Vespa-Doka'n

T2-Prosjekter (Transporter 1968-1979)
Post Reply
reiel
Posts: 10
Joined: 05 Jul 2009, 14:17
Location: Ottestad

Vespa-Doka'n

Post by reiel »

Ble lykkelig eier av denne bilen i ca April tror jeg det var.... Hm.... Skal jeg være helt ærlig så er det vel fruen sin bil siden hun hentet den og derav måtte kvittere på salgsmeldingen he he...

Ser at den har vært innom forumet her før, da eiet av JTB. Den har vandret gjennom noen før den havnet hos meg.
Har ikke rukket å gjøre så mye med den annet enn å ta ut og sette inn motoren 3 ganger på ei uke pga masse problemer med clutch. Men nå funker alt som det skal. Bilen skal tas til vinter'n da jeg har funnet en del rust i rammevange der bak, sånn ca rett inn ved jekkfester. Så inntil da får vi bare kose oss med bilen i sommer og håpe den holder ut sesongen. Skal også sette på orginale Sprint Star siden jeg har dette liggende, 5,5 foran og bak.
Skal også få lagt ut noen bilder her etter hvert så følg med. Er sikkert mange som kjenner bilen også som kan klaske ut noen bilder for meg. Jeg er også på utkikk etter et Vespa-vrak som kan pryde planet istedenfor 4-hjulingen til sønnen he he....

Talas
Mvh
Reiel
Rudeboy
-
-
Posts: 7775
Joined: 15 Mar 2005, 12:29
Car: T4b California Coach syncro
Phone: 666
Location: 59°55′58″N 10°44′03″Ø

Re: Vespa-Doka'n

Post by Rudeboy »

Vespaklubben ? Restless ? En av de andre Vespa-klubbene ?
skaravelle
-
-
Posts: 1165
Joined: 05 Jan 2006, 12:19
Location: Skien, Telemark

Re: Vespa-Doka'n

Post by skaravelle »

OT: hva med å lage en VW-vespa-fraksjon? Jeg har også en, lurer på å lage stativ bak så den kan bli med på tur...
Image

bugbuddies.no
prizma
Posts: 57
Joined: 25 Jun 2008, 18:39
Car: T2 1971 panel
Location: Halden

Re: Vespa-Doka'n

Post by prizma »

Velkommen Reiel! :D
Mvh, Vemund Simensen
Vw für alles, Vw über alles!

Image
reiel
Posts: 10
Joined: 05 Jul 2009, 14:17
Location: Ottestad

Re: Vespa-Doka'n

Post by reiel »

prizma wrote:Velkommen Reiel! :D
He he.... Takk for det, har vel egentlig vært her en stund... Bare litt usynlig... 8)
Mvh
Reiel
Post Reply