Hella har en utgave sidemarkeringslys i pakke til rundt 500 - 600 kroner. 3 LED lys i hvert punkt. Det har jeg sett på en caravelle og det var fint. Ikke så dramatiskt med lys av denne typen, noe det kan bli av disse du har tenkt på,derfor syntes jeg det var stilig. Denne hadde montert det i støtfangerene ca 15 cm fra enden. (Men helt klart hver sin smak! : )
Hvis du skal bruke den øverste runde, så ta den med klart glass ifra Passat. Den har metallfjør som mothake. De andre har plastikk som knekker fortere enn morsomt er...
vwbrumle wrote:Hella har en utgave sidemarkeringslys i pakke til rundt 500 - 600 kroner. 3 LED lys i hvert punkt. Det har jeg sett på en caravelle og det var fint. Ikke så dramatiskt med lys av denne typen, noe det kan bli av disse du har tenkt på,derfor syntes jeg det var stilig. Denne hadde montert det i støtfangerene ca 15 cm fra enden. (Men helt klart hver sin smak! : )
Har en pakke med slike liggende. Hadde tenkt å bruke dem på T3'n, men kom aldri så langt. Tror de passer bra.
2013 Ford Kuga 2,0 TDCi Powershift - Til salgs!
1999 T4 Caravelle 2,5 tdi
1990 T3 Caravelle Coach 1,6D
1975 VW 1200 Jeans
1974 VW 1200 Jeans (konebil)
Coach-Kameraden og Eksil-Rundlyktgeriljaen.