Lars 91383033
T 3 DOKA SYNCRO DIESEL I DELER ++++
T 3 DOKA SYNCRO DIESEL I DELER ++++
1 stk Komplett -90 T3 SYNCRO DOKA m. DIESEL selges hel eller som deler. Jeg har begynt demontering av bilen for rustsveising, motor sitter i, kan startes og flyttes for egen maskin. Sperre bak. Bilen er Televerks blå m. grå inredning (pent uten huller og rift) Varme apparat iunder baksete. Endel små rust, men dørene er strøkne.(Også luker nede) Hadde planlagt og sette en kran på planet. Kranen er ny og kan følge med eller selges separat (1600,-) Har også PENTA felger med evt, nye BF Goodrich 30x9,5x15 MUD TERRAIN (KM Det tøffe mønsteret)Disse kan også selges seperat. Har både rundlykt grill og firkant grill. Har også en delebil -89 DOKA SYNCRO Bensin 1,9 fra Sverige som også er demontert, også masse bra deler på denne. Gul med Brunt intreør m. sete varme(Sprekk i høyre sete) Må kvitte meg med bilene pga. litt for mange prosjekter og for lite tid
Kan evt. være behjelplig med transport på østlandet mot "litt" diesel penger. Ring og spør hvis du lurer på noe, helst ikke etter kl. 21.00 Bilene står i Moss
Lars 91383033
Lars 91383033
-
ducce999s
- -

- Phone: 9-1-6-0-9-7-9-0
Re: T 3 DOKA SYNCRO DIESEL I DELER ++++
har du låskasser med nøkler til lastelukene så er jeg på jakt etter de
trenger også brune seter,
dekk også av interesse
kommer og henter
kun ferge fra horten
ta kontakt
trenger også brune seter,
dekk også av interesse
kommer og henter
ta kontakt
SYNCRO1,9TD,SIKASYNCRO2,1,JOKER3 2,1++
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
"I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
"I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
Re: T 3 DOKA SYNCRO DIESEL I DELER ++++
DE SOM ER INTRESSERT I DELER MÅ RINGE.