Kan det stemme at T4 er levert originalt med 1,9 TD motor?? Jeg trodde at alle T4 dieseldyr enten var 2,4 eller 2,5 motorer..
Bortsett fra det så var det en kul bil...på sin måte
Carl Otto
67 T1 vare
90 T3 syncro 2,1 dj Doka
91 T3 syncro TD kombi
03 T4 Multivan 2,5TDI syncro
90 Golf I cab!
X 58Boble
X 72T2 doka
X 73T2 vare
X 79T2 Westfalia
X 86T3 varebil
X 87T3 syncro 1,6TDsika
X 90T3 syncro2,1i
X 91T3 syncro2,1i
X 97T4 Multivan2,5TDI
CarlOtto wrote:Kan det stemme at T4 er levert originalt med 1,9 TD motor??
Carl Otto
Å jadda! Jeg prøvde en gang en 1,9 TDK med lang akselavstand. 78 rolige dieselhester strevde nokså hardt for å få flyttet den store vogna. Trafikkfarlig bil i utganspunktet, og særlig bedre blir den neppe med camperutstyr i tillegg
Carl Otto
Å jadda! Jeg prøvde en gang en 1,9 TDK med lang akselavstand. 78 rolige dieselhester strevde nokså hardt for å få flyttet den store vogna. Trafikkfarlig bil i utganspunktet, og særlig bedre blir den neppe med camperutstyr i tillegg
78 hk er vel 2,4d, 1,9tdk har vel 75 hk men blir fort litt mer livat om du stiller litt
-19 Tesla model 3 LR
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro
Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
Carl Otto
78 hk er vel 2,4d, 1,9tdk har vel 75 hk men blir fort litt mer livat om du stiller litt
Vi husker feil begge to, i T4 er TDK-motoren faktisk "temmet" til 68 hester...
Syncronaut wrote:
Vi husker feil begge to, i T4 er TDK-motoren faktisk "temmet" til 68 hester...
såpass
-19 Tesla model 3 LR
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro
Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1