Varme i sykerom styrer seg selv.ambulanse
Varme i sykerom styrer seg selv.ambulanse
det er en caravelle som er litt ombygd. til Ambulanse. 2006 mod. Varme bak i sykekupeen styrer seg selv. er det noe magnetventil greier som styrer systemet sammen med termostad osv? når den er stilt inn på varme på 20 grader så stopper den ikke. det kan sikkert bli 36 grader og mer.. slår man systemet over på kjøling så varmer den fortsatt.
Re: Varme i sykerom styrer seg selv.ambulanse
Hva som skjer bak i sykekupeen er styrt av et eget opplegg som ikke har noe med bilen å gjøre med tanke på originalt av varmeapparater.
Hørt med VBK i Horten?
Hørt med VBK i Horten?
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Dette er som nevnt helt separat og uavhengig system og det er visstnok ikke en kjeft hos VW forhandlere rundt omkring som har peilin eller strømskjemaer.
MEN, jeg trur Opsahl i Drammen bør være rette stedet å begynne. De trur jeg står som(iallefall i Buskerud) som ansvarlig for alle ambulanser. Altså knutepunkt mellom VW og påbygger. De bør kunne enten ha kunnskap eller mulighet til å geleide deg til rette vedkommende.
Lykke til.
Har du forresten fått fjerna statsperra på DEFA kontakta? Står den i, kan ikke bilen startes.
MEN, jeg trur Opsahl i Drammen bør være rette stedet å begynne. De trur jeg står som(iallefall i Buskerud) som ansvarlig for alle ambulanser. Altså knutepunkt mellom VW og påbygger. De bør kunne enten ha kunnskap eller mulighet til å geleide deg til rette vedkommende.
Lykke til.
Har du forresten fått fjerna statsperra på DEFA kontakta? Står den i, kan ikke bilen startes.
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
hei har ikke fått fjernet den sperra nei. bilen er i ambulansedrift enda.. kanskje jeg skulle ringe å høre med Opshal. kunne jo å hørt med vbk. dette problemet har vi hatt lenge.. ....
forhandler her på stedet har ikke peil på dette..
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
vbk har ikke bygd disse. Det er et svensk firma mener jeg. Står et lite merke på de et sted.
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
skal sjekke...
Profile? Tamlans? Begge er vel finske om jeg minnes riktig. VBK er vel importøren for profile?
Det er en profile har sjekket.