Har fått dette montert på Møller, men de får ikke varmeren til å starte på "komando".
Sirkulasjons pumpa og viften starter men altså ikke varmeren.
Varmeren fungerer ellers som den skal når bilen brukes.
Må den om programeres? erfaringer?
Webasto vannvarmer
Re: Webasto vannvarmer
Last edited by Mdesign on 25 Dec 2009, 01:16, edited 1 time in total.
-
Rikskringkastingen
- -

- Car: T3 Syncro
Det ringer svakt i noen bjeller her, men jeg er ikke helt sikker. Jeg har vært borti de samme symptomene på en bil vi oppgraderte til parkeringsvarme. Hvis jeg ikke husker helt feil var det en bil hvor vi hadde fått feil Telestart. Vi hadde montert en T100, men vi hadde fått modellen uten W-BUS. Hvis du skal ha T100 HTM så må du ha denne: http://kcl.no/wsp/kcl/frontend.cgi?func ... le=PRODUCT, ikke denne: http://kcl.no/wsp/kcl/frontend.cgi?func ... le=PRODUCT.
Henrik Engen
'91 Transporter Syncro halvpanel 1,6td, ex NRK
'86 Transporter Syncro pickup 1,9wbx
'88 Caravelle C Syncro 2,1
'88 Transporter 2WD pickup 2,1
'87 Caravelle C Syncro 2,5tdi
'83 Transporter D Eurec Cassandra
'91 Transporter Syncro halvpanel 1,6td, ex NRK
'86 Transporter Syncro pickup 1,9wbx
'88 Caravelle C Syncro 2,1
'88 Transporter 2WD pickup 2,1
'87 Caravelle C Syncro 2,5tdi
'83 Transporter D Eurec Cassandra
har fått tilbud på 14995 fra møller nesstun.
dette er ferdig montert med kontroller og ur.dette er kun en oppgradering til parkvarmer,da jeg forvarmer fra før av.
noen som hvet prisen direkte fra webasto?syns dette var litt dyrt
dette er ferdig montert med kontroller og ur.dette er kun en oppgradering til parkvarmer,da jeg forvarmer fra før av.
noen som hvet prisen direkte fra webasto?syns dette var litt dyrt
Betalte kr 7700,- på Møller Tromsø for knappe 2 år siden for oppgradering uten fjernkontroll.
Men de klarte aldri å få det å virke sammen med bilens "orginale"system.Dvs at jeg må slå av uret før jeg starter bilen hvis den er aktivisert over uret før start av bilen.Da slukker webastoen dessverre midlertidig men starter igjen etter en tids kjøring.
Var sikkert inne med bilen 10-12 ganger for at de skulle klare å kople det slik at uret overstyrte webastoen og gikk kontinuerlig,men det klarte de ikke og jeg fikk 5000,-kr tilbake...
Men de klarte aldri å få det å virke sammen med bilens "orginale"system.Dvs at jeg må slå av uret før jeg starter bilen hvis den er aktivisert over uret før start av bilen.Da slukker webastoen dessverre midlertidig men starter igjen etter en tids kjøring.
Var sikkert inne med bilen 10-12 ganger for at de skulle klare å kople det slik at uret overstyrte webastoen og gikk kontinuerlig,men det klarte de ikke og jeg fikk 5000,-kr tilbake...
Svein R S
da har jeg ringt direkte til webasto avdelingen i bergen...og her var det penger og spare dere.. 14000 skulle de ha ferdig montert.
noen som har noen gode forslag til hva jeg skal bruke hele 500 lappen jeg sparer.
tydelig at møller ikke tar fete mellomlegg,og det er jo bra
noen som har noen gode forslag til hva jeg skal bruke hele 500 lappen jeg sparer.
tydelig at møller ikke tar fete mellomlegg,og det er jo bra
-
Magnus
- Car: Toyota LC120 Arctic Truck
- Phone: 90037619
Mener huske jeg så i et eblad at de hadde egen pris på utvidelse av forvarmer på T5 kostet 7500,- og på andre biler med forvarmer kostet det 10500,-.
På leting etter T5 4motion
2005 T5 2,5tdi Aut (solgt)
2005 T5 2,5tdi Aut (solgt)
Du hadde helt rett, funka med den w-bus sakenRikskringkastingen wrote:Det ringer svakt i noen bjeller her, men jeg er ikke helt sikker. Jeg har vært borti de samme symptomene på en bil vi oppgraderte til parkeringsvarme. Hvis jeg ikke husker helt feil var det en bil hvor vi hadde fått feil Telestart. Vi hadde montert en T100, men vi hadde fått modellen uten W-BUS. Hvis du skal ha T100 HTM så må du ha denne: http://kcl.no/wsp/kcl/frontend.cgi?func ... le=PRODUCT, ikke denne: http://kcl.no/wsp/kcl/frontend.cgi?func ... le=PRODUCT.