Dette er sikkert det dummeste spørsmålet som har vært her.....
Er det greitt å polere bilen så lenge det bare er et par varmegrader?
Dritten gror fast i lakken på min kjære. Den trygler om polering hver gang jeg ser den.
Polering
-
Tom Bringsvor
- -

- Car: T5, 2007, TDI, Lang
Det finnes i grunnen ingen dumme spørsmål, dette er i gunnen ganske relevant.
Jeg har ikke selv prøvd å polere ved et par + grader, men jeg innbiller meg at polisjen blir tung å dra ut når platene er kalde og at det tar lengre tid for den å tørke slik at den blir også tung å pusse av.
Jeg har ikke selv prøvd å polere ved et par + grader, men jeg innbiller meg at polisjen blir tung å dra ut når platene er kalde og at det tar lengre tid for den å tørke slik at den blir også tung å pusse av.
VW Transporter, T5,TDI, 4MO, 2007,
-
henning
- -

- Car: t4 2,4d multi allstar
- Phone: 92247052
Re: Polering
monor wrote:Dette er sikkert det dummeste spørsmålet som har vært her.....
Er det greitt å polere bilen så lenge det bare er et par varmegrader?
Dritten gror fast i lakken på min kjære. Den trygler om polering hver gang jeg ser den.
må ta det før det blir kaldt vettu
jeg pleier å ta det før og etter vinteren.. blir steike tungt å jobbe med voksen når det er kaldt...
men det kommer vel litt an på produktet som blir brukt og tenker jeg.. noen er lettere å jobbe med enn andre..
nei det er fint å ta en shining på bilen på sein-sein-sommeren og når våren kommer, synes nå jeg da
og forresten er det nå ikke et dumt spørsmål nei.. jeg har lest mange spørsmål som er myyyyye verre..he he
Henning
T4 6-seters kombi 94 (solgt)
T4 multivan allstar 94 2,4d
(solgt)
uten buss for tiden..
Multivanmafiaen
T4 6-seters kombi 94 (solgt)
T4 multivan allstar 94 2,4d
uten buss for tiden..
Multivanmafiaen