Seter på langs er lov!

Caravelle/Multivan/Transporter 1991-2003
Post Reply
Käfervelle
-
-
Car: T4 Multivan

Seter på langs er lov!

Post by Käfervelle »

Herved er bilen godkjent som 8-seter etter å ha puttet inn igjen en seterad! Så lenge bilen er typegodkjent med seter på langs og det ikke gjelder nyregistrering i Norge dvs. etter mars 2004 er dette fullt mulig i alle varianter mellom to til ni seter... :P Fyren hos Statens Vegvesen var meget hjelpsom og vennlig, og slo opp i alskens papirer, tommelen opp for Statens Vegvesen ! :lol:
solrikioo
-
-
Car: Skoda Octavia 2014

Post by solrikioo »

Kjekkt å vite. Hvilken trafikkstasjon var du på?
Rudeboy
-
-
Car: T4b California Coach syncro
Phone: 666

Post by Rudeboy »

Godt å vite jeg ikke måtte gå til det skritt å anmelde biltilsynet for feilregistrering av bilen min... :P

Som allerede nevnt, I rest my case...

Yngve S
Käfervelle
-
-
Car: T4 Multivan

Seter på langs.

Post by Käfervelle »

Var på trafikkstasjonen på Gjøvik,men fikk samme svar i Oslo, derimot på Jessheim mente mannen jeg traff på der at det ikke var lov. (kanskje ikke alle som leser leksa si her som andre steder.............) :wink:
Rudeboy
-
-
Car: T4b California Coach syncro
Phone: 666

Post by Rudeboy »

På Landroverforumet jeg har frekventert det siste et og et halve året, sies det at du må gjerne få nei ett sted men ønsker du det du kommer dit for og ikke får det, stikker du bare et annet sted og ting går i orden.

Noe basert på kunnskapsløshet hos funksjonærene og noe på misforståelser hos både funksjonær eller kunde :)

Så jeg minner igjen om typegodkjenninga, får du en vanskelig funksjonær og har typegodkjenninga så vifter du med den foran nesen hans og ting skal årne seg.

mvh,
Yngve S
Post Reply