stoppekran gråvannstank California

Caravelle/Multivan/Transporter 2004 - 2015
Post Reply
gunic21@gmail.com
Posts: 4
Joined: 07 Dec 2020, 18:45
Car: vw california
Phone: 95059994
Location: Oslo

stoppekran gråvannstank California

Post by gunic21@gmail.com »

Hei, har nettopp kjøpt en California 2005 . Har blitt overrasket og bekymret da jeg oppdaget at det er ingen stoppekran til gråvannstaken under kjøleskapet . Vet at det er små mengde av gråvann som kommer ut fra en California, men bør jeg likevel installere en stoppekran ? Og hva med å bare kjøpe en passende fra Maxbo eller Bademiljø ? Forresten, hvordan legger man ved bilder her ?


Damir Gunic
mob.95059994
silenhag
-
-
Posts: 630
Joined: 21 Feb 2015, 12:14
Car: Vw California -2006, 2.5 TDi (axe, 174hk), manuell
Phone: 41264794
Location: Fjellhamar

Re: stoppekran gråvannstank California

Post by silenhag »

Ja, der skal være en stoppekran. Jeg kan ta et bilde i min California i kveld...da finner jeg også ut hvordan man legger inn bilder her...
________________________________
Emil Silenhag, entusiast/hobbymekaniker.
Vw California (AXE) 2006, manuell.
Bosted: Lørenskog
Tlf. 41264794
Ross-Tech VCDS.
gunic21@gmail.com
Posts: 4
Joined: 07 Dec 2020, 18:45
Car: vw california
Phone: 95059994
Location: Oslo

Re: stoppekran gråvannstank California

Post by gunic21@gmail.com »

Tusen takk Emil.
Jeg var innom Møller nå og stoppekrana er bestilt. En annen ting: i min California er montert Pioneer med ryggekamera. Kamera fungerer bra, men lyden i bilen er forferdelig. Høyttalere i dørene fungerer ikke og volumkontroll på multifunksjonsrattet fungerer heller ikke. Ba Møller om å undersøke det også og gi meg et prisoverslag. Regner med at det er noen ute i Osloområdet som er bedre og billigere på bilstereo enn Møller. Noen å anbefale ?

Med vennlig hilsen

Damir Gunic
mob.95059994
California 05 174hk 4motion
silenhag
-
-
Posts: 630
Joined: 21 Feb 2015, 12:14
Car: Vw California -2006, 2.5 TDi (axe, 174hk), manuell
Phone: 41264794
Location: Fjellhamar

Re: stoppekran gråvannstank California

Post by silenhag »

Multifunksjonsratt funker trolig kun med vw original spiller.
Jeg trenger også å ta tak i å oppgradere høytalere. Har sett at folk diskutert dette i Facebook gruppe vwt3-t4-T5-T6...Men jeg har ikke fått oversikt ennå. Koolart har en del vet jeg.
https://www.koolart.no/categories/hoeyttalere

Jeg har ellers opparbeidet en del erfaring om California. Jeg har fikset mye feil og defekter i bodelen, utover at jeg også gjør all service og reparasjoner på selve bilen. Bara spør om du lurer på noe.

Nedenfor legger jeg inn bilder på stoppekran. Jeg brukte https://sv.imgbb.com/ til å laste opp bilde, deretter kopierte jeg link å klistra inn i innlegget med Img-knapp. Det er ikke brukervennlig syns jeg..



Image

Image

Image

Image
________________________________
Emil Silenhag, entusiast/hobbymekaniker.
Vw California (AXE) 2006, manuell.
Bosted: Lørenskog
Tlf. 41264794
Ross-Tech VCDS.
gunic21@gmail.com
Posts: 4
Joined: 07 Dec 2020, 18:45
Car: vw california
Phone: 95059994
Location: Oslo

Re: stoppekran gråvannstank California

Post by gunic21@gmail.com »

Tusen takk for bildene og det er veldig hyggelig å vite at man har noen som vise så mye godvilje som du , for å hjelpe andre og komme ofte med mange gode råd her på forumet.

Mvh. Gunic
Post Reply