På grunn av båtkjøp, har bilbytte blitt lagt på is, og bilen beholdes derfor.
Tråden trenger strengt tatt ikke å slettes, admin får slette (eller gi beskjed om å slette) om det skal gjøres...
Da har vi kommet for at vi ønsker å kjøpe noe nyere, og jeg selger derfor min caravelle.
Selges som den står for 70'000,-
Km-stand 400k, og det skulle en ikke tru!
Nylig skifta regreim (februar) på merkeverksted sammen med 60'000 service, venderuller på multireima samt reima.
Sia 2012 er det skifta alle bærekuler og begge styreledd, klimakompressor og girolje.
Av minus er de vanlige rustangrep (lakkrust), ingen så grove at det ikke kan løses med lett jobb. Dvs på skjermbuer, steinsprututsatte steder på kanal og plateskjøt ved c-stolpe.
Har og to flekker ved frontruta
Om ikke salg blir før jeg har tid (etter sommeren), ble rusta tatt og prisen justert litt for det.
Frontruta har ei sprekk etter steinsprut, ikke skifta da jeg vil ta rusta samtidig. Om ny eier ønsker, kan ruta skiftes før kjøp, men da blir ikke rusta tatt av meg.
Jeg har også lakkerte front og bakfangere liggende, imidlertid feil farge. Får med det om en ønsker å skifte til lakkede fangere. Der ligger også ei rsl-frontleppe som skulle monteres. Den følger også med.
Bilen har eberspächer parkeringsvarmer med ur og fjernkontroll og batteri under førersetet for denne.
Bilen har mørke plexiglass innsatser for hele passasjerrommet (solar plexius)
Det er også en subwoofer montert under bakre seterad, forsterker festa på underside av samme sete.
Modifisert dashbord for å få montert 2-din spiller.
Har et sort sett hts Leatherlook liggende, helt ubrukt, for alle seter. Dette kan også følge med.
Bilen har ellers dobbelt elektronisk klimaanlegg, kjørecomputer, cruisecontrol, el. vinduer foran, el. speil med varme.
Det er Continental piggdekk, ny fra februar, på 16"
Sommerdekk kan velges mellom 18" med så som så dekk, eller 17" med helt nye dekk.
Ta kontakt for ytterligere info og evt prøvekjøring om du er i området!

Sent from my iPhone using Tapatalk 2