Er det noen som har den øvre plata til et originalt T3 snurresete? Altså den store firkantede med skinner på. Trenger ikke den fastsveisede delen, og heller ikke den runde festeplata. Og om selve skinnene skulle være fjernet er det bare en fordel, da den uansett skal brukes til et Recaroprosjekt med andre skinner... Har bare ikke lyst til å ødelegge den jeg har i tilfelle jeg ombestemmer meg.
Ser ut som jeg har ikke mindre enn 2 stykk bare øvre plate pluss lås og den runde plata. Spørs om jeg skal selge...
Hvor jeg har det fra???... et langt liv med god og dårlig erfaring. Lærer litt her og..
Buss 81 delebil
Rico camper 83
Pickup 87 delebil
combi 89 delebil
OddN wrote:Du får si ifra når du har bestemt deg... Men ikke vent for lenge for da setter jeg vinkelsliperen i den jeg har
Sett vinkelsliperen I den du har, så kan du komme å hente en av de som ligger her om det ikke går bra.
Hvor jeg har det fra???... et langt liv med god og dårlig erfaring. Lærer litt her og..
Buss 81 delebil
Rico camper 83
Pickup 87 delebil
combi 89 delebil
OddN wrote:Fant akkurat ut at VW Classic Parts har denne plata ny til ca 400 kr. Så da er det ikke helligbrøde å sette vinkelsliperen i den jeg har...
Ja det er bra,synd at underdelen som jeg mangla koster nesten 3 ganger så mye. Men det er sikkert for at sveisedelen blir stående igjen i skrota biler.
Buss 81 delebil
Rico camper 83
Pickup 87 delebil
combi 89 delebil
Last edited by bjørn53 on 04 Sep 2017, 00:35, edited 1 time in total.
Buss 81 delebil
Rico camper 83
Pickup 87 delebil
combi 89 delebil
OddN wrote:Fant akkurat ut at VW Classic Parts har denne plata ny til ca 400 kr. Så da er det ikke helligbrøde å sette vinkelsliperen i den jeg har...
Ja det er bra,synd at underdelen som jeg mangla koster nesten 3 ganger så mye. Men det er sikkert for at sveisedelen blir stående igjen i skrota biler.
Antagelig. Jeg har ikke tall på hvor mange som har annonsert snurreseter til salgs både her i landet og på The Samba, og når det kommer til stykket, så mangler den sveisede delen... Men hvorfor den skal være tre ganger så dyr skjønner jeg ikke... men så jo at den var det.