Det er bare å få frem kalenderen folkens, og skriv opp treffdatoer for 2011.
Arctic Circle Bus Meet 2011 avholdes i samme periode som årets Nordlandstreff. Nøyaktig dato er foreløpig ikke satt...
Mitt forslag er 8-10 juli.
Vi regner med positiv vekst også for dette treffet. Det er jo tross alt 5-års jubileum;)
Og holder vi tradisjonen ved like, så blir det nytt treffsted. D.v.s at det ikke blir Bjerka Camping av diverse årsaker
Gleder vi oss allerede? JADA
Tommy Solheim
Tlf 478 tommy (86669)
Vw Touran 2,0 TDI
Member of team Syncronaut No 8
Kaffebord installert.
første helga i juli har i mange mange år vært fredrikstad sin helg. Greit å legge det til helg nr 2 da ja. Ett anet problem jegser med juli generelt er at det er fellesferietid. Mange vil da prioritere annet samt at det er større trykk på både veier og campinger.
Det vil uansett aldri passe for alle og enhver. Det vil til enhver tid være et eller annet som skjer, uansett om det er den helgen, eller en annen helg. Alt fra far´s bursdag, fotballturnering, NM i trekkspill etc, etc....
Men jeg ser poenget med fellesferie osv. Trafikken takler vel de fleste. Ang. camping på selve treffet vil det ikke bli noe problem, såfremst vi holder oss til planen om fastivalområdet i Sjona...
Men vi er vel åpne for debatt ang. hvilken helg det skal legges til? Vi håper jo at så mange som mulig kan sette av disse dagene og komme på treffet
Alle ønskes herved velkommen
Tommy Solheim
Tlf 478 tommy (86669)
Vw Touran 2,0 TDI
Member of team Syncronaut No 8
Kaffebord installert.
Venter i spenning på en passende dato, vi skal til Napoli som primærmål for neste år og Nijmegen (NL) som sekundærmål neste år.
Tviler på jeg får konemor med til Nordkapp før den turen men det kunne vært diævelsk artig å ha ratta hele veien opp dit før man så tok sørspissen av Italia, og så snirklet seg vei opp til NL og "min greie" der.
Og om da Nordlandstreffet hadde vært på en ok dato for den langturen hadde det vært mektig skøy
Har foreslått Sør-Sjona, beliggende ved rv17. Bygdelaget i Sjona har tilrettelagt et område for festival.
Det er oppstillingsplass/festivalslette, oppholdsbu (stort bygg med avtakbare vegger, dusj/do, strøm og plass til alle! Har spurt om pris og det kommer på ca 200 pr bil for ei helg.
Glimrende utsikt med mulighet for midnattssol, flust med sightseeing og syncroutfordringer i umiddelbar nærhet.
Bildet viser en oversikt over Sjonafestivalens området. Sletta er til høyre for Camp 1.
Målet er å få til et nordlandstreff. Alt avhenger om doka'en blir klar, men om ikke noe uforutsett dukker opp skal den være klar tidlig vår. Om ikke får jeg kalle inn til et mini-skru-treff i Haugebyen...
EDIT: planen er endret... det blir legoland den uken... håper ting passer bedre i 2012!
Last edited by hunter on 08 Feb 2011, 15:49, edited 1 time in total.
Fin tur ifjor, selv om vi stressa opp og undertegnede gikk seg på et forenkla forelegg (teknisk, ikke fart) og bilen ble kausjonert ut for 13 laken dagen før avreisa
Sånt skal man ignorere, treffet og turen er det som teller !
Hem, hem. Nå er det ikkje sånn at vi avlyser treffet. Men både eg og Tommy (Sunshine) har blitt overstyrt av respektive innenriksministre på denne helga. Vi er altså ikkje tilstede. Men det betyr jo ikkje at det ikkje kan bli treff.
TaigAGreEn wrote:Hem, hem. Nå er det ikkje sånn at vi avlyser treffet. Men både eg og Tommy (Sunshine) har blitt overstyrt av respektive innenriksministre på denne helga. Vi er altså ikkje tilstede. Men det betyr jo ikkje at det ikkje kan bli treff.
Noen som ønsker å ta vertskapsrollen?
Hva med å flytte treffet et par uker da? Før eller etter; alt etter hva innenriksdep bestemmer?
Hvis treffet skal flyttes er det jo viktig at dette blir bestemt så fort som mulig, og kommunisert til alle som kan tenkes å delta, både i inn og utland... For meg personlig er det en fordel at treffet blir flyttet da jeg er dobbeltbooket den aktuelle helga, og sliter litt med å bestemme meg for mc-tur eller busstreff... Så for meg passer helgene 22-24 juli og 29-31 juli bedre... men dette får andre bestemme
TaigAGreEn wrote:Hem, hem. Nå er det ikkje sånn at vi avlyser treffet. Men både eg og Tommy (Sunshine) har blitt overstyrt av respektive innenriksministre på denne helga. Vi er altså ikkje tilstede. Men det betyr jo ikkje at det ikkje kan bli treff.