Denne fant jeg i Sverige etter tips fra blocket.se som en la ut som link her på sidene, så egentlig burde han takkes.
Selger var mannen bak bussig og han har som mange kjenner til hatt og har ett lass 16".
Søndag reiste jeg over og henta bilen, og det er da typisk at man skal kjøpe seg bil den værste snødagen i manns minne... Kjørte i grisevær ifra Nesbyen til nesten Stockholm. Og den eneste som kjørte i venstrefila var meg... håpløse norrbaggar...
Og nå er den ferdig tollet og jeg venter kun på papir ifra Møller så jeg kan få vist den på biltilsynet og tilslutt på tolla igjen så engangsavgifta kan betales. Med den svake svenske krona nå, så kommer jeg ikke så gale ut av det kontra en norsk bil. Og jeg har egentlig gitt opp Norge da det ikke har vært noen 14" varebil å oppdrive inntil nå. Tilogmed Tyskland har hatt få eller ingen korrekte biler(helpanel/halvpanel,TD og 2 sperrer i skaplig skikk uten kamolakk) som har passet lommeboka mi.
Planene for bilen er å få den registrert og plukket av de feila som evt dukker opp under visning eller etter litt bruk. Det er gammal bil tross alt. Litt må jeg regne med. På sikt blir den utrustet med vinsjer, takgrind og litt offroadstasj. Må tjene litt penger først...