Er ikke skrudd av enda, kjøper bør ikke ha hastverk. Beholder coach-leppe selv foreløpig.
Små skader finnes, men ikke avskrekkende. Brukbart som det er.
1000,- eller bud over.

Kjøpt ja. Hugges nok ikke med det første. Den går veldig fint og friskt, så jeg begynner å demontere fra utsiden og deretter innsiden og så vurderer jeg videre levetid/feller dom etterhvert som mer rust åpenbarer seg.-OTO- wrote:Har du kjøpt denne nå eller? Hugges? Så den på Finn:)

Mye bil til tross for en sabla bulk i skjøten. Pluss gåen drivknute og en litt kranglete girkasse som begrenser kjøreopplevelsen pr idag.-OTO- wrote:Tror du har fått mye for pengene. Dersom du vurderer hugging, er jeg interessert i innredning og hevetak:)
Lykke til! Jeg tror det er mye bil igjen:)
Er hjørnbitene på bakstøtfangeren høvelig hele? Kunne tenkt meg bare de i så fall...hansstef wrote:Ingen som vil ha plastikken?

Er ikke veldig fysen på å splitte opp mer enn "tre" deler (fremme/sider/bak). Hvis noen andre vil kjøpe kun hovedstykket til bakfanger så er det greit.OddN wrote:Er hjørnbitene på bakstøtfangeren høvelig hele? Kunne tenkt meg bare de i så fall...hansstef wrote:Ingen som vil ha plastikken?
Ok. Syns bare det så ut som hovedstykket var skadet på venstresiden... Kan godt by 300 kr for hele bakfangeren, og så sender du meg kun hjørnestykkenehansstef wrote:Er ikke veldig fysen på å splitte opp mer enn "tre" deler (fremme/sider/bak). Hvis noen andre vil kjøpe kun hovedstykket til bakfanger så er det greit.OddN wrote:Er hjørnbitene på bakstøtfangeren høvelig hele? Kunne tenkt meg bare de i så fall...hansstef wrote:Ingen som vil ha plastikken?

Det er greit. Bare demonter de, og sjekk at de ikke er skadet på innsiden. Så tar vi det derfra...hansstef wrote:Ja det er en liten skade. Dog forholdsvis ukomplisert.
Lar de gå for 500,- pluss frakt.
Hvis noen i ettertid vil kjøpe midtsykket for 200,- så refunderer jeg tilsvarende av din kjøpesum, slik at jeg ikke tar dobbelt for det