Dette blir vel ikke akkuratt en prosjekttråd, men heller et sted hvor jeg presenterer bilen og et sted å stille spørsmål.
Bilen er altså en 1 eiers -94 tildligere minibuss. Den er nylakkert og har gått 282000km. Foreløpig virker den veldig tight og fin, alle forstillingsdeler er byttet for 30000 siden + reg.reim og tilhørende deler.
Foreløpig sliter jeg med at vifta bare funker på max og det er ikke dårlig kontakt i bryteren så vidt jeg kan forstå. Jeg har prøvd å rugge på den alle veier, men det hjelper ikke. Noen tips til feilsøking? Jeg har fjerna det bakerste setet får å få bedre bagasjeplass, da jeg har tvillinger og syns det er fantastisk å bare kunne sette inn tvillingvogna uten å slå den sammen først:) En annen ting som er irriterende er at den ettermonterte cdspilleren ikke er kobla riktig. den lagrer ikke kanalene på radioen, altså er ikke minnet kobla på batteriet. Unødvendig!
Jeg sliter også med at den forbaskade Defa Alarmen går til stadighet, noe som er irriterende når jeg ikke er i nærheten av bilen på jobben - jeg jobber i en naturbarnehage og er på leirplassen i skogen hele dagen. Alternativet da er å overlate nøklene til noen av de som er i barnehagen så de kan stoppe alarmen. Men jeg har fått et tips av "subwoofer" til hvordan jeg kan koble den ut og bypasse startsperra. Noe som står høyt på prioriteringslista.
Slenger ut noen bilder, disse er hentet fra anonsen på finn.no. Skal få tatt noen bedre seinere.

Bilen framstår som strøken og får mange positive tilbakemeldinger av folk som ser på den. Det skal bli spennende å se til våren hvor mye rust som egentlig skjuler seg under den nye lakken. Man veit aldri selv om selger og lakkerer bedyra at det kun hadde vært litt rust ved hjulbuene;)