Varmeapparatvifta går bare på maxfart...
Varmeapparatvifta går bare på maxfart...
Varmeapparatvifta på min 93 caravelle har slutta å funger på trinn 1, 2 og 3. Regner med at det er en eller annen formotstand som har røket. Kan noen fortelle meg hvor denne sitter? Ligger den i selve bryteren, eller er det en egen enhet..?
Om noen av dere som er så heldige å ha ETKA'en kunne sjekket opp delenummeret til denne delen også, hadde det vært strålende.
PS: Caravellen min har AC, om det evt. utgjør noen forskjell på denne motstanden..? Caravelle med AC har en annen (større?) vifte...
Ellers god jul og godt nyttår til alle på forumet...
PS: Caravellen min har AC, om det evt. utgjør noen forskjell på denne motstanden..? Caravelle med AC har en annen (større?) vifte...
Er det ingen ETKA-eiere som tar utfordringen..? Belønnes med lovord..t425i wrote:Om noen av dere som er så heldige å ha ETKA'en kunne sjekket opp delenummeret til denne delen også, hadde det vært strålende.
t425i wrote:Er det ingen ETKA-eiere som tar utfordringen..? Belønnes med lovord..t425i wrote:Om noen av dere som er så heldige å ha ETKA'en kunne sjekket opp delenummeret til denne delen også, hadde det vært strålende.
Prøv denne linken: http://62.117.101.85/audivw/vag5.asp?su ... 10&cid=117
- 86 Caravelle VR6...til salgs..!
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090