Om nå jeg skulle få årna papirmølla i banken kjapt nok, ser jeg for meg å ta med "side gunner"-setet i skyvedøra på Tyskerbrakka over til denne - da får jeg vel med det som er av seter på førerkort B :
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11585482
Syns det er underlig de har klart å få rust på seterammene bak, men så er det jo der über-fantastische powder coat som er på jernet i rammene og alt som er powder coated skal jo ruste - way of nature, det. Jeg har ikke rust i kupéen av Tyskerbrakka, bare så det er nevnt...
Greia i Heimen akkurat nå er at vi selger rekkehuset og flytter tilbake til Oslo igjen - jeg ukependler og trenger en stødig bil. Vår bil nr. 2, en 2007 Toyota Yaris som vi har hatt i 2 mnd selges fordi behovet for bil nummer 2 forsvinner ifm fløttinga og da ser det ut for at Tyskerbrakka går til høystbydende slik at vi ender opp med en noe nyere utgave av T4.
Ikke skal jeg ha noen "mongovegg" i midten av bilen og ikke skal jeg ha færre enn 8 seter i den - tar jeg med ett fra Tyskerbrakka kommer jeg jo opp til 9 seter som jeg fritt kan ha i eller ut av bilen så mye jeg selv lyster.
Denne jeg ser litt på, har desverre ikke langsgående seter bak men disse tversgående setene kan legges ned og brukes ifm overnatting - i Tyskerbrakka sover jeg best når setene er tatt ut og feltsenga Staten gav meg er satt opp på gulvet der
Bilen i Sandnes er med Syncro, og det er med lastestativ på den - tar også med det jeg har fra Tyskerbrakka så jeg kan utnytte 100 kg last på taket under VWBusforum-treff 2008 - takterrasse, folkens
-Jeg vet det finnes (somewhere!) hevesett til T4 men jeg tror at jeg til å begynne med som Syncroeier vil nøye meg med å anskaffe grovere dekk & felg for å gjennomføre en "roligere" heving ifm oppmøte i Elvedalen e.l. før jeg tar fatt på mekanisk heving av bilen (blir neppe luftfjæring på noen T4 jeg eier, nei).
Fullstendig uavhengig av flytting, salg av ny Yaris (under 2.500km siden 100907) og ev salg/bytte av T4 så kommer jeg nu på - hvor ble det av Pan Americana som Møller tillot seg annonsere om ??
Greit nok, der trengs det minst én Lottopremie før man kan vri om nøkkelen men det er en annen sak...
Sjekk ut den jeg myser på, gjør Eder opp en formening eller to og meld tilbake !
mvh,
Yngve S