Fikk feil på varmeapparatet på PKK.
Gjorde først et forsøk med ny bryter, uten at det hjelp det minste.
Så da var det bare å begynne å plukke ned herligheten. Dette var en jobb jeg gruet meg litt til, da det har blitt skrevet ymse og diverse skrekkeligheter om det. Men det var jo ikke så ille! Jeg fant en video og to på youtube, og hadde egentlig ingen problemer med å demontere noe som helst.
Spilleren som står i denne bilen er egentlig ganske kjekk. Nå er det jo ikke noe alvorlig til popanlegg som står i her, så det er ikke lydkvalitet og greier som står i fokus. Men den spiller av fra USB, flash og har minijack line-in i front. Og når den ikke har drivverk, så er det veldig god plass bak den inni dashbordet. Koblinga fra forrige eier er ikke verre enn at jeg overlever.
Ekstralysene på denne er koblet på bryter rett under nødblinkbryteren. Egentlig ikke så aller verst koblet opp den heller.
Huden er av, og bare resten igjen. Litt usikker på noen greier borte ved "sikringsskapet". Tror det er litt rester fra noe som har blitt påbegynt.
Sukkerbiten tar jeg som et tydelig tegn på at denne vifta har blitt bytta før. Satte spenning rett inn på den gule (siden det tydeligvis går utenom motstanden) uten tegn til liv i vifta.
Brukte væskesuger da jeg koblet fra slangene, og det kom ikke en dråpe på gulvet.
Her ble det tomt, gitt!
Enheten er ute. Etter hva jeg forstår, har tidligere eier limt de små flensene sammen med noe a'la polycement. Egentlig ikke så dumt. Splittingen gikk uten nevneverdige skader, og jeg mener denne her skal klare seg en runde til. Men jeg kommer til å legge inn en slags pakningsmasse, tror jeg. Ikke noe som kommer flaksende ut eller setter seg i varmeveksleren. Eller som lukter i et år etterpå.
Tada! Testet for orden skyld med 12V direkte på vifta, og det er fortsatt helt dødt.
Så nå ligger alt i sine respektive bokser og venter til jeg får bestillingene mine fra Brickyard og Justkampers.