Forskjellige Karmann, LT og andre bobiler på Finn

Type 2 T1,T2,T3,T4 og T5
Buss Marius
-
-
Posts: 1917
Joined: 04 Jan 2011, 14:49
Car: 87 Karmann LT 89 T3 Syncro Camper 2000 T4 Buss nr1
Phone: 92023467
Location: Lommedalen i Bærum

Re: Forskjellige Karmann, LT og andre bobiler på Finn

Post by Buss Marius »

Buss Marius wrote:Broren til Dennis er til salgs, på Fosen halvøya. Denne har reg nr 3 før Dennis, altså 2 biler i mellom. Den var den 2 bilen registrert i Fredrikstad i 1989 min var da den 5. Chassis nummer er eksakt 100 før Dennis. Produserte VW kun på hverdager så er den produsert fredag den 13 Februar -87 og min 16. Februar. Totalvekt oppgitt i salgs annonsen, 3500kg er ikke det som ligger inne hos SVV, der har den det samme som min, 3180kg https://www.finn.no/car/mobilehome/ad.h ... =117537354


Det var også en LT2 basert Karmann Missouri til salgs på finn i uken som var, den la bare ute noen timer før annonsen var borte, irriterende nok.
Jeg sendte selger en mail så vekten er nå endret. Denne til salgs har byggenummer hos Karmann 2887 217 og min har 2887 216 Han hadde en venn som hadde solgt sin LTL for ca 5 år siden, som var bygge nummer 218 og var registrert i 1990. En det er linket til på forrige side i denne tråden DF 73594 har Cassis nummer som er 87 etter min men registrert først i august 1990 så mest sannsynlig er det nummer 2887 218 (LT28, 1987, bygge nummer 218 av LT-L-ene)
pigland
-
-
Posts: 129
Joined: 04 Aug 2008, 15:03
Car: 2xLT
Location: Agder

Re: Forskjellige Karmann, LT og andre bobiler på Finn

Post by pigland »

Denne skjønner jeg ikke helt. Annonsa forsvant før jeg leste den, men den dukket opp som treff på varslinger jeg har på finn.no, så jeg så dette bildet. Lurer veldig på hva greia er med et slikt skiltnummer, det er da ikke et motorredskap? Jfr kjøretøyinfo på vegvesenet er det en campingbil og den har også hatt eu-godkjenning.

Image
'87 LT 31 D Karmann H2 campingbil
'94 LT 35 TD varebil. tidl. byggebil, nå sannsynlig motordonor
ex: '89 T3 112i Westfalia C.J m/hevetak (solgt), '86 LT 31D pickup (vraket)
+ ymse kjøretøy fra mange land, mest fransk
jimmi_02
Posts: 42
Joined: 16 Oct 2005, 08:43
Location: Stavanger

Re: Forskjellige Karmann, LT og andre bobiler på Finn

Post by jimmi_02 »

Var nok et motorredskap i et tidligere tidspunkt, Husker jeg rett så gikk den i tjeneste på Sola Flyplass.
Med en glipp fikk den nokk beholde sitt gamle reg.nr ved omklassing.
Mvh. Jimmi
jimmi_02 (@) hotmail.com
Needforspace
-
-
Posts: 4333
Joined: 07 Jun 2005, 14:19
Car: VW E-Golf -16, T3 Syncro -89, VW Crafter LWB -14
Phone: 41tonull5391
Location: Måløy

Re: Forskjellige Karmann, LT og andre bobiler på Finn

Post by Needforspace »

Tror noen har retusjert bildet eller skiltet i praksis slik at siste siffer mangler. Ser en nøye på det ser skiltet ut til å stå litt "off senter".
VW E-Golf -16
Caravelle C T3 -89 Syncro 1,9 AAZ m/to sperrer og decoupler
VW Crafter LWB -14

PM konto full, bruk mail: subcool.joa krøll gmail.com
jimmi_02
Posts: 42
Joined: 16 Oct 2005, 08:43
Location: Stavanger

Re: Forskjellige Karmann, LT og andre bobiler på Finn

Post by jimmi_02 »

Skilt nr er riktig RL9999.
Bilen står i nærheten av der jeg vokste opp.
Har stått samme plassen i flere år.
Mvh. Jimmi
jimmi_02 (@) hotmail.com
OddN
-
-
Posts: 7604
Joined: 27 Aug 2004, 17:57
Location: Skjønhaug, Indre Østfold

Re: Forskjellige Karmann, LT og andre bobiler på Finn

Post by OddN »

jimmi_02 wrote:Var nok et motorredskap i et tidligere tidspunkt, Husker jeg rett så gikk den i tjeneste på Sola Flyplass.
Med en glipp fikk den nokk beholde sitt gamle reg.nr ved omklassing.
Regner med det er forklaringen. Skulle nok egentlig ha fått nytt nr da den ble campingbil.
Needforspace
-
-
Posts: 4333
Joined: 07 Jun 2005, 14:19
Car: VW E-Golf -16, T3 Syncro -89, VW Crafter LWB -14
Phone: 41tonull5391
Location: Måløy

Re: Forskjellige Karmann, LT og andre bobiler på Finn

Post by Needforspace »

Spesielt. Har sett campingvogn med 5 siffer og likt med trekkbil. Tror ikke det eksisterte vognkort da.
VW E-Golf -16
Caravelle C T3 -89 Syncro 1,9 AAZ m/to sperrer og decoupler
VW Crafter LWB -14

PM konto full, bruk mail: subcool.joa krøll gmail.com
Buss Marius
-
-
Posts: 1917
Joined: 04 Jan 2011, 14:49
Car: 87 Karmann LT 89 T3 Syncro Camper 2000 T4 Buss nr1
Phone: 92023467
Location: Lommedalen i Bærum

Re: Forskjellige Karmann, LT og andre bobiler på Finn

Post by Buss Marius »

I Lund i Skåne er det en Niesmann Clou 570E til salgs. Det har bare vært 1 Clou på finn på 5 år så dette er et sjeldent merke, derfor tar jeg den med her.
Det står kaross til salgs, så jeg lurer da på om den selges uten chassi. Niesmann var blant pionerene innen den byggeteknikken som i dag brukes på alle bobiler, med skummfylte vegger isteden for stenderverk i tre. Jeg tror det derfor er en ganske kurrant jobb å flytte over karosseriet på en annen LT,
Mulig denne har 6 sengeplasser, 2 i alkove, 2 i køyeseng og 2 i sittegruppe. Kun 22.000 Skr
https://www.blocket.se/lund/Husbils_kar ... ?ca=11&w=3
Og her er en annen til vesentlig høyere pris som er lakkert om: https://www.blocket.se/gavleborg/Husbil ... ?ca=11&w=3

Her kan du finne mer info om Niesemann og mange andre LT påbyggere: http://lt-forum.de/dokuwiki/doku.php?id ... ilausbauer
Needforspace
-
-
Posts: 4333
Joined: 07 Jun 2005, 14:19
Car: VW E-Golf -16, T3 Syncro -89, VW Crafter LWB -14
Phone: 41tonull5391
Location: Måløy

Re: Forskjellige Karmann, LT og andre bobiler på Finn

Post by Needforspace »

Den som var til salgs på Finn for tre år siden så sånn ut:

Image

Den var til salgs for 35000.- som virket veldig billig egentlig.
VW E-Golf -16
Caravelle C T3 -89 Syncro 1,9 AAZ m/to sperrer og decoupler
VW Crafter LWB -14

PM konto full, bruk mail: subcool.joa krøll gmail.com
Buss Marius
-
-
Posts: 1917
Joined: 04 Jan 2011, 14:49
Car: 87 Karmann LT 89 T3 Syncro Camper 2000 T4 Buss nr1
Phone: 92023467
Location: Lommedalen i Bærum

Re: Forskjellige Karmann, LT og andre bobiler på Finn

Post by Buss Marius »

Needforspace wrote:Den som var til salgs på Finn for tre år siden så sånn ut:

Image

Den var til salgs for 35000.- som virket veldig billig egentlig.
Ja det er mest sansynlig den. Var vel i Hurdal selger bodde. Var visst noen feil på den, så ikke EU OK. Jeg har opservert en sånn på Sørumsand, kann ha vært denne. Har du flere bilder og klarer å se reg nummeret.
Jeg mener denne har 75hk så det går ikke akkurat fort.
Needforspace
-
-
Posts: 4333
Joined: 07 Jun 2005, 14:19
Car: VW E-Golf -16, T3 Syncro -89, VW Crafter LWB -14
Phone: 41tonull5391
Location: Måløy

Re: Forskjellige Karmann, LT og andre bobiler på Finn

Post by Needforspace »

Image

Image

Image

Køysenger i denne.
Sjekket hos SVV men der var det 0 hester og null alt annet også, da er det vel greit å sette inn noe som sparker litt mer kanskje? :wink:
VW E-Golf -16
Caravelle C T3 -89 Syncro 1,9 AAZ m/to sperrer og decoupler
VW Crafter LWB -14

PM konto full, bruk mail: subcool.joa krøll gmail.com
Needforspace
-
-
Posts: 4333
Joined: 07 Jun 2005, 14:19
Car: VW E-Golf -16, T3 Syncro -89, VW Crafter LWB -14
Phone: 41tonull5391
Location: Måløy

Re: Forskjellige Karmann, LT og andre bobiler på Finn

Post by Needforspace »

Prosjekt for noen med MYE pågangsmot.

https://www.finn.no/b2b/truck/ad.html?f ... =115327449
VW E-Golf -16
Caravelle C T3 -89 Syncro 1,9 AAZ m/to sperrer og decoupler
VW Crafter LWB -14

PM konto full, bruk mail: subcool.joa krøll gmail.com
OddN
-
-
Posts: 7604
Joined: 27 Aug 2004, 17:57
Location: Skjønhaug, Indre Østfold

Re: Forskjellige Karmann, LT og andre bobiler på Finn

Post by OddN »

Needforspace wrote:Prosjekt for noen med MYE pågangsmot.

https://www.finn.no/b2b/truck/ad.html?f ... =115327449
Stort mer ekstrem turbil finne ikke. Iallefall ikke hvis den skal ha aner til VW.

Skulle jeg noen gang finne på å prøve å krysse Darien Gap måtte det ha blitt i en sånn. Men til vanlig turbruk får syncroen holde enda en stund.
Buss Marius
-
-
Posts: 1917
Joined: 04 Jan 2011, 14:49
Car: 87 Karmann LT 89 T3 Syncro Camper 2000 T4 Buss nr1
Phone: 92023467
Location: Lommedalen i Bærum

Re: Forskjellige Karmann, LT og andre bobiler på Finn

Post by Buss Marius »

Needforspace wrote:Prosjekt for noen med MYE pågangsmot.

https://www.finn.no/b2b/truck/ad.html?f ... =115327449
Åhh dette minner meg på at jeg må få levert min MAN på høggern.
Jeg skal aldri mer ha en MAN, tror jeg. Hitlers hevn, Makkverk Aus Nurenberg, Montert Av Nek, Jeg skal aldri ha noe mer av dette merket, med delepriser fra helvete.
OddN
-
-
Posts: 7604
Joined: 27 Aug 2004, 17:57
Location: Skjønhaug, Indre Østfold

Re: Forskjellige Karmann, LT og andre bobiler på Finn

Post by OddN »

Buss Marius wrote:
Needforspace wrote:Prosjekt for noen med MYE pågangsmot.

https://www.finn.no/b2b/truck/ad.html?f ... =115327449
Åhh dette minner meg på at jeg må få levert min MAN på høggern.
Jeg skal aldri mer ha en MAN, tror jeg. Hitlers hevn, Makkverk Aus Nurenberg, Montert Av Nek, Jeg skal aldri ha noe mer av dette merket, med delepriser fra helvete.
Hmm. Det er såpass altså? Men disse er jo veldig populære som ekspedisjonsbiler. Men du får jo mye fint av "UNIversalMOtorGerät" også for den prisen, kanskje er de bedre?
Needforspace
-
-
Posts: 4333
Joined: 07 Jun 2005, 14:19
Car: VW E-Golf -16, T3 Syncro -89, VW Crafter LWB -14
Phone: 41tonull5391
Location: Måløy

Re: Forskjellige Karmann, LT og andre bobiler på Finn

Post by Needforspace »

Ikke på finn, men til salgs.
Litt mer behersket denne da, men allikevel barsk.

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 0-220-5806
VW E-Golf -16
Caravelle C T3 -89 Syncro 1,9 AAZ m/to sperrer og decoupler
VW Crafter LWB -14

PM konto full, bruk mail: subcool.joa krøll gmail.com
Mjukas
Posts: 6
Joined: 20 May 2018, 12:48
Phone: 95923337

Re: Forskjellige Karmann, LT og andre bobiler på Finn

Post by Mjukas »

Hei!
Jeg går rundt med en liten bobildrøm og synes Volkswagen LT fra 80-tallet ser veldig flotte ut. Denne ligger ute på finn nå (https://www.finn.no/car/mobilehome/ad.h ... =120225009) og jeg vurderer å legge inn et bud på den. Hva tenker dere om prisen? Vanlige feil jeg bør sjekke ut? Nåværende eier har bare eid bilen i ett år og har ikke hatt noen problemer med den i sitt eie og har heller ikke skiftet noen deler.
Positivt med bilen er at den har "riktig" motor og godt med nyttelast, sove- og sitteplass til fire er også bra (selv om bare to av sitteplassene har sikkerhetsbelte). Ulempen er at den har en del karosserirust som er synlig på bildene og jeg blir da også bekymret for rust i understellet. Jeg har ikke sett på bilen enda, er det noen spesielle steder jeg bør se etter rust?
Er disse bilene enkle å mekke på selv og hvordan er deletilgangen?
pigland
-
-
Posts: 129
Joined: 04 Aug 2008, 15:03
Car: 2xLT
Location: Agder

Re: Forskjellige Karmann, LT og andre bobiler på Finn

Post by pigland »

Prisen skal jeg ikke si så mye om, det får bli mellom kjøper og selger.
Mine umiddelbare betraktninger er:

Ser ut til å ha blitt konvertert til turbomotor. Plastikkgrillen og turteller taler for det. Vil tippe den har 95hk og ikke 102hk. Prøv den før kjøp, både akselerasjon og om den klarer å holde f.eks 100km/t greit selv om det blir en liten bakke.

Vekter tyder på at det er en ombygd varebil, men den er ihvertfall ombygd riktig med tanke på at den har sitteplasser bak. Ombyde klinger ikke like bra i mine ører som fabrikksbygde campingbiler, men det er jo smak og behag. Sjekk at tomvekt ikke er i nærheten av maksvekt, ikke stol på egenvekta i vognkortet.

Lakk og rust må sjekkes, det er ikke uvanlig med rust i plateskjøter, og den trenger ikke være gal under. Men det må sjekkes at det ikke er rust i bærende konstruksjoner.

Deletilgangen er så som så, man må vel til utenlandske nettbutikker for å finne ting. Ymse bremsedeler kan ikke skaffes (lastventil)

Mekking er rimelig greit, ting er stort og oversiktlig. Motorrommet kan være litt trangt.
'87 LT 31 D Karmann H2 campingbil
'94 LT 35 TD varebil. tidl. byggebil, nå sannsynlig motordonor
ex: '89 T3 112i Westfalia C.J m/hevetak (solgt), '86 LT 31D pickup (vraket)
+ ymse kjøretøy fra mange land, mest fransk
Mjukas
Posts: 6
Joined: 20 May 2018, 12:48
Phone: 95923337

Re: Forskjellige Karmann, LT og andre bobiler på Finn

Post by Mjukas »

Tusen takk for nyttige svar, pigland!
Jeg tenkte den var fabrikkbobil, men du har nok rett i at den er ombygd. Skal bilene med 2,4 turbomotor ha metallgrill?
Du nevner at vektene tyder på ombygd varebil. Du tenker da at oppgitt egenvekt var vekten den hadde som varebil og at alt interiør kommer i tillegg? Hvis den har vært varebil tidligere er det vel også en fare for at km-telleren har gått rundt. Er det 1 mill km disse går til?
Jeg er enig i at fabrikkbygd bobil klinger bedre, men jeg tror jeg skal ta en titt på den og se hvordan den ser ut i virkeligheten :) Da blir det isåfall inkludert en testrunde med stopp på en veiestasjon.

Jeg får se om jeg klarer å få tak i noen originale papirer og finne ut hva den originalt ble registrert som i sin tid. Det bør vel være mulig å få tak i hos statens vegvesen?
pigland
-
-
Posts: 129
Joined: 04 Aug 2008, 15:03
Car: 2xLT
Location: Agder

Re: Forskjellige Karmann, LT og andre bobiler på Finn

Post by pigland »

Jeg har både en varebil med høyt tak og turbomotor og en Karmann-bygd bobil u/turbo. Egenvekt på varebilen er 2010kg uten fører. Egenvekt på Karmann-bilen er 2400kg uten fører. Påbygget veier kanskje mer enn et varebilskall, men egenvekt på den nevnte til salgs (1935kg) er jo under varebilen min. Jeg antar det er fordi den i sin tid hadde motor uten turbo. Jeg vil tro at innredning ikke drar vekta veldig mye opp slik at det blir et vektproblem, men greit å finne ut av før man kjøper.

Km.telleren har neppe gått rundt, for da har bilen virkelig gått langt. Men om km.tellern er for motor og/eller bil kan jo være greit å finne ut av. Uansett er jo tilstand mer viktig enn eksakt km.stand på slike biler. Og om registerreim og dieselreim er byttet nylig.

En 85-modell hadde ikke plastikk-grill som ny uansett om den hadde turbo eller ei. Noen luftekanaler i metallgrillen avslører om den opprinnelig hadde turbo eller ikke, men det ser man ikke siden den har påmontert plastgrillen. Min 94-mod varebil har plastikkgrill.

Fargen ser ut til å være hvit på innsiden av dører, og jeg tipper derfor med alt man vet og antar at det har vært en hvit varebil uten turbo en gang i tiden og på et tidspunkt blitt godkjent ombygd til campingbil. Vegvesenet kan sikkert bekreftet det hvis man ringer dem.
'87 LT 31 D Karmann H2 campingbil
'94 LT 35 TD varebil. tidl. byggebil, nå sannsynlig motordonor
ex: '89 T3 112i Westfalia C.J m/hevetak (solgt), '86 LT 31D pickup (vraket)
+ ymse kjøretøy fra mange land, mest fransk
Buss Marius
-
-
Posts: 1917
Joined: 04 Jan 2011, 14:49
Car: 87 Karmann LT 89 T3 Syncro Camper 2000 T4 Buss nr1
Phone: 92023467
Location: Lommedalen i Bærum

Re: Forskjellige Karmann, LT og andre bobiler på Finn

Post by Buss Marius »

Å bytte front på en LT tar 2 timer, da har man byttet både lykter og fanger. Har man tilgang på en delebil kan det ikke være noe å lure på. Jeg skulle gjerne hatt den motorkassa og turtelleren i min, så har man delebilen så bare gjør man det.
Innredningen ser ut til å være lagd av en professionell og ser ikke heime snekra ut. Nå er vel prisen nede i det prisleiet dagens selger kjøpte denne for. Jeg mener det var en på Tinnoset/Gransherad som var forrige selger.
Det er en hærlig lyd i en rekke sekser. Når den i tilleg har turbo så går den greit. Om det er 102 hk som muligens var orriginalt, eller den nyere ACL motoren på 94hk som sitter i så spiller ikke det noe rolle. ACL motoren har mere Newtonmeter og opererer på at lavere turtall, som gir mindre støy. jeg antar toppfarten på denne er rundt 125-130km/t Jeg mener prisen er 10 høvdinger for høy. Når det gjelder rust så vet jeg ikke så mye, da jeg ikke har rust på min :D Minn EU kontrollør sa det alltid rustet under håndbrekket, der viren går igjennom. Og så "tror" jeg det kan ruste på gulvet rundt hjulbuene bak.
I høst byttet jeg det meste i hjulopphenget forran inkl dempere. Jeg vil påstå at det er lettere å skru på LT enn T3 og jeg har aldri hørt om noen som sliter med drivakslene på en LT, noe som er vanlig på T3
https://www.brickwerks.co.uk/ er det rette stedet å kjøpe deler og deres utvalg av deler øker jevnt og trutt. Jo mer LT deler vi kjøper der, jo flere deler har de i sitt utvalg. Støtdempere bak kjøpte jeg på Skruvat og Mekonomen har en del deler. Jeg skall bytte tanreimer med vannpumpe og løpehjul i sommer. Delene kommer på ca 1800kr. Jobben går på et dager håper jeg. Mulig den må til en "prof" for å finjustere dieselpumpa etterpå.
pigland
-
-
Posts: 129
Joined: 04 Aug 2008, 15:03
Car: 2xLT
Location: Agder

Re: Forskjellige Karmann, LT og andre bobiler på Finn

Post by pigland »

Det tidligere motorredskapet til salgs igjen, nå med flere bilder:

https://www.finn.no/121004854
'87 LT 31 D Karmann H2 campingbil
'94 LT 35 TD varebil. tidl. byggebil, nå sannsynlig motordonor
ex: '89 T3 112i Westfalia C.J m/hevetak (solgt), '86 LT 31D pickup (vraket)
+ ymse kjøretøy fra mange land, mest fransk
Mjukas
Posts: 6
Joined: 20 May 2018, 12:48
Phone: 95923337

Re: Forskjellige Karmann, LT og andre bobiler på Finn

Post by Mjukas »

Tusen takk for innspill begge to!
Tror jeg skal dra og se på bilen til helgen :) Da kan det virke som at den har original turbodiesel med riktig oppgitt HK, men jeg får prøve å finne ut av om det er originalmotor og av hva bilen faktisk veier når jeg prøvekjører den.

Den så jo også fin ut den bilen som ble lagt ut her nå, hva tenker dere om den vs den andre? Er forbruket veldig mye høyere med bensinmotor og hvilken motor er greiest med tanke på problemer og vedlikehold?
Prisen på "det tidligere motorredskapet" er jo betydelig lavere enn den jeg så på først og jeg synes den så fin ut inni og har mindre rust utenpå. Tror dere den blir solgt fort? Den skal inn til EU-kontroll senest i september. Det kan gjøres 4 mnd før tror jeg, så det hadde vært greit å få eier til å ta det før et evt kjøp. Uansett gir den litt prutegrunnlang hvis vi velger å gå for den andre bilen :)
Buss Marius
-
-
Posts: 1917
Joined: 04 Jan 2011, 14:49
Car: 87 Karmann LT 89 T3 Syncro Camper 2000 T4 Buss nr1
Phone: 92023467
Location: Lommedalen i Bærum

Re: Forskjellige Karmann, LT og andre bobiler på Finn

Post by Buss Marius »

Denne T5 Colorado er fremdeles til salgs, tydelig vis, da den er lagt ut igjen i dag. https://www.finn.no/car/mobilehome/ad.h ... =121720750 Første gang jeg linket til den var for 2 år siden, i innlegg 2 i denne tråden https://www.finn.no/car/mobilehome/ad.h ... e=69300002 Siden det har den gått 5000km, blitt 2 år eldre og prisen er den samme, 298.000

En LT50, som det ser ut som om noen har satt en campingvogn bakpå, er til salgs. Påbygget ser jo egentlig proft ut så det er nok ikke hjemmesnekret. Litt lav takhøyde i alkoven, spør du meg. Med turbo motor så klarer den i alle fall å følge trafikken.https://www.finn.no/car/mobilehome/ad.h ... =121641439 Krever C1 sertifikat

En annen LT som krever C1 sertifikat er denne i Sarpsborg https://www.finn.no/car/mobilehome/ad.h ... =120827987

I bergen er en LT med TD-IC motor til salgs. Delvis ommbygd til camper, men er varebil registrert. Står ikke noe reg nr så vanskelig å sjekke om den krever B eller C1 sertifikat https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=118595796
Buss Marius
-
-
Posts: 1917
Joined: 04 Jan 2011, 14:49
Car: 87 Karmann LT 89 T3 Syncro Camper 2000 T4 Buss nr1
Phone: 92023467
Location: Lommedalen i Bærum

Re: Forskjellige Karmann, LT og andre bobiler på Finn

Post by Buss Marius »

Til salgs for 3 gang på 2 år, da har du mulighet til å bli 4 eier på 2 år. men jeg tror ogå 4 eier på 12 år. Denne super -overliggeren, som er produser ca dagen etter min men der det tok 22 måneder fra chassis ble produsert til Dennis var registrert, tok det 42 måneder før denne var registrert. Denne observerte jeg da de fylte diesel på Dombås på påskeaften. Rett etterpå gikk tydeligvis vannpumpa, tok reima med seg og så var den motoren gått. Jeg så den også utenfor ett verksted på Hønefoss for 2 uker siden. I dag, på veg hjem fra hytta, hadde de leid en litt større varebil og slepte den oppover mot Valdres. På veg hjem fra hytta, møtte jeg dem rett nord for Hallingby, .
https://www.finn.no/car/mobilehome/ad.h ... =121865228
Selv om eier var "dum nok" til å betale overpris da han kjøpte bilen så tviler jeg på at han får halv pris nå, 50.000, når motoren har gått. Denne har for øvrig alt for lav nyttelast, da totalvekt er 380kg lavere enn på min. 5 til 10.000 er vel det jeg mener den er verdt.
Post Reply