Vår Transporter 4 Motion "Multivan."

T5-Prosjekter (Multivan/Transporter 2004 - 2015)
Thelax
-
-
Posts: 109
Joined: 02 Nov 2009, 11:05
Car: T4 Multivan Camping 2003
Phone: 94341238
Location: Farsund

Re: Vår Transporter 4 Motion

Post by Thelax »

Imponerende arbeid, ble en fin bil det der!
Christian

2003 Multivan TDI 102 ACV
BMW E30 328 it
1968 Svithun (Tempo) Sprint 100

Multivanmafiaen
Odne Laukeland
-
-
Posts: 173
Joined: 11 Nov 2008, 12:56
Car: T5 4 Motion
Phone: 90867026
Location: Sunnfjord

Re: Vår Transporter 4 Motion "Multivan."

Post by Odne Laukeland »

Blei ikkje kvite skilt i dag dessverre. Må skaffe dokumentasjon på at bunnplata er lik i Transporter og Multivan. Kontrolløren var forsåvidt ikkje vanskeleg, men etter 99 mod. må ein ha dokumentasjon på innfestning. Møller si typegodkjenningsavdeling delar ikkje ut slikt. Endar vel med at eg må få det lokale VW-verkstaden til å gå over innfestninga og bekrefte at alt er likt og slik det skal vere. Delefilmar er det sikkert ingen vits i å samanlikne. Ein ørliten skilnad, som ikkje treng å ha noko med innfestning å gjere, vil naturlegnok føre til heilt ulikt delenummer. :(
Må nok og forfatte ein søknad for å få det igjennom. Ikkje umogeleg å få godkjent, men mykje ekstra stress.
Odne Laukeland
Odne Laukeland
-
-
Posts: 173
Joined: 11 Nov 2008, 12:56
Car: T5 4 Motion
Phone: 90867026
Location: Sunnfjord

Re: Vår Transporter 4 Motion "Multivan."

Post by Odne Laukeland »

Viser seg faktisk at delenummer for både golvplate og alle bjelkar under golvet er 100% like. Har fått bekrefta dette og levert inn dokumentasjon til sakshandsamaren. Må ned med alt som kan demonterast av deksel for å vise bilen på nytt. Då skal også ein representant frå det lokale VW verkstaden vere med. Dersom alt var på plass så skulle det ikkje vere noko problem. Viss det er noko som manglar er det tilfelle "lause" ekstra forsterkningarsom kan ettermonterast, så det skal uansett gå å få det godkjent ser det ut til.
Odne Laukeland
Odne Laukeland
-
-
Posts: 173
Joined: 11 Nov 2008, 12:56
Car: T5 4 Motion
Phone: 90867026
Location: Sunnfjord

Re: Vår Transporter 4 Motion "Multivan."

Post by Odne Laukeland »

Endeleg! 8) 8)

Image

Då gjennstår det å få alle deksel under bilen på plass att, men dette trur eg eg ventar med til alt som har med det bakre varmeapparatet å gjere er komme på plass.
Odne Laukeland
Thelax
-
-
Posts: 109
Joined: 02 Nov 2009, 11:05
Car: T4 Multivan Camping 2003
Phone: 94341238
Location: Farsund

Re: Vår Transporter 4 Motion "Multivan."

Post by Thelax »

Gratulerer!
Hvordan ble dette økonomisk ift å kjøpe en "ferdig" multivan med samme specs?
Christian

2003 Multivan TDI 102 ACV
BMW E30 328 it
1968 Svithun (Tempo) Sprint 100

Multivanmafiaen
Odne Laukeland
-
-
Posts: 173
Joined: 11 Nov 2008, 12:56
Car: T5 4 Motion
Phone: 90867026
Location: Sunnfjord

Re: Vår Transporter 4 Motion "Multivan."

Post by Odne Laukeland »

Thelax wrote:Gratulerer!
Hvordan ble dette økonomisk ift å kjøpe en "ferdig" multivan med samme specs?
Takk! Økonomisk er det lønsamt vil eg seie. Bilen kom på 250000 ferdig slik den er no, så den er mykje billegare enn ein tilsvarande Multivan. Men, det er jo, og vil alltid vere ein Transporter med Multivan-interiør. For oss var det eigentleg einaste måten å gjere det på. Hadde ikkje råd til å bruke 350-400 tusen på bil no. Men, hadde eg ikkje vore permitert ein periode så hadde det nok ikkje vore gjennomførbart. Veldig mykje arbeid, så det ville nok tatt laaang tid viss ein berre skulle ta det på kveldstid.

Tipset må vere å ta utgangspunkt i ein bil med vindauger og varmeapparat bak. Prisen på vindauge og varmeapparat kontra fangarar som må bytast og lakkerast er nok omlag den same, men duverden så mykje arbeid du sparer deg. Det beste er sjølvsagt å finne ein bil som har både lakkerte fangarar, vindauge og varmeapparat, men det er ikkje så vanleg på dei eldre modellane, og prisane er ofte deretter. Skal du kjøpe ein Caravelle/Multivan som er varebilregistrert, vert prisen naturleg nok nesten den same som ein personbil sidan avgiftene no er ganske små.
Last edited by Odne Laukeland on 22 Mar 2012, 08:00, edited 2 times in total.
Odne Laukeland
Welle
Posts: 64
Joined: 05 Jul 2007, 21:52
Car: Transporter T5 2011
Location: Skodje

Vår Transporter 4 Motion "Multivan."

Post by Welle »

Hvordan er dette med typegodkjenning etter -99? Gjeld dette også omreg fra kombi til personbil? Har en kombi reg juli -02 som jeg håpte å få bedre baksete i i løpet av året.
Odne Laukeland
-
-
Posts: 173
Joined: 11 Nov 2008, 12:56
Car: T5 4 Motion
Phone: 90867026
Location: Sunnfjord

Re: Vår Transporter 4 Motion "Multivan."

Post by Odne Laukeland »

Det som er tingen er at innfestninga må vere original. Sidan Möller sentralt ikkje vil hjelpe nokon med noko som helst brukte eg det lokale VW-verkstaden til å få skrive ut delekatalogen for botnplate og stivarar under. Dette var 100% likt og eg fekk desse papira underskrivne og stempla frå forhandlaren. Så måtte eg ned med alle deksel under slik at representanten frå vegstasjonen kunne sjå at alt var festa på naturlege plassar. Ein representant for det lokale VW-verkstaden tok turen over parkeringsplassen og bekrefta at det var slik ting såg ut originalt. Dermed var det sannsynleggjort at ting var som originalt, og ein kunne "omgå" krava om dokumentasjon frå Möller si typegodkjenningsavdeling. Ganske greit eigentleg, og eg må nesten få skryte litt av Berge & Co på dette området. Hjelpsame og greie. (Berre så synd at prisane på vanleg verkstadarbeid er heil bort i natta).

Men, har bilen din festa i golvet no, originalt, så er det jo grei skuring. Meinar forresten å hugse, frå då eg gjorde nøyaktig det same med vår 98 mod, at det berre var snakk om nokre spesielle "muttrar" som vart nagla fast i skinnene under bilen. Så skrudde du det frå oppsida. Dette ser dei med ein gong at er originalt, og det burde ikkje vere noko problem i heile tatt viss du brukar originalseter til din årsmodell. T4 er jo dessutan heilt åpen under så alt dette kan inspiserast enkelt og greit. Veldig enkel ombygging, så det er berre å køyre på :) .
Last edited by Odne Laukeland on 22 Mar 2012, 08:01, edited 1 time in total.
Odne Laukeland
Jørre
-
-
Posts: 946
Joined: 09 Nov 2003, 19:32
Car: T4 Transporter Syncro,
Phone: nittisøttentolvti
Location: Troms

Re: Vår Transporter 4 Motion "Multivan."

Post by Jørre »

Flott bil :D
Grattis :)
T5 4 Motion 07
T4 Transporter Syncro 03, lang utg
T4 Transporter Syncro 03, kort utg selges, reg som personbil.
T4 2001 med T5 Multivan Highline-seter, solgt, se link :)
http://vwbus.no/forum/viewtopic.php?f=56&t=10504

Jørn
Odne Laukeland
-
-
Posts: 173
Joined: 11 Nov 2008, 12:56
Car: T5 4 Motion
Phone: 90867026
Location: Sunnfjord

Re: Vår Transporter 4 Motion "Multivan."

Post by Odne Laukeland »

Gleda vart kortvarig :cry: . No er sannsynlegvis dynamoen gåen. Lading er det i alle fall ikkje.
Er det andre ting som er lurt å byte samstundes med dynamoen? (Løpehjula var bytta for ca. 25000km sidan, så det er vel ikkje nødvendig). Tenkjer litt på vasspumpa f.eks. den er vel elendig på desse bilane? Er det lettare å byte denne i sambande med dynamobyte? Eg anar ikkje korleis ting er bygd opp frammi der :oops: . Slik det ser ut for meg må vel fronten av for å byte dynamoen?
Odne Laukeland
Pål_B
-
-
Posts: 717
Joined: 25 Jun 2008, 03:02
Phone: 91312444
Location: Nøtterøy / Tønsberg

Re: Vår Transporter 4 Motion "Multivan."

Post by Pål_B »

Skal du bytte vannpumpe så bytter du også regreim i samme slengen.

Og skal du bytte dynamo så anbefaler jeg deg å bytte kabelen mellom dynamo og batteri til en kraftigere. Samt bytte jordinga mellom motor og karosseriet. Da vil du oppleve langt bedre ladespenning. Det er snakk om et par korte stumper med 35-53mm2 som skal til. Så ingen stor utgift.

Bilen ble utrolig lekker. Har du sett mer på styring av varmeapparat bak i bilen nå? Veldig spendt på det :)


Si ifra så skal jeg gi deg et tilbud på de delene du trenger. Bare send meg en PM med reg.nr.
Mvh
Pål
Neergård
-
-
Posts: 5000
Joined: 17 Jul 2010, 01:46
Car: VW Caravelle 2000 comfortline 2.5tdi
Phone: 917 97 848
Location: Røra, Inderøy, Nord-Trøndelag

Re: Re: Vår Transporter 4 Motion "Multivan."

Post by Neergård »

Pål_B wrote:Skal du bytte vannpumpe så bytter du også regreim i samme slengen.

Og skal du bytte dynamo så anbefaler jeg deg å bytte kabelen mellom dynamo og batteri til en kraftigere. Samt bytte jordinga mellom motor og karosseriet. Da vil du oppleve langt bedre ladespenning. Det er snakk om et par korte stumper med 35-53mm2 som skal til. Så ingen stor utgift.

Bilen ble utrolig lekker. Har du sett mer på styring av varmeapparat bak i bilen nå? Veldig spendt på det :)


Si ifra så skal jeg gi deg et tilbud på de delene du trenger. Bare send meg en PM med reg.nr.
Nå er vel dette en motor med tannhjulsregister, så regreim trengs ikke å tenkes på. Om jeg ikke husker helt feil hvilken motor Odd har.

mvh Frode Neergård
sent fra min HTC via Tapatalk
Frode Neergård

2000 VW Caravelle Comfortline2.5tdi - viewtopic.php?f=56&t=31428
NÅ TIL SALGS: viewtopic.php?f=9&t=39657
1994 Audi 100 2.5tdi ABT edt. (selges for rett sum!)
Pål_B
-
-
Posts: 717
Joined: 25 Jun 2008, 03:02
Phone: 91312444
Location: Nøtterøy / Tønsberg

Re: Vår Transporter 4 Motion "Multivan."

Post by Pål_B »

Riktig, my bad. Er kjede på AXD motoren
Mvh
Pål
Rikskringkastingen
-
-
Posts: 2785
Joined: 29 Oct 2007, 23:17
Car: T3 Syncro
Location: Re / Vestfold

Re: Vår Transporter 4 Motion "Multivan."

Post by Rikskringkastingen »

Pål_B wrote:Riktig, my bad. Er kjede på AXD motoren
Nei, der er det ikke noe kjede.
Henrik Engen

'91 Transporter Syncro halvpanel 1,6td, ex NRK
'86 Transporter Syncro pickup 1,9wbx
'88 Caravelle C Syncro 2,1
'88 Transporter 2WD pickup 2,1
'87 Caravelle C Syncro 2,5tdi
'83 Transporter D Eurec Cassandra
Neergård
-
-
Posts: 5000
Joined: 17 Jul 2010, 01:46
Car: VW Caravelle 2000 comfortline 2.5tdi
Phone: 917 97 848
Location: Røra, Inderøy, Nord-Trøndelag

Re: Re: Vår Transporter 4 Motion "Multivan."

Post by Neergård »

Pål_B wrote:Riktig, my bad. Er kjede på AXD motoren
Tannhjul bare ;)

mvh Frode Neergård
sent fra min HTC via Tapatalk
Frode Neergård

2000 VW Caravelle Comfortline2.5tdi - viewtopic.php?f=56&t=31428
NÅ TIL SALGS: viewtopic.php?f=9&t=39657
1994 Audi 100 2.5tdi ABT edt. (selges for rett sum!)
Pål_B
-
-
Posts: 717
Joined: 25 Jun 2008, 03:02
Phone: 91312444
Location: Nøtterøy / Tønsberg

Re: Vår Transporter 4 Motion "Multivan."

Post by Pål_B »

Rikskringkastingen wrote:
Pål_B wrote:Riktig, my bad. Er kjede på AXD motoren
Nei, der er det ikke noe kjede.

Ikke reim da :)
Mvh
Pål
Odne Laukeland
-
-
Posts: 173
Joined: 11 Nov 2008, 12:56
Car: T5 4 Motion
Phone: 90867026
Location: Sunnfjord

Re: Vår Transporter 4 Motion "Multivan."

Post by Odne Laukeland »

Stemmer at registerreim ikkje eksisterer på denne bilen. Leitar ein grundig med lys og lykter kan ein skimte reima som driv dynamoen.
Kikka litt på opplegget i går kveld og bestilte verkstadtime i dag. Ikkje så mykje eg kvir meg på, men det opplegget der såg heilt vanvittig ut.

Vasspumpa går ikkje på denne reima, så då utset eg byte av den til neste oljeskift. Når ein demonterar pumpa renn visst allt vatnet i oljen, så det er greit å ta det samtidig med service/oljeskift.
Odne Laukeland
Rikskringkastingen
-
-
Posts: 2785
Joined: 29 Oct 2007, 23:17
Car: T3 Syncro
Location: Re / Vestfold

Re: Vår Transporter 4 Motion "Multivan."

Post by Rikskringkastingen »

Det er egentlig ikke noen reim det heller, selv om den kan se ut som en kort tannreim når den er demontert. Det er en kobling som forbinder dynamo og klimakompressor med aksler som kommer ut fra tannhjulsregisteret. Den kalles for en "Gateskobling", og består av en gummiring med innvendige tenner som forbinder to drev med utvendige tenner. Ett drev fra hver side av gummikoblingen, altså. Det ene drevet har et frihjul innebygd i navet. Gummiringen og frihjulet skal skiftes hver 150000 km.

http://www.gates.com/germany/brochure.c ... on_id=9107
Henrik Engen

'91 Transporter Syncro halvpanel 1,6td, ex NRK
'86 Transporter Syncro pickup 1,9wbx
'88 Caravelle C Syncro 2,1
'88 Transporter 2WD pickup 2,1
'87 Caravelle C Syncro 2,5tdi
'83 Transporter D Eurec Cassandra
Odne Laukeland
-
-
Posts: 173
Joined: 11 Nov 2008, 12:56
Car: T5 4 Motion
Phone: 90867026
Location: Sunnfjord

Re: Vår Transporter 4 Motion "Multivan."

Post by Odne Laukeland »

Stemmer på ein prikk. Trudde det var ei reim eg såg, men det var det ikkje. Delene vart skifta på 155000 ifølge servicehefte.
Odne Laukeland
Odne Laukeland
-
-
Posts: 173
Joined: 11 Nov 2008, 12:56
Car: T5 4 Motion
Phone: 90867026
Location: Sunnfjord

Re: Vår Transporter 4 Motion "Multivan."

Post by Odne Laukeland »

Med sommarhjula på.
Image
Treng senking og nye lykter framme og bak, men pga dynamo og andre utgifter er desse tinga utsett på ubestemt tid.
Odne Laukeland
Odne Laukeland
-
-
Posts: 173
Joined: 11 Nov 2008, 12:56
Car: T5 4 Motion
Phone: 90867026
Location: Sunnfjord

Re: Vår Transporter 4 Motion "Multivan."

Post by Odne Laukeland »

I helga har eg rubba og polert taket, og det bli raudt! Det gjekk faktisk mykje lettare enn forventa,ettersom det i utgangspunktet var lyserosa og oksidert.
Dessverre fekk eg ikkje teke noko før og etterbilde. Hadde nok med å komme i mål før neste regnbyge slo til fredag kveld. På laurdag rakk eg å polere begge sidene før det var tid for bursdagsselskap hos svigers. Håpar å få tatt resten av bilen neste helg, og då skal eg få lagt ut eit par bileter.

Elles har minste guten fått seg ny gensar han var så kry av at eg syns eg må leggje ut eit bilete her.
Image
Odne Laukeland
Odne Laukeland
-
-
Posts: 173
Joined: 11 Nov 2008, 12:56
Car: T5 4 Motion
Phone: 90867026
Location: Sunnfjord

Re: Vår Transporter 4 Motion "Multivan."

Post by Odne Laukeland »

Då vart det ikkje noko polering i helga pga snø:(.
Men, men... Tok eit bilete av bilen med mobilen i alle fall. Treng sårt senking og nye blinklyspærer.
Image
Odne Laukeland
Pål_B
-
-
Posts: 717
Joined: 25 Jun 2008, 03:02
Phone: 91312444
Location: Nøtterøy / Tønsberg

Re: Vår Transporter 4 Motion "Multivan."

Post by Pål_B »

T5 i rød er sjeldent og lekkert! Hjula sitter som et skudd på den bilen
Mvh
Pål
Odne Laukeland
-
-
Posts: 173
Joined: 11 Nov 2008, 12:56
Car: T5 4 Motion
Phone: 90867026
Location: Sunnfjord

Re: Vår Transporter 4 Motion "Multivan."

Post by Odne Laukeland »

Har fått skifta venstre hjullager bak, og no vart det plutseleg ein heilt anna bil. Lageret har nok vore dårleg heilt frå vi fekk bilen, men då høyrde eg det ikkje, eller rettare sagt, eg trudde det berre var piggdekka som bråka. Den siste tida har det ikkje vore nokon tvil og bilen har eigentleg vore ubrukelege pga støy. Har berre teke litt tid å få bestilt time.
No er det kun plastikkdekka frå PlinPlong som støyar ein del, men dette er heilt "ubetydeleg" samanlikna med slik det var. Det lyt bli nokre litt betre dekk når desse er utslitne. Vurderar òg å gå ned på 18-19" hjul.
Odne Laukeland
Pål_B
-
-
Posts: 717
Joined: 25 Jun 2008, 03:02
Phone: 91312444
Location: Nøtterøy / Tønsberg

Re: Vår Transporter 4 Motion "Multivan."

Post by Pål_B »

Hvordan har det gått med det bakre varmeapparatet? Fått alt elektrisk til å funke?
Mvh
Pål
Post Reply