Montering av hevetak på VW- T5. Noen som har erfaring? Sjekk dette som blir solgt på finn.

Caravelle/Multivan/Transporter 2004 - 2015
Post Reply
goodfidelity
Posts: 2
Joined: 23 Apr 2019, 22:50
Car: T5 2005 1.9TDI

Montering av hevetak på VW- T5. Noen som har erfaring? Sjekk dette som blir solgt på finn.

Post by goodfidelity »

Hei!

Er det noen som har erfaring av montering av hevetak på VW T5?
Jeg har en lang transporter som jeg ønsker hevetak på og har fått en pris på 50.000:- for montering.


Selger svarer undvikende på spørsmål om godkjenning hos statens veivesen og mener taket har EU og TUV godkjenning. Selger svarer ikke på hvis det vil bli godkjent hos statens veivesen.

Selger har solgt flere kjøretøy med denne type tak, bland annet en som ligger på finn nå:

Image

Image

Når jeg sjekker dette kjørtøy så finner jeg ikke noen info hos statens veivesen hvis den har takluke / hevetak eller ikke. Det står også 6 seter, og varebil. Jeg skjønner ikke helt beskrevelsen.

Videre står det "transporter O caravelle" er dette noe de skriver hvis kjøretøy er ombyggget fra Transporter til Caravelle?


Den er EU godkjent 2023, så den har klart seg gjennom Eu kontroll. Tenker de ikke sjekker så nøye hva som står i vognkortm gjeldende Hevetak? Men jag har fått problemer med frontbue hvis det ikke står i vognkort og det mangler TUV papirer ved EU kontrollen.. Tenker de kan lage mye problemer hvis det er ett ikke godkjent hevetak montert.


Image


Hvis noen har svar på spørsmål å gi så er jeg veldig takknemelig!


//GF
Post Reply