4xgassdempere til Tyskerbrakka
2xspiralfjærer til Tyskerbrakka
1xluftfilter
Oppå Ski har dem visst tatt ferie
Tenkte jeg sku prøve dem istedet for Kalbakken.
mvh,
Yngve S

Her er priset rasket sammen fra Meca her og nå.Rudeboy wrote:Trenger en slags pris fra dere som veit på følgende :
1xluftfilter

Powerfilter koster 299,- på torshov. Sånn "sopp-filter".Prøvde det på min T3. Usikkert om det er plass i T4's motorrom. Men funker fint,og hører en grom hvese lyd når du gir gass.Rudeboy wrote:
1xluftfilter
mvh,
Yngve S
Det er god plass hvis en fjerner det store originalfilteret.BusMan wrote: Powerfilter koster 299,- på torshov. Sånn "sopp-filter".Prøvde det på min T3. Usikkert om det er plass i T4's motorrom. Men funker fint,og hører en grom hvese lyd når du gir gass.
Det er vel mest smak og behag. Men jeg var da fornøydVWegard wrote:Det er god plass hvis en fjerner det store originalfilteret.BusMan wrote: Powerfilter koster 299,- på torshov. Sånn "sopp-filter".Prøvde det på min T3. Usikkert om det er plass i T4's motorrom. Men funker fint,og hører en grom hvese lyd når du gir gass.
Jeg hadde et slikt traktfilter på min bil, men likte ikke lyden og kjøpte heller brukt originalt filterhus fra nyere TDI. Jeg vil heller bytte et papirfilter til 200,- en gang i året enn å vaske + impregnere et slikt traktfilter.
Men det nå mitt valg.