lusbryteren min er klar for tåkelys, med grønn diode som lyser om jeg drar ut lysbryteren, så hvor finner jeg ledningene fremme?
og et anna spørsmål, får ikke ut noe spylervæske på bakruta, noen spesielle steder den kan tette seg eller ligge i klem, bare pipler såvidt ut...
for det tredje, hvordan får jeg ut orginal høyttaleren på dashbordet høyre fremme? sluttet plutselig å virke.
og foreløpig fjerde, har liggi under bilen og må sannsynlig til øyenlegen for jeg kan ikke finne skruene til torsjonen fremme.. ligger de litt skjult?
ett par spørsmål om 2000modellen..
-
Rapidspeed
- -

- Car: -87 GL Syncro,-88 2wd aut GL
- Phone: 95095170
ett par spørsmål om 2000modellen..
-19 Tesla model 3 LR
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro
Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro
Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
Re: ett par spørsmål om 2000modellen..
-det er sannsynligvis ikke ferdige ledninger fremme. Du kan alltids se etter en kabelstikker rett ved der tåkelyktene skal stå, men jeg tror du blir skuffet.rapidspeed wrote:lusbryteren min er klar for tåkelys, med grønn diode som lyser om jeg drar ut lysbryteren, så hvor finner jeg ledningene fremme?
og et anna spørsmål, får ikke ut noe spylervæske på bakruta, noen spesielle steder den kan tette seg eller ligge i klem, bare pipler såvidt ut...
for det tredje, hvordan får jeg ut orginal høyttaleren på dashbordet høyre fremme? sluttet plutselig å virke.
og foreløpig fjerde, har liggi under bilen og må sannsynlig til øyenlegen for jeg kan ikke finne skruene til torsjonen fremme.. ligger de litt skjult?
-sannsynligvis dritt i selve dysa, lekkasje ved pumpe eller trøbbel med slangen inni gjennomføringa til bakluke(gummimansjetten).
Prøv å blås opp dysa med trykkluft utenfra før du gjør noe annet.
-vipp av dekslet og du finner en "lautsprächer" som sitter med 2 eller 3 klipsbøyler nedi selve dashbordet.Jeg mener å huske at dekslet skal vippes opp sideveis, og ikke i lengderetningen av bilen.
-torsjonsstavene skrur du ned/på mutrene som du finner litt lengre bak under bilen. De ligger helt åpent og selve mutrene peker rett ned. Du kan ikke ta feil av disse.
VWegard wrote: -vipp av dekslet og du finner en "lautsprächer" som sitter med 2 eller 3 klipsbøyler nedi selve dashbordet.Jeg mener å huske at dekslet skal vippes opp sideveis, og ikke i lengderetningen av bilen.
Kan det stemme at det er det samme på '99 modellen? Min venstre detter inn og ut. Et "teknisk slag på dashbordet" som noen så treffende kalte det hjelper av og til.
Christian Ramsvik
'99 VW Caravelle buss
'00 Think City til småkjøring
'99 VW Caravelle buss
'00 Think City til småkjøring
Jepp! Det er samme fremgangsmåte. Bare pass på at det er godt og varmt når du skal gjøre dette, så unngår du at plasten sprekker.cra wrote:VWegard wrote: -vipp av dekslet og du finner en "lautsprächer" som sitter med 2 eller 3 klipsbøyler nedi selve dashbordet.Jeg mener å huske at dekslet skal vippes opp sideveis, og ikke i lengderetningen av bilen.
Kan det stemme at det er det samme på '99 modellen? Min venstre detter inn og ut. Et "teknisk slag på dashbordet" som noen så treffende kalte det hjelper av og til.
-
Rapidspeed
- -

- Car: -87 GL Syncro,-88 2wd aut GL
- Phone: 95095170