subwoofer wrote:Hvor høyt er det under taket i verkstedet? Det er ikke mye du klarer å løfte bussen før du tar i taket?
Nei det er ikke mye jeg får løftet en sånn doning. Men jeg hadde jo ikke så stor bil da jeg monterte bukken En vanlig personbil får jeg løftet til brysthøyde.
Så skal jeg under denne bilen blir det garasje jekk.
SYNCRO1,9TD,SIKASYNCRO2,1,JOKER3 2,1++
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69 "I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
Vi er inne på et tema som ALDRI kommer til å bli utdebattert, like lite som oljefyr vs. motor...
Jeg har kommet til at jeg liker motor og caps best, men kjører oljefyr uten caps.
Joachim - Fia, '14 Fiesta Titanium
- Frk Jensen, '74 Jensen-Healey
- Kengu, '90 Caravelle C Syncro
- Store Blå, '02 Caravelle TDI trygdeversjon
Diesel er fint å vaske deler i...
som en sier "noen liker mora og noen dotra"
å flaks er da det
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69 "I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
TEGLE wrote:Cheron
ja,finast me caps på men je meg en lyd hvis du endre meining ikkje det billigaste å bli ståande i tyskland nei....kæ ti reise du ner der?
30 juli... Da skal jeg hente de nye dekka til T4 også..
Var jeg deg ville jeg ha beholdt både felgene og senkinga, bare dette gjør 70% av looken, MINST!!!!!!!!!
Richard Vågen, Tidlig 76' modell
Min far har hatt 9w split buss PN17644, 71' eller 72' 1200 boble m/1600 + zoom potte PC20646, T2b Transporter og 82' Transporter YZ29065, deraw min VW interresse
Syncrolover wrote:Dette var en flott T3 som jeg liker svært godt
Var jeg deg ville jeg ha beholdt både felgene og senkinga, bare dette gjør 70% av looken, MINST!!!!!!!!!
Jo du sier noe der.. Vi har begynt å venne oss til både senking og hjul. Men skal på sikt få tak i ett bedre senkesett med papirer. Aner ikke hvor mye den senker nå. Men mer en 55 er det vel muligens. Eller hva Tegle? Du husker ikke du heller?
Hadde jeg vært deg så hadde jeg drøyt med å montere varmeapparat frem til høsten, så slipper du kluset med kjølevann og lufte hele anlegget da det fungerer bra nå og du mangler tempmåler
Takk selv hyggelig å møtes.
TL 1600 Fastback -69
Paul G
ducce999s wrote:Hadde jeg vært deg så hadde jeg drøyt med å montere varmeapparat frem til høsten, så slipper du kluset med kjølevann og lufte hele anlegget da det fungerer bra nå og du mangler tempmåler