Det var pakket i plast og ikke adresset, så jeg går ut ifra at det er et reklamestunt.
Uansett, jeg fant denne artikkelen inne i bladet.

Dette bladet het Bobil og Carravan inntil for ca ett år siden. For noen år siden endret carravanclubben navn og dermed også navn på sitt medlemsblad til Bobil og Carravan Magasinet. Dermed ble det mye rot med 2 magasiner med tilnærmet likt navn.Needforspace wrote:Hm, det der dukker vel opp her også snart da vil jeg tro, mener det er dette vi får vi som er medlem i norsk bobil og caravanklubb eller hva det nå heter etter navn endringene.
Aha... Ja han har vi hørt om førBuss Marius wrote: For øvrig er det en ikke ukjent person blandt VW bus folk, som foretar de fleste tester og produktomtaler i Din Fritid og har gjort det siden bladet startet opp. Han heter TRUls FArner (TRUFA)

Tror ikke jeg er alene om å oppleve en viss forvirring angående navn på blad og foreninger. Dette skyldes for min del også mangel på interesse for den klubben som jeg har betalt kontingent til i snart 20 år er egentlig ikke mye å skryte av.Needforspace wrote:Hm, det der dukker vel opp her også snart da vil jeg tro, mener det er dette vi får vi som er medlem i norsk bobil og caravanklubb eller hva det nå heter etter navn endringene.