mvh
lassemann

Torbo wrote:Hvorfor skulle du ta opp dette temaet lassemann?
Det medførte at jeg måtte se etter på min bil, og jaggu var det ikke et lite musehull og en liten rift...!
Ja ja, det var jo bra på en måte. Jeg liker jo å få ting i orden, og som vanlig dukket det opp gode tips her.
Kommer til å sjekke ut den der spinakertapen... Og om den er dyt og du lassemann ikke trenger mer enn en brøkdel så kan jeg kanskje kjøpe en brøkdel av deg?
Jeg bor bare rett over fjorden...

Torbo wrote:Så bra! Det er jo ikke mer enn en rull med gaffatape. Trodde båtbutikker bruke 4x på priser....
Dette skal jeg nok klare økonomisk, har jo fått feriepenger også. Og velger jeg grå/beige, så kan jeg forsterke begynnende rifter i en sengedel også, kanskje? Dette er sikkert sterkt også?
Gaffatapen jeg brukte på setedelen løsnet. Kankje jeg må rense med silikonfjerner, lynol whitespirit eller teknisk sprit først?
Renset du først lassemann, eller smakka du den rett på?
Takker for genialt tips.RuneI wrote:Spinnakertape koster ikke mye, en liten rull får du for under 100 lappen om jeg husker rett. Bauhaus selger også dette.
Sort versjon og den første 32hk'en gutta på apoteket leverte, morro sak å kjøre.Torbo wrote:Spennende med den Chang Jiang 750 kubikkeren. Er det en "kriger" eller sort som BMW?
Hva med et bilde av den? Er det 24 hk-utgave?
Ja dette er nesten tro kopi av(Russinsk) Dnepr M72 som var etterkommer'n til BMW M71Torbo wrote:Den høres morsom ut, og det er vel mye av det samme som BMW? Hvor pleier du å parkere den forresten?