Willy-velle, 1,6td familiebil!
-
Rapidspeed
- -

- Car: -87 GL Syncro,-88 2wd aut GL
- Phone: 95095170
Re: Willy-velle, 1,6td familiebil!
Ta utgangspunkt i den prisen du vurderte og selge for, som betalt i arbeidstimer, og vraket for delene du har påkostet.. Bør minst få 25... Pluss vraket..
-19 Tesla model 3 LR
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro
Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro
Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
Hvordan er det hvis du hadde hatt (del)kasko på bilen? Har delkasko på min svarte, selskapet ville først erstatte 15000 ved eventuelt tyveri/brann. Men fikk de til å skrive inn en betydelig høyere sum pga tilstand og ekstrautstyr...
56 Type 1
69 Type 2
81 luftdoka
87 svart Caravelle
89 Syncro halvpanel
90 Caravelle Coach
T3-Society
69 Type 2
81 luftdoka
87 svart Caravelle
89 Syncro halvpanel
90 Caravelle Coach
T3-Society
Fint om du vil publisere beløpet du blir tilbudt her. Er jo litt spennende for oss alle å se hva man kan forvente ved et evt uhell... Tidligere har jeg stort sett vært fornøyd med mine forsikringsoppgjør, men med T3 er jeg ikke så sikker på om man får så mye som man burde..
.
.
Viljar: jeg har bare delkasko, men det er motpartens forsikringsselskap som skal betale dette nå. Hadde vist oppgitt 15000,- som verdi når jeg forsikret den, men mye har skjedd på et drøyt år...
Travelle: jeg kan nok publisere:-)
Det er ingen sjangs å kjøpe en EU godkjent Coach med skilter og alt i orden for 15000,- men det er solgt så få i det siste, og forsjellene fra bil til bil er store, så det er veldig vanskelig å finne et tall.
Sent from my CATEE CT100 using Tapatalk
Travelle: jeg kan nok publisere:-)
Det er ingen sjangs å kjøpe en EU godkjent Coach med skilter og alt i orden for 15000,- men det er solgt så få i det siste, og forsjellene fra bil til bil er store, så det er veldig vanskelig å finne et tall.
Takstmann har lovet å komme idag eller imorgen.
Er spent på å se:-) håper jeg får noe igen for innsatsen.
Lurer også på om jeg får dekket barneseter, de har ingen synlige skader, men de sier de ikke skal brukes etter en kollisjon...
Lurer også på om jeg får dekket barneseter, de har ingen synlige skader, men de sier de ikke skal brukes etter en kollisjon...
Hvis det satt noen i dem, så skal de vel byttes.Renax wrote:Takstmann har lovet å komme idag eller imorgen.
Det blir litt som en mc-hjelm. Den er konstruert for å gjøre jobben med å beskytte hodet en gang, og har den vært utsatt for en kollisjon skal den byttes, selv om den tilsynelatende er hel.
Barnesetene kan ha fått skjulte skader, og det er ikke noe du ønsker å oppdage i neste kollisjon...
91 T3 Multivan Syncro TDK Tizianrot
90 T3 Coach 112i automat Flashsilber: Solgt
86 Multivan 1,6 TD Marsalarot: Hugget
88 Syncro Bluestar Taubengrau: Solgt
87 Caravelle GL Savannabeige: Solgt
88 Coach 112i automat Tizianrot: Solgt
90 T3 Coach 112i automat Flashsilber: Solgt
86 Multivan 1,6 TD Marsalarot: Hugget
88 Syncro Bluestar Taubengrau: Solgt
87 Caravelle GL Savannabeige: Solgt
88 Coach 112i automat Tizianrot: Solgt
Barnesetene blir dekket:-)
Takstmann har vert å sett, skulle snakke med Møller og "regne litt" før endelig takst, men sa ca 25-30k kunne jeg regne med, og jeg beholder vraket. Forsåvidt fornøyd, men jeg tjener ikke mye på alle timene som går...
Takstmann har vert å sett, skulle snakke med Møller og "regne litt" før endelig takst, men sa ca 25-30k kunne jeg regne med, og jeg beholder vraket. Forsåvidt fornøyd, men jeg tjener ikke mye på alle timene som går...
Ferdig takst på bilen: 27000,-
I tilegg får jeg som sagt dekket barnesetene (12-1500,-) og taueutgifter (3200+)
Og jeg beholder vraket:-)
Alt i alt fornøyd, tror nok jeg skal komme i mål med det nye prosjektet innenfor det budsjettet, hvertfall med en så god delebil:-)
I tilegg får jeg som sagt dekket barnesetene (12-1500,-) og taueutgifter (3200+)
Og jeg beholder vraket:-)
Alt i alt fornøyd, tror nok jeg skal komme i mål med det nye prosjektet innenfor det budsjettet, hvertfall med en så god delebil:-)
Vel, statusen på denne er nå endret fra vrak, til skogsvrakB-)

Tro om noen henter den fram om 50 år og sveiser den opp?:-P

Tro om noen henter den fram om 50 år og sveiser den opp?:-P