acc til pioneer spiller
-
Rikskringkastingen
- -

- Car: T3 Syncro
Re: acc til pioneer spiller
Det høres litt rart ut. Jeg tror i utgangspunktet det skal være mulig å hente ut S-kontaktsignalet fra canbusen, men jeg er ikke helt sikker på dette. Det er nok ikke så enkelt å finne dette signalet i ledningsnettet. Mange nyere biler har tenningsbryteren koblet rett inn i en styreenhet som konverterer signalet med en gang. Men jeg husker ikke hvordan dette er på T5. Er det Møller som har montert canbusadapteret? Har du i tilfelle delenummeret på dette? Det finnes noen forskjellige typer av disse. Hvis du sender meg registreringsnummeret på bilen på PM, så kan jeg prøve å sjekke litt rundt dette.
Henrik Engen
'91 Transporter Syncro halvpanel 1,6td, ex NRK
'86 Transporter Syncro pickup 1,9wbx
'88 Caravelle C Syncro 2,1
'88 Transporter 2WD pickup 2,1
'87 Caravelle C Syncro 2,5tdi
'83 Transporter D Eurec Cassandra
-
Rikskringkastingen
- -

- Car: T3 Syncro
Jeg tror ikke det er mulig å endre dette. Har aldri hørt om noe sånt. Og grunnen til at du ikke får noen respons på VCDS når du prøver å koble deg til radio/navi, er at du ikke har noen original radio eller navigasjonssystem i bilen. Canbusadapteret har ikke selvdiagnose.
Henrik Engen
På min t5 caravelle virker ikke van/can nettverkert som det skal. slik at min pioneer f900bt er koblet litt rart.
Gul ledning var koblet bak instrument og rød(acc) var koblet til svart ledning bak på esp brytern. can bus adapteret"2connect" er her ikke i funksjon.
Det var ikke s kontaktsignal bak på esp bryteren.......
Gul ledning var koblet bak instrument og rød(acc) var koblet til svart ledning bak på esp brytern. can bus adapteret"2connect" er her ikke i funksjon.
Det var ikke s kontaktsignal bak på esp bryteren.......
finner 86s signal over sikring 19(5amp) i sikringholder.
Vet det er en gamel tråd men den hjalp meg så fortseter på den jegkenrog wrote:finner 86s signal over sikring 19(5amp) i sikringholder.
Jeg har Nå endelig fått min Pioneer spiller til å funke i min T5 og jeg tok "Nøkkelsignalet" fra sikring 19(5amp) men jeg synes den kabelen var litt tyn til å drive cd spiller..
Bør jeg kansje koble opp ett relè kansje ? Noen som vet?
Mvh. Ringlund