solgt

T3-Prosjekter (Caravelle/Transporter 1980-1991/Syncro -92)
hunter
-
-

Re: Hunter I - 1988 Transporter TD

Post by hunter »

Der Postmeister wrote:Martin har komplett bremserørsett i butikken din er dere. ;)

Og det håndtaket må du mer enn smøre opp. På T3 så setter låseplatene seg fast i låsesylinderen etterhvert slik at du strengt tatt kan bruke ispinne eller småstein til å låse opp og igjen. ;)
sto at han ikke hadde på lager - for da hadde han fått bestilling av meg og eg hadde fått delene et par dager tidligere (selv om han er noen hundrelapper dyrere)... når en i tillegg trenger litt andre ting han ikke fører i butikken så var det denne gangen like så greit å handle i tyskland...
hunter
-
-

Post by hunter »

blir kjørt på biloppstillingsplass og lagret til våren - logistikkproblemer i forbindelse med huskjøp/hussalg gjør dette nødvendig... kommer sterkt tilbake :) mangler kun å montere nye bremserør for å få den eu-ok
hunter
-
-

Post by hunter »

hm... står uten bil om dagene - får låne kona sin riskoker av og til da, men mangler bil - handelen av Hunter II ble det som kjent ikke noe av... Så Hunter I er plassert hos ein tjommy 40 min fra meg og står uten bremsevæske... begynte å skulle bytte bremserøra, men huskjøp/hussalg/flytting gjorde at jeg måtte plassere bilen et annet sted... så om ikke det var nok så fikk jeg et brudd i foten og har gipsa den... vurderer å få slept bilen til nærmeste verksted så de kan bytte bremserøra for meg slik at den kan påskiltes... er bare bremserøra som gjenstår av feila på eu-kontrollen... vi får se hva som skjer... gipsen sitter uansett på til 24. november så noe skruing før det er uaktuelt... sånn går nå dagene 8)
Renax
-
-
Car: T3 coach 1,6td
Phone: 48355105

Post by Renax »

Trenger ikke føtter for å ligge på rygg å banne om bremserør vel? Hehe, god bedring!

Hvor mange og hvilke rør må byttes?
hunter
-
-

Post by hunter »

hehe nei - skrur ikke med foten, men noe herk som hemmer en del... så er det noen armer og fingrer som ikke vil lystre, så eg må nok innse at eg er best til å skru når termometeret kommer over 17 grader... bør vel vurdere å finne meg en ferdig skrudd bil fremfor denne kanskje :?

bremserør som må byttes: høyre og venstre foran, høyre og venstre bak, midten bak... er mildt sagt i elendig forfatning - finnes omtrent ikke gods igjen å skru på... utrolig at den har vært eu-godkjent såpass lenge med dette...
Cheron
-
-
Phone: 90046823 sms

Post by Cheron »

Jeg, merk, dette er min mening, hadde levert skiten inn på verksted, fått det fiksa, eu godkjent og bare kjørt og kosa meg etterpå.. :-)
hunter
-
-

Post by hunter »

Cheron wrote:Jeg, merk, dette er min mening, hadde levert skiten inn på verksted, fått det fiksa, eu godkjent og bare kjørt og kosa meg etterpå.. :-)
jepp - det blir nok den løsningen :) må bare få logistikken til å passe midt oppi flyttinga...
hunter
-
-

Post by hunter »

vurderes solgt... rekker ikke noe skilter på denne før til sommeren 2015... så kanskje noen andre vil bytte de 5 bremserøra og hive på skilter?! Har kosta meg sånn rundt 10.000,- denne bilen til nå... fint om eg får igjen 7.000,- som eg betalte Postmesteren for den... noen som vil ha ok nesten eu-ok bil? må hentes på henger pga bremesvæska er tappa utav... nada bremser y clutch akkurat nå

kan kjøpe med bremserør/slanger/væske til selvkost ut over salgspris...
Post Reply