Smyger i en bild på min också, hoppas det är ok!

Hei SebastianSebastian S wrote:Mycket stilig doka! Kul att se fler röda, det är väl inte den vanligaste färgen. Är det marsala eller tornado röd?
Smyger i en bild på min också, hoppas det är ok!![]()

Leste Starkraft-edition jeg, og trodde du skulle lage T3-van med plysj-seter og treverk.TaigAGreEn wrote:Sitter en messingplakett på dashbordet, der står det statkraft

Ups, en tyrkleif. Kanskje STAkraft egentlig er nokså passende, med tanke på hvor krevende disse bilene kan være...Caravelle-Kai wrote:Leste Starkraft-edition jeg, og trodde du skulle lage T3-van med plysj-seter og treverk.TaigAGreEn wrote:Sitter en messingplakett på dashbordet, der står det statkraft![]()
Det står forresten Stakraft i overskriften, så hjernen min fylte nok inn resten...

hunter wrote:litt off topic som ungdommen seie men på vei hjem i en T4 med luftdokaen på henger i går møtte jeg Statkraft i to stk flett nye T5b Transportere... tror vel ikke at de blir like kule og attraktive som dokaen din da

Niks. Men starta opp i dag å går så fint som ein symaskinSunshine wrote:Har du fått skikk på bil'n ? Gjort nå meir?

HeheBugman wrote:FIN Doka det der, Tage!
Men er det ett svigermorsete du har montert på planet?
Skal ikke det stå i fartsretningen, i såfall?

Det er "bare" å lete, de finnes!Pål_B wrote:DOKA er den perfekte bilen. Elsker Tristaren min, bare så synd den er i elendig forfattning. Kunne tenkt meg en velholdt Doka syncro igjen.

Din venn på gæærne sia ta Mjøsa:TaigAGreEn wrote:Leter også etter kaffebord. Noen som har?
http://vwbus.no/forum/viewtopic.php?f=7&t=22483narle wrote:Oppdatert med kaffebord,G60 motor og noe annet.

Står en grå Coach med snurrestol på bilskroten i Rana. Bolt-on typen etter det jeg husker.TaigAGreEn wrote:HeheBugman wrote:FIN Doka det der, Tage!
Men er det ett svigermorsete du har montert på planet?
Skal ikke det stå i fartsretningen, i såfall?
Skal ha snurreunderstell på passasjersia. Leter også etter kaffebord. Noen som har?

Den var eg og tok fangeren av i dagfoxhome wrote:
Står en grå Coach med snurrestol på bilskroten i Rana. Bolt-on typen etter det jeg husker.

Takkar. Rattet kan godt komme fra en 90. Det lå på disken hos høggern, så eg ba om å få kjøpe det. Han trodde det kom fra en A4Pål_B wrote:Dette blir en virkelig flott bil. Rattet ser ut som kommer fra Audi 90, korrekt?