Litt om bilen:
Opprinnelig en gul veivesenbil, 90 mod. Caravelle C 2,1aut med ABS. Kombi innredning.
Ting som er gjort før meg:
Coachfangere og panel, tåkelys, sorte baklys med caratrammer, hvite blink, parklys i de indre frontlyktene ( 4 til sammen nå), grillist, senket 45mm med H&R senkesett, Skrudde BBS 8,5 + 9,5 x 17 med 225/45 og 255/40, lakkert, passat viskerarmer, 16V antenne, 2,5" eksos, byttet taktrekk, 4 kupelys, montert sentallås, alarm, el vindu, el speil, GL interiør (moddet kombibaksete i GL stoff), GL dash, GL ratt? (har i alle fall polstret fløyte, aldri sett slikt før), hvite instrument med turteller og blått lys, flyttet baksete bak, tonede ruter fra B-stolpe og bak (ikke film). Det var et jeg kom på i farten...
Ting jeg vil gjøre:
Fikse baksete slik at dette er festet skikkelig, blir trygt for passasjerer og ikke minst godkjent, understellsbehandle den, har ikke blitt brukt på vinteren etter oppussingen, få fikset rust i et par plateskjøter, montere stereo. Ta godt vare på den...
Et bilde fra Oppdal. På vei hjem med nyinnkjøpt bil, hentet i Trøndelag. Ikke akkurat nyvasket nei...