -14

PM konto full, bruk mail: subcool.joa krøll gmail.com


Topp
 Profil  
 
InnleggSkrevet: 06 Nov 2016, 18:24 
Avlogget

Registrert: 26 Sep 2016, 11:23
Innlegg: 956
Bosted: Molde
Bil: T3 1986 1,9 AAZ (TDK) AAS sperrediff
Telefon: 93211119
Motor ute av donor Golfen :D

Bilde
Bilde

_________________
Følg meg på https://www.facebook.com/norwayvanagon/
Min T3 camper prosjekt tråd: viewtopic.php?f=55&t=45156
Min youtube kanal: https://www.youtube.com/user/italjohn13
Instagram: https://www.instagram.com/italjohn/


Topp
 Profil  
 
InnleggSkrevet: 07 Nov 2016, 07:33 
Avlogget
Brukerens avatar

Registrert: 17 Jan 2009, 22:27
Innlegg: 5054
Bosted: Treungen Telemark
Bil: T3 1986 Doka Syncro
Telefon: 46925366
Husk å ta kopi av papirene på golfen, er lettere å få ordnet godkjenning av motorbytte/ kjøpe deler i framtida.

_________________
Hemmelig agent for Trollsikkerhetstjenesten.
92 Sika syncro 2,1. 86 doka syncro 2,1. 82 MB 380 sec .89 MB 300 tdt 4matic. 88 LT 4x4, 96 Norsjø carrier. 82 yamaha eleven special. . 82 Range Rover.74. Mb SL 4,5.


Topp
 Profil  
 
InnleggSkrevet: 07 Nov 2016, 19:03 
Avlogget

Registrert: 26 Sep 2016, 11:23
Innlegg: 956
Bosted: Molde
Bil: T3 1986 1,9 AAZ (TDK) AAS sperrediff
Telefon: 93211119
Needforspace skrev:
På AAZen går oljereturen til blokka, på JX til bunnpanne. Her er det greit å vite at du bør legge den til bunnpanne uansett for å sikre retur med minst mulig motatand og som Hans sier vil nok lengden på blokka virke positivt for fallet.
Jeg har en AAZ med AAZ manifolder og turbo med retur til blokk. Dette sies å være en dårlig løsning som på sikt vil føre til turbohavari. Derfor blir min forandret til bunnpanne retur etterhvert, i alle fall når jeg må skifte/overhale turboen. :roll:


Hva gjør jeg med hullet i AAZ blokka når jeg bruker bunnpanne returen?
Finnes noen plugg jeg kan bruke?

_________________
Følg meg på https://www.facebook.com/norwayvanagon/
Min T3 camper prosjekt tråd: viewtopic.php?f=55&t=45156
Min youtube kanal: https://www.youtube.com/user/italjohn13
Instagram: https://www.instagram.com/italjohn/


Topp
 Profil  
 
InnleggSkrevet: 08 Nov 2016, 01:08 
Avlogget
Brukerens avatar

Registrert: 07 Aug 2009, 00:52
Innlegg: 6439
Bosted: Rjukan / Oslo
Telefon: 9-1-6-0-9-7-9-0
Finner plugg hos brickwerks

_________________
SYNCRO1,9TD,SIKASYNCRO2,1,JOKER3 2,1++
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
"I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G


Topp
 Profil  
 
InnleggSkrevet: 08 Nov 2016, 06:16 
Avlogget
Brukerens avatar

Registrert: 12 Jan 2009, 19:26
Innlegg: 3761
Bosted: Sandefjord
Telefon: 9entre3989en
TESS har, kostet 70kr da jeg kjøpte for noen år siden.

_________________
Joachim
- Fia, '14 Fiesta Titanium
- Frk Jensen, '74 Jensen-Healey
- Kengu, '90 Caravelle C Syncro
- Store Blå, '02 Caravelle TDI trygdeversjon

Diesel er fint å vaske deler i...


Topp
 Profil  
 
InnleggSkrevet: 08 Nov 2016, 08:05 
Avlogget

Registrert: 26 Sep 2016, 11:23
Innlegg: 956
Bosted: Molde
Bil: T3 1986 1,9 AAZ (TDK) AAS sperrediff
Telefon: 93211119
Fant den :D

https://www.brickwerks.co.uk/blanking-p ... 8x1-5.html
Bilde

_________________
Følg meg på https://www.facebook.com/norwayvanagon/
Min T3 camper prosjekt tråd: viewtopic.php?f=55&t=45156
Min youtube kanal: https://www.youtube.com/user/italjohn13
Instagram: https://www.instagram.com/italjohn/


Sist endret av Italjohn den 09 Mai 2017, 13:22, endret 1 gang

Topp
 Profil  
 
InnleggSkrevet: 09 Nov 2016, 14:34 
Avlogget

Registrert: 26 Sep 2016, 11:23
Innlegg: 956
Bosted: Molde
Bil: T3 1986 1,9 AAZ (TDK) AAS sperrediff
Telefon: 93211119
Italjohn skrev:
Er Biltemas måler noe å satse på?
Er billige ihvertfall :D
199,- + 159,- med føler/giver står det.

Bilde
http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bil-t ... 000028455/

Bilde
http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bil-t ... 000028456/


Når det gjelder disse Biltema målerene så er gjengene oppgitt i 1/8" NPT, mens hos Brickwerks er de oppgitt til M10x1
Må jeg da ha noen form for overgang?

_________________
Følg meg på https://www.facebook.com/norwayvanagon/
Min T3 camper prosjekt tråd: viewtopic.php?f=55&t=45156
Min youtube kanal: https://www.youtube.com/user/italjohn13
Instagram: https://www.instagram.com/italjohn/


Topp
 Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 548 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Neste

Tidssone UTC + 1 time


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support