Størrelse på bremselyspæra ???

Caravelle/Multivan/Transporter 1991-2003
Post Reply
Rudeboy
-
-
Car: T4b California Coach syncro
Phone: 666

Størrelse på bremselyspæra ???

Post by Rudeboy »

Skal ha Tyskerbrakka på (forsinka) EU ok imårra, og jaggu F har ikke høyre bremselys kutta ut.

Det er heldigvis pæra, men jeg skulle likt å vite betegnelsene som står på den, får ikke sett tekst der når det er mørkt ute og det vil det definitivt være når jeg er ved bilen neste gang idag.

Ironisk nok gikk kjørelyset på høyre front i morges også. Så jeg subba bortom Statoil på Majorstua, kona var på et ærend i høgget.

Handla to, skulle være litt lur, da :roll:

Kommer til bilen og bytter ødelagt pære, alt ok.

Setter meg i bilen idet hun skal kjørest til jobben, og ser at da har fanmeg venstre kjørelys netta ned :D

Så da bytta jeg nummer to for dagen, etter at jeg kom hjem 8)

Nå bør det ikke bli flere bytter, kjenner kvoten er oppbrukt, som man fikk høre hele barndommen igjennom :D

Så - bremsepæra, anyone ??

mvh,
Yngve S
tidvis lykkelig VW-eier
Hügel
-
-
Phone: 91115773

Post by Hügel »

Er det ikke bare å ta ut den gamle pæra, gå inn på bensinstasjonen og spørre pent:

"Har dere ei pære maken til denne?" ;-)

P.S. Det er ei 21W pære med bajonett-feste
Arild Aase

`94 VW California Coach 2,4D (solgt)
`96 VW Golf Cabriolet "Classic Edition"
`05 BMW 525dAT M-Sport
`07 Dethleffs Globebus Integral
monor
-
-

Post by monor »

Når det gjelder lys....

er det noen som har erfaring med ryggelyspære som lager "pipelyd"? Har de siste 2 månedene nesten rygget på personer. Mye bråk i garasjen på jobb gjør at ikke alle hører at caravellen kommer.
VWegard
-
-
Car: T4 1995
Phone: 95035197

Post by VWegard »

monor wrote:Når det gjelder lys....

er det noen som har erfaring med ryggelyspære som lager "pipelyd"? Har de siste 2 månedene nesten rygget på personer. Mye bråk i garasjen på jobb gjør at ikke alle hører at caravellen kommer.
De funker helt greit. Samme lysstyrke og en jæ..a irriterende lyd når en sitter i bilen. Fåes på bilrekvisitasjapper/bensinstasjoner til rundt hundrelappen, synes jeg å huske.
Mvh
Vegard Sørensen
VWegards prosjekttråd T4 95-mod. 2,4 (T)D Caroline
Medlem av: T4TLG, DEG,
Post Reply