Den gule fare!
Den gule fare!
Lager en liten tråd på den Gule fare! Kjøpt av en kjent mann på forumet med regreim havari med håp om at det ikke ble så dyrt som antatt. Og det ble det heldigvis ikke. Det ble byttet alle ventil og løftere siden de var noe slitt etter så mange mil! Så toppen er vel å regne nesten som ny! Bilen har jo gått som taxi på hedemarken så den kom jo på en måte hjem nå, tror den liker seg bedre her på innlandet!
Første gang den ruller ved egen maskin etter at jeg hentet den før jul!
Siden bilen har gått nærmere 500 000 tusen så tok jeg med i beregningen at det ville dukke opp noen små problemer og ting som må fikses før jeg blir fornøyd!
Det som er gjort etter at jeg fikk den er litt ledningsarbeid!
Sentralåsen startet og virke etter dette, men det er en liten hake. Venstre blinklys både foran og bak lyser når sikkringa til sentralåsen står i!!! Jeg er ikke ferdig med å feilsøke her og håper ikke at det er styringsboksen til sentralåsen, for den koster 2600kr hos møller! HVis det er noen som har en slik boks liggende så kunne jeg tenke meg å prøve den i den gule fare for å bare eliminere den!
Begge nedre bærekuler er skiftet og da ble den kjente dunkinga borte, vurderer å ta begge øvre siden jeg fikk en liten anmerking muntilig på at de bør skiftes før neste kontroll, men skal handle inn rett verktøy først!
Bremser bak er skiftet, ikveld. For meg så ser det ut som de har montert feil klosser bak! Dere får dømme selv!
Hvis man ser nøye så ser det ut som gamle klossene er litt smallere enn de nye!!
Etter som bilen stod ute noen mnd før jeg fikk fingern ut med å kjøpe den så ha det nok tæret litt på skivene bak!
Men resultatet ser mye bedre ut!
Litt andre småting jeg har gjort er å sette den sammen litt innvendig etter feilsøking og reprasjoner der av tidligre sjåfør!
Så langt så er jeg fornøyd med bilen! Den har enormt moment og bruker lite drivstoff hvis man bruker den pent, jeg ble overrasket. Lite eksmpel er når jeg var med Bjørn og hentet Parketten så ble det jo ca 2 tonn man hadde bak, da brukte den 0,81. Og det er utrolig flott!
Vidre planer er å ta begge øvre kuler som nevnt, ta litt flekkrust når det blir litt varmere i været. Feilsøke ferdig sentralås problemet! Og tette to små hull i eksosen! Det er det som mangler nå før jeg blir happy! Så det blir nok fler innlegg etterhvert!
Også tilslutt så takker jeg Martin for rask levering av Klosser og skiver bak! Som alltid så er det god service der!
Første gang den ruller ved egen maskin etter at jeg hentet den før jul!
Siden bilen har gått nærmere 500 000 tusen så tok jeg med i beregningen at det ville dukke opp noen små problemer og ting som må fikses før jeg blir fornøyd!
Det som er gjort etter at jeg fikk den er litt ledningsarbeid!
Sentralåsen startet og virke etter dette, men det er en liten hake. Venstre blinklys både foran og bak lyser når sikkringa til sentralåsen står i!!! Jeg er ikke ferdig med å feilsøke her og håper ikke at det er styringsboksen til sentralåsen, for den koster 2600kr hos møller! HVis det er noen som har en slik boks liggende så kunne jeg tenke meg å prøve den i den gule fare for å bare eliminere den!
Begge nedre bærekuler er skiftet og da ble den kjente dunkinga borte, vurderer å ta begge øvre siden jeg fikk en liten anmerking muntilig på at de bør skiftes før neste kontroll, men skal handle inn rett verktøy først!
Bremser bak er skiftet, ikveld. For meg så ser det ut som de har montert feil klosser bak! Dere får dømme selv!
Hvis man ser nøye så ser det ut som gamle klossene er litt smallere enn de nye!!
Etter som bilen stod ute noen mnd før jeg fikk fingern ut med å kjøpe den så ha det nok tæret litt på skivene bak!
Men resultatet ser mye bedre ut!
Litt andre småting jeg har gjort er å sette den sammen litt innvendig etter feilsøking og reprasjoner der av tidligre sjåfør!
Så langt så er jeg fornøyd med bilen! Den har enormt moment og bruker lite drivstoff hvis man bruker den pent, jeg ble overrasket. Lite eksmpel er når jeg var med Bjørn og hentet Parketten så ble det jo ca 2 tonn man hadde bak, da brukte den 0,81. Og det er utrolig flott!
Vidre planer er å ta begge øvre kuler som nevnt, ta litt flekkrust når det blir litt varmere i været. Feilsøke ferdig sentralås problemet! Og tette to små hull i eksosen! Det er det som mangler nå før jeg blir happy! Så det blir nok fler innlegg etterhvert!
Også tilslutt så takker jeg Martin for rask levering av Klosser og skiver bak! Som alltid så er det god service der!
Jakobsen
Vwbus Mjøsa!
NT2K
T3 1.9 TDI, 1990 Coach. (trenaren)
T3 1,6TD Westfalia Joker 1982. Tante Grønn
T3 2,1 Wbx Tristar syncro
T4 2002 Syncro
Vwbus Mjøsa!
NT2K
T3 1.9 TDI, 1990 Coach. (trenaren)
T3 1,6TD Westfalia Joker 1982. Tante Grønn
T3 2,1 Wbx Tristar syncro
T4 2002 Syncro
Re: Den gule fare!
Gratulerer med prosjekt:) Likar fargen på denne. Ser du er godt i gang me viktige oppgraderingar.Lykke til vidare.
Caravelle 2.5 TDI GL 97mod kort 9 seter
Nissan Leaf Tekna 2013
Nissan Leaf Tekna 2013
Re: Den gule fare!
Takker, skal bli fin å dra på tur med!
Jakobsen
Vwbus Mjøsa!
NT2K
T3 1.9 TDI, 1990 Coach. (trenaren)
T3 1,6TD Westfalia Joker 1982. Tante Grønn
T3 2,1 Wbx Tristar syncro
T4 2002 Syncro
Vwbus Mjøsa!
NT2K
T3 1.9 TDI, 1990 Coach. (trenaren)
T3 1,6TD Westfalia Joker 1982. Tante Grønn
T3 2,1 Wbx Tristar syncro
T4 2002 Syncro
Re: Den gule fare!
Flott! Den får vi vel snart titte nærmere på. Jeg vet hvem sin bil ette egentlig er... så det er best å stelle pent med den eller så får du vel klare meldinger.
Har du bytta motor?
Har du bytta motor?
Blogg: http://volkswagenbusser.blogspot.no/
Biler: 2002 VW Caravelle 2,5 tdi kombi, 2010 VW Golf PLUS 1,6 tdi, 2014 Weinsberg Bobil 130 hk.
Medlem avVWBUS Mjøsa
Norges største VW Buss treff: http://buscamp.blogspot.no
Biler: 2002 VW Caravelle 2,5 tdi kombi, 2010 VW Golf PLUS 1,6 tdi, 2014 Weinsberg Bobil 130 hk.
Medlem avVWBUS Mjøsa
Norges største VW Buss treff: http://buscamp.blogspot.no
Re: Den gule fare!
Nei, toppen er overhaldt. Hakker og går selv om den er godt 467200km. En utrolig deilig bil.
Jakobsen
Vwbus Mjøsa!
NT2K
T3 1.9 TDI, 1990 Coach. (trenaren)
T3 1,6TD Westfalia Joker 1982. Tante Grønn
T3 2,1 Wbx Tristar syncro
T4 2002 Syncro
Vwbus Mjøsa!
NT2K
T3 1.9 TDI, 1990 Coach. (trenaren)
T3 1,6TD Westfalia Joker 1982. Tante Grønn
T3 2,1 Wbx Tristar syncro
T4 2002 Syncro
Re: Den gule fare!
Jepp! T4, vet du!!!! Men T3 er totalt sett mye kuuuuuulere!!!!jakob wrote:Nei, toppen er overhaldt. Hakker og går selv om den er godt 467200km. En utrolig deilig bil.
Blogg: http://volkswagenbusser.blogspot.no/
Biler: 2002 VW Caravelle 2,5 tdi kombi, 2010 VW Golf PLUS 1,6 tdi, 2014 Weinsberg Bobil 130 hk.
Medlem avVWBUS Mjøsa
Norges største VW Buss treff: http://buscamp.blogspot.no
Biler: 2002 VW Caravelle 2,5 tdi kombi, 2010 VW Golf PLUS 1,6 tdi, 2014 Weinsberg Bobil 130 hk.
Medlem avVWBUS Mjøsa
Norges største VW Buss treff: http://buscamp.blogspot.no
Re: Den gule fare!
Det er liksom litt mer stas, sjel liksom!
Jakobsen
Vwbus Mjøsa!
NT2K
T3 1.9 TDI, 1990 Coach. (trenaren)
T3 1,6TD Westfalia Joker 1982. Tante Grønn
T3 2,1 Wbx Tristar syncro
T4 2002 Syncro
Vwbus Mjøsa!
NT2K
T3 1.9 TDI, 1990 Coach. (trenaren)
T3 1,6TD Westfalia Joker 1982. Tante Grønn
T3 2,1 Wbx Tristar syncro
T4 2002 Syncro
-
- -
- Posts: 5757
- Joined: 07 Aug 2009, 01:52
- Phone: 9-1-6-0-9-7-9-0
- Location: Rjukan / Oslo
- Contact:
Re: Den gule fare!
skifta alle skiver rundt om hos møller i 2009 så jeg trur ikke det er feil klosser. Det som satt på var skiver til 102hk, dvs mindre 228 mm ikke 300, skjønte hvorfor når jeg fikk regningen
styreledd ble skifta i 2010
bytta fjærene i låseboksene og da forsvant blink lyset når en låste
ny startmotor mai 2011, skiftede pumpereim juni/juli 2011, bytta elektroniske gasspedalen juni 2011, bytta feste for fjærrullen til dynamoreim høsten 2010, air bag i ratt + styrenhet i 2009, tuned i 2010, så det skal være nok hp og dreiemoment i den
Godt at den er på veien igjen og lykke til vider.
hmm må nok bytte avatar her og
styreledd ble skifta i 2010
bytta fjærene i låseboksene og da forsvant blink lyset når en låste
ny startmotor mai 2011, skiftede pumpereim juni/juli 2011, bytta elektroniske gasspedalen juni 2011, bytta feste for fjærrullen til dynamoreim høsten 2010, air bag i ratt + styrenhet i 2009, tuned i 2010, så det skal være nok hp og dreiemoment i den
Godt at den er på veien igjen og lykke til vider.
hmm må nok bytte avatar her og
SYNCRO1,9TD,SIKASYNCRO2,1,JOKER3 2,1++
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
"I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
"I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
-
- -
- Posts: 5757
- Joined: 07 Aug 2009, 01:52
- Phone: 9-1-6-0-9-7-9-0
- Location: Rjukan / Oslo
- Contact:
Re: Den gule fare!
p.s du må komme ned og hente de setene som mangler + tråget under motor, bare gi gass og blunde så finner den frem
SYNCRO1,9TD,SIKASYNCRO2,1,JOKER3 2,1++
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
"I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
"I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
Re: Den gule fare!
Ja Paul. Skal bare finne den dere tida som jeg ikke har.
Ray!
Ray!
Jakobsen
Vwbus Mjøsa!
NT2K
T3 1.9 TDI, 1990 Coach. (trenaren)
T3 1,6TD Westfalia Joker 1982. Tante Grønn
T3 2,1 Wbx Tristar syncro
T4 2002 Syncro
Vwbus Mjøsa!
NT2K
T3 1.9 TDI, 1990 Coach. (trenaren)
T3 1,6TD Westfalia Joker 1982. Tante Grønn
T3 2,1 Wbx Tristar syncro
T4 2002 Syncro
Re: Den gule fare!
Da er vinduspusser motor foran skifta, og pusserne fungerer som de skal. Takk for handelen Roar.
Jakobsen
Vwbus Mjøsa!
NT2K
T3 1.9 TDI, 1990 Coach. (trenaren)
T3 1,6TD Westfalia Joker 1982. Tante Grønn
T3 2,1 Wbx Tristar syncro
T4 2002 Syncro
Vwbus Mjøsa!
NT2K
T3 1.9 TDI, 1990 Coach. (trenaren)
T3 1,6TD Westfalia Joker 1982. Tante Grønn
T3 2,1 Wbx Tristar syncro
T4 2002 Syncro
Re: Den gule fare!
Bilen har mange km igjen.Min har rulla 510',og driver fortsatt.Det mangler nok etpar hester,men jeg vil ikke tune den.Bruker ikke olje mellom oljeskifta heller
Norsk natur er best sett gjennom frontruta på en lastebil.
For tiden uten VW buss, men....
For tiden uten VW buss, men....
Re: Den gule fare!
Vi får se da Even, plutselig så har jeg tatt deg igjen. Eller så har din dødd!
Jakobsen
Vwbus Mjøsa!
NT2K
T3 1.9 TDI, 1990 Coach. (trenaren)
T3 1,6TD Westfalia Joker 1982. Tante Grønn
T3 2,1 Wbx Tristar syncro
T4 2002 Syncro
Vwbus Mjøsa!
NT2K
T3 1.9 TDI, 1990 Coach. (trenaren)
T3 1,6TD Westfalia Joker 1982. Tante Grønn
T3 2,1 Wbx Tristar syncro
T4 2002 Syncro
Re: Den gule fare!
Ja ja!
Dro til Oslo for å delta i en begravelse, og det ble liksom en skikkelig gravferd. Kom til Oslo og skulle akkse ut av krysset ved gardeleiren.
I det jeg dro til ut av krysset så sa det bang, satan, har girkassa tatt kvelden? Gode råd var dyrel Men etter en samtale med blårussbilen så ble verden litt lysere. Mest sansynlig så kunne det ordnes med et Sveise apparat.
Begynte å tenke på hvordan jeg skulle gjøre dette reient praktisk.
Svigermor kom med en kraftig golf 1,6 og dro meg den siste kilometern til der hvor hun bor, Hun er 75år. Hun utførte dra jobben med glans .
Dagen etter så fikk jeg melding av en tysker som stolt viste frem en heva t3 syncro. Han bor jo ikke så langt unna og han kunne komme og hjelpe, Hærlig.
Slik ser det ut når bønda står på beste vestkant i Oslo og reparerer bil.
Takker til Niels som kom fra flateby med verktøy og sveise utstyr så jeg fikk med bilen hjem.
Etter at vi fikk snurpa i sammen bilen og utstyret så reiset vi Hjem til Niels på kaffe og inspisering av t2 prosjektet til broren Jørg. Når jeg skulle reise så hørte jeg plutselig kjent lyd, sannelig min hatt så hadde jeg pungtert.
En bagatel, men kunne ikke det med girkassen være nok på denne turen, heldigvis så var det bare å skifte til resserve hjulet og kjøre hjem.
Bilen ble bedre en før. Takk til Niels for Hjelp. Og takk til svigermor for tauehjepl!
En skikkelig Gravferd ble det!
God påske folkens!
Dro til Oslo for å delta i en begravelse, og det ble liksom en skikkelig gravferd. Kom til Oslo og skulle akkse ut av krysset ved gardeleiren.
I det jeg dro til ut av krysset så sa det bang, satan, har girkassa tatt kvelden? Gode råd var dyrel Men etter en samtale med blårussbilen så ble verden litt lysere. Mest sansynlig så kunne det ordnes med et Sveise apparat.
Begynte å tenke på hvordan jeg skulle gjøre dette reient praktisk.
Svigermor kom med en kraftig golf 1,6 og dro meg den siste kilometern til der hvor hun bor, Hun er 75år. Hun utførte dra jobben med glans .
Dagen etter så fikk jeg melding av en tysker som stolt viste frem en heva t3 syncro. Han bor jo ikke så langt unna og han kunne komme og hjelpe, Hærlig.
Slik ser det ut når bønda står på beste vestkant i Oslo og reparerer bil.
Takker til Niels som kom fra flateby med verktøy og sveise utstyr så jeg fikk med bilen hjem.
Etter at vi fikk snurpa i sammen bilen og utstyret så reiset vi Hjem til Niels på kaffe og inspisering av t2 prosjektet til broren Jørg. Når jeg skulle reise så hørte jeg plutselig kjent lyd, sannelig min hatt så hadde jeg pungtert.
En bagatel, men kunne ikke det med girkassen være nok på denne turen, heldigvis så var det bare å skifte til resserve hjulet og kjøre hjem.
Bilen ble bedre en før. Takk til Niels for Hjelp. Og takk til svigermor for tauehjepl!
En skikkelig Gravferd ble det!
God påske folkens!
Jakobsen
Vwbus Mjøsa!
NT2K
T3 1.9 TDI, 1990 Coach. (trenaren)
T3 1,6TD Westfalia Joker 1982. Tante Grønn
T3 2,1 Wbx Tristar syncro
T4 2002 Syncro
Vwbus Mjøsa!
NT2K
T3 1.9 TDI, 1990 Coach. (trenaren)
T3 1,6TD Westfalia Joker 1982. Tante Grønn
T3 2,1 Wbx Tristar syncro
T4 2002 Syncro
-
- -
- Posts: 5757
- Joined: 07 Aug 2009, 01:52
- Phone: 9-1-6-0-9-7-9-0
- Location: Rjukan / Oslo
- Contact:
Re: Den gule fare!
Du må huske at det er kraftigere motor i den gule en i din turbo konverterte 2,4
Trenger ikke trykke så hardt på gassen B-)
Sent from my LT18i using Tapatalk
Trenger ikke trykke så hardt på gassen B-)
Sent from my LT18i using Tapatalk
SYNCRO1,9TD,SIKASYNCRO2,1,JOKER3 2,1++
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
"I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
"I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
Re: Den gule fare!
Ja Paul, det er liksom litt anna moment i denne gule saken. Tenkte jeg skulle skifte øvre kuler sidnen jeg har handla meg et verktøy som er brukanes. samt så bestiller jeg klosser fremme fra Martin en av de nærmeste dagene.
Lite bilde av verktøyet!
Dette er bilde av skifte på konebilen. Brukte ca 1 time på en side! En god forbedring fra tidligre. Spente heller ikke opp torsonfjæra, det går akkurat!
Lite bilde av verktøyet!
Dette er bilde av skifte på konebilen. Brukte ca 1 time på en side! En god forbedring fra tidligre. Spente heller ikke opp torsonfjæra, det går akkurat!
Jakobsen
Vwbus Mjøsa!
NT2K
T3 1.9 TDI, 1990 Coach. (trenaren)
T3 1,6TD Westfalia Joker 1982. Tante Grønn
T3 2,1 Wbx Tristar syncro
T4 2002 Syncro
Vwbus Mjøsa!
NT2K
T3 1.9 TDI, 1990 Coach. (trenaren)
T3 1,6TD Westfalia Joker 1982. Tante Grønn
T3 2,1 Wbx Tristar syncro
T4 2002 Syncro
-
- -
- Posts: 5757
- Joined: 07 Aug 2009, 01:52
- Phone: 9-1-6-0-9-7-9-0
- Location: Rjukan / Oslo
- Contact:
Re: Den gule fare!
Stemmer det + litt ekstra moment B-)
Sent from my LT18i using Tapatalk
Sent from my LT18i using Tapatalk
SYNCRO1,9TD,SIKASYNCRO2,1,JOKER3 2,1++
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
"I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
"I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
Re: Den gule fare!
Hva skjer, har jeg gjort noe galt????? pungterte enda et dekk i dag! Satan altså!!
Jakobsen
Vwbus Mjøsa!
NT2K
T3 1.9 TDI, 1990 Coach. (trenaren)
T3 1,6TD Westfalia Joker 1982. Tante Grønn
T3 2,1 Wbx Tristar syncro
T4 2002 Syncro
Vwbus Mjøsa!
NT2K
T3 1.9 TDI, 1990 Coach. (trenaren)
T3 1,6TD Westfalia Joker 1982. Tante Grønn
T3 2,1 Wbx Tristar syncro
T4 2002 Syncro
Re: Den gule fare!
Uff da!
Dekka hadde revna, en flenge på ca 30cm på vært dekk. Det ble i alle fall 4 nye dekk.
Sentrallåsen har begynt å bli bra etter at jeg har brukt den en del. sikkert litt treghet i systemet. Over Påske så blir det vel Nye klosser og øvre kuler fremme.
Dekka hadde revna, en flenge på ca 30cm på vært dekk. Det ble i alle fall 4 nye dekk.
Sentrallåsen har begynt å bli bra etter at jeg har brukt den en del. sikkert litt treghet i systemet. Over Påske så blir det vel Nye klosser og øvre kuler fremme.
Jakobsen
Vwbus Mjøsa!
NT2K
T3 1.9 TDI, 1990 Coach. (trenaren)
T3 1,6TD Westfalia Joker 1982. Tante Grønn
T3 2,1 Wbx Tristar syncro
T4 2002 Syncro
Vwbus Mjøsa!
NT2K
T3 1.9 TDI, 1990 Coach. (trenaren)
T3 1,6TD Westfalia Joker 1982. Tante Grønn
T3 2,1 Wbx Tristar syncro
T4 2002 Syncro
Re: Den gule fare!
BIlde av et av dekkene som revnet
Og et hyggelig bilde av forbruket tur/retur Torpa- Rena. FANTASTISK!
Og et hyggelig bilde av forbruket tur/retur Torpa- Rena. FANTASTISK!
Jakobsen
Vwbus Mjøsa!
NT2K
T3 1.9 TDI, 1990 Coach. (trenaren)
T3 1,6TD Westfalia Joker 1982. Tante Grønn
T3 2,1 Wbx Tristar syncro
T4 2002 Syncro
Vwbus Mjøsa!
NT2K
T3 1.9 TDI, 1990 Coach. (trenaren)
T3 1,6TD Westfalia Joker 1982. Tante Grønn
T3 2,1 Wbx Tristar syncro
T4 2002 Syncro
Re: Den gule fare!
Har du noen formening om årsak til revnede dekk? Alder, lavt LI eller liknende?
Re: Den gule fare!
Dekka skal være etter reglene og ikke mer en 1,5 år gamle mener jeg Paul sa. Har tenkt på i etter tid om det kan væra regummierte greier, men det veit jeg ikke om det er siden nå er dekka borte.
Pussig at det skjedde med to. Jeg kan eller ikke huske at jeg har hatt noen skikkelig dumper jeg har vært i heller.
Ray
Pussig at det skjedde med to. Jeg kan eller ikke huske at jeg har hatt noen skikkelig dumper jeg har vært i heller.
Ray
Jakobsen
Vwbus Mjøsa!
NT2K
T3 1.9 TDI, 1990 Coach. (trenaren)
T3 1,6TD Westfalia Joker 1982. Tante Grønn
T3 2,1 Wbx Tristar syncro
T4 2002 Syncro
Vwbus Mjøsa!
NT2K
T3 1.9 TDI, 1990 Coach. (trenaren)
T3 1,6TD Westfalia Joker 1982. Tante Grønn
T3 2,1 Wbx Tristar syncro
T4 2002 Syncro
-
- -
- Posts: 5757
- Joined: 07 Aug 2009, 01:52
- Phone: 9-1-6-0-9-7-9-0
- Location: Rjukan / Oslo
- Contact:
Re: Den gule fare!
Dekkene er kjøpt nye ikke regummerte sammen med felgene høsten 2010. Sharif.
Sent from my LT18i using Tapatalk
Sent from my LT18i using Tapatalk
SYNCRO1,9TD,SIKASYNCRO2,1,JOKER3 2,1++
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
"I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
"I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
Re: Den gule fare!
Leste i en tråd her at du syns laaaange t4 kledde store hjul. Passer jo fint nå når du må handle nye at du kjøper noen stooore:)
Ligger noen 18 og 19" A8 kopier ute nå til ok pris. De blir finfine på gul bil!! Løp og kjøp........
Ligger noen 18 og 19" A8 kopier ute nå til ok pris. De blir finfine på gul bil!! Løp og kjøp........
Glenn Andersen
- 2002 T4 California Coach
- 2002 T4 California Coach
Re: Den gule fare!
Stemmer det Glenn! Det er et par andre biler som trenger litt pleie. En doka og en sca camper. Så det må vente til seinre, men jeg har jo et par 19" liggende. Må bare rette to av de.
Jakobsen
Vwbus Mjøsa!
NT2K
T3 1.9 TDI, 1990 Coach. (trenaren)
T3 1,6TD Westfalia Joker 1982. Tante Grønn
T3 2,1 Wbx Tristar syncro
T4 2002 Syncro
Vwbus Mjøsa!
NT2K
T3 1.9 TDI, 1990 Coach. (trenaren)
T3 1,6TD Westfalia Joker 1982. Tante Grønn
T3 2,1 Wbx Tristar syncro
T4 2002 Syncro