Jeg er på jakt etter en T1 split! ;)

Transporter 1950-1967
Post Reply
Bjalten

Jeg er på jakt etter en T1 split! ;)

Post by Bjalten »

Jeg er ny medlem her.
Jeg og en kompis var i oktober 07 og hentet en 1976 mod buss i Kongsvinger.
Jeg kjøpte den "usett" (kun tilsendt bilde på mobil) og kjørte den hjem uten tralle til Stavanger/Klepp! Tok fly til Oslo og buss videre og stolte 120% på selgeren. Vi kom oss hjem uten noe problem. Godt det er noen ærlige selgere også.

Men den har vi en plan om å sette en v8`er i ;)

Vi var egentli på jakt etter en split buss,men det er jo ikke det enkleste å få tak i.
Så jeg lurer på om noen her vet om noen linker hvor det kan være mulig å få tak i en til en "billig" penge. Det gjør ikke noe om den står i utlandet.

Jeg kan forsikre dere om at,viss jeg får tak i split buss så skal jeg ikke "ødelegge" den som å kjøre den på et jore eller sette i en større motor ol. Split buss skal nesten behandles med mer varsomhet en med et barn. ;)
RZR-Jånni
-
-
Car: 1967 og 1991
Phone: 975 976 57

Post by RZR-Jånni »

Hvilken prisklasse, hvilket karosseri og hvilken tilstand er du ute etter på en splitt da? Kunne sikkert blitt lagt under "ønskes kjøpt" denne tråden også.. :)
Jon-A. Sognnæs.
67 Sika
91 Caravelle Syncro 2,1wbx
Bjalten

Post by Bjalten »

BayJon wrote:Hvilken prisklasse, hvilket karosseri og hvilken tilstand er du ute etter på en splitt da? Kunne sikkert blitt lagt under "ønskes kjøpt" denne tråden også.. :)
Får vel ikke så mye for under 10-20000kr men er nok ikke villig til å betale mer en 30-40000kr
Tilstanden er ikke så farlig.
Karosseri er heller ikke så farlig,bare det er split front på den! ;)

Hehe,ja jeg kunne nok det,men så ikke den før etter at jeg hadde lagt det ut her! ;)
RZR-Jånni
-
-
Car: 1967 og 1991
Phone: 975 976 57

Post by RZR-Jånni »

Send meg en mail.. har noe på lur. :)
Jon-A. Sognnæs.
67 Sika
91 Caravelle Syncro 2,1wbx
Post Reply